noise of death Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Witam, to znowu ja :wink: :) :) Jak wszyscy wiecie szukam moto i bylem wczoraj poogladac Honde shadow vt 750 c '84. W zwiazku z tym moto mam kilka pytan, a mianowicie chodzi mi o to, ze koles sprowadzil ja dwa lata temu z Kanady, gdzie podobno nie byla dlugo jezdzona, widzialem zdjecia, to miala popekane siedzienie i lusterka i kierunki (lagi i rama wygla ok na fotkach).Po przywiezieniu miala to wszystko zrobione, dodatkowo mowil, ze miala caly silnik rozbierany i wszystko w nim robionie (z tym, ze nie ma sladow silikonu nigdzie), na nowo malowany (silnik i caly moto), wszystkie kable ma nowe. Odpala bez problemu, elektryka tez ok, silnik pracuje rowniutko, nic nie dymi ani nie smierdzi benzyna na wysokich obrotach, siedzienie ma nowe obicie. Mowil mi, ze po tych zabiegach on jechal nim dwa albo trzy razy z Siemianowic Śl do Częstochowy (ok 150 km w jedna strone), a w zeszlym sezonie zrobil nim ok 300km. Przeglad mu sie skonczyl w lipcu zeszlego roku (mowil, ze nie potrzebuje go bo i tak nie jezdzi nigdzie tylko po osiedlu), jedynie co to go odpalal jak mial urodziny, zeby sie znajomym pochwalic (nie wyglada na biednego sadzac po domu...), karta pojazdu i dowod jest ok (wszystkie papiery z granicy i wszystko z Kanady tez mi pokazywal). Na liczniku ma przebieg 30 kilka tysiecy. Podobno ma wydechy oryginalne (jeszcze sie swiecily, tylko przy cylindrach juz troche je rdza lapala), w silniku nie ma zadnych stukow, nic, chodzi rowniusienko, oba cylindry pala i nagrzewaja sie rownomiernie (sprawdzalem palcami...). Wycenil ja sobie na 8000,ale zszedl do 7200 (biednemu stedentowi musial opuscic cene :P ). Jeszcze chcialem dodac, ze koles zupelnie nie mial pojecia praktycznie o niczym, jedynie to wiedzial gdzie sie leje benzyne i dolewa plynu do chlodnicy, a reszta to totalne zero. Co myslici o takim moto??? Co byscie radzili jeszcze sprawdzic??? Warto sie pakowac w takie cos??? Czy sa do tego modelu czesci dostepne na rynku??? Prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Z gory ogromne dzieki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2003 Z częściami nie będziesz miał problemu (jeżeli oryginalne to drogie :wink: ). Obejrzyj dokładnie ramę: rdza, ślady napraw (jeżeli malowana - podwójne spawy lub ślady szlifowania). Rocznik sprawdź u dealera Hondy - spisz numery. Niech ją koleś uruchomi, niech pochodzi ok 30 min (najmniej) i wtedy sprawdź czy nie ma gdzieś śladów oleju. Sprawdź rozrząd (na wolnych obrotach nie sprawdzisz). Trzeba się trochę rozpędzić i puszczać gaz bez wyrzucanaia na luz. Jeżeli będzie słychać hałas (metaliczny dźwięk) - rozrząd do wymiany. Obejrzyj też bardzo dokładnie układ chłodzenia (przy rozgrzanym silniku). Sprawdź olej - tzn czy nie ma śladów płynu chłodzącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2003 vlaad bardzo dobrze podpowiedział Ci co posprawdzać.mnie sie nasuwają następujące pytania Po przywiezieniu miala to wszystko zrobione, dodatkowo mowil, ze miala caly silnik rozbierany i wszystko w nim robionie (z tym, ze nie ma sladow silikonu nigdzie), na nowo malowany (silnik i caly moto), Co było dokładnie robione :?: Przeglad mu sie skonczyl w lipcu zeszlego roku (mowil, ze nie potrzebuje go bo i tak nie jezdzi nigdzie tylko po osiedlu), jedynie co to go odpalal jak mial urodziny, zeby sie znajomym pochwalic Przegląd kosztuje naprawdę niedużo, więc czemu go nie zrobi :?: Wiadomo, że z przeglądem łatwiej moto sprzedać. Ciężko mi jest cokolwiek więcej Ci doradzić. Po prostu nie widzę sprzęta i go nie słyszę. Nie wiem jak się prowadzi, jak pracuje silnik. Sprawdź dobrze numery na ramie i geometrię motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2003 Sprawdź dobrze numery na ramie i geometrię motocykla. Na badanie geometrii ramy niestety nie bede juz mial kasy :? Dzieki chlopaki za pomoc!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Jeszcze jednej rzeczy sie dowiedzialem, tzn motocykl ten zaraz po przywiezieniu z Kanady byl skladany z czesci tego samego modelu ale rozbitego. Jeszcze zdziwila mnie jedna rzecz, a mianowicie podczas ogledzin tego spzreta znalazlem zbiorniczek po prawej stronie motocykla, znajdujacy sie pod siedzeniem, taki bialy ale przezroczysty (wg mnie na plyn z chlodnicy) i okazalo sie, ze jest on pusty!! Jak sie goscia zapytalem do czego jest ten zbiorniczek on powiedzial mi ze nie wie..... Wizualnie moto byl super, naprawde!!Doradzcie, czy warto zaryzykowac, czy darowac sobie takie gowno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Mały zbiorniczek pod siedzeniem przypuszczalnie jest od płynu hamilcowego tylnego hamulca. Dlaczego jest pusty ? Albo coś cieknie (zobacz), albo klocki się starły i płyn jest w zaciskach po prostu. Chyba ze to faktycznie płyz z chłodnicy, ale wydaje mi się, ze w moto nie ma zbiornczka wyrównawczego jak w samochodzach. Zobacz gdzie idśą przewody. A tak na marginesie - przęt 84 rok za 8000 to trochę dużo. Ja za GS`a 93 dałem 6400. Powiesz mi GS to nie Honda. Ok, ale jest prawie 10 lat różnicy. Pomyśl, kto łatwiej sprzead sprzęta ? Ty Hondę co ma 20 lat, czy Ja Suzuki co ma 10 czy 11 ? Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Mały zbiorniczek pod siedzeniem przypuszczalnie jest od płynu hamilcowego tylnego hamulca. Tylny hamulec jest bebnowy. Dlaczego jest pusty ? Albo coś cieknie (zobacz), albo klocki się starły i płyn jest w zaciskach po prostu. Chyba ze to faktycznie płyz z chłodnicy, ale wydaje mi się, ze w moto nie ma zbiornczka wyrównawczego jak w samochodzach. Zobacz gdzie idśą przewody. Juz myslalem dlaczego jest pusty, moze dlatego, ze mu pekla uszczelka pod glowica i olej wlatywal do plynu chlodzacego, lub dlatego ze moto jak byl sprowadzony to byl tak dupniety ze mu chlodnice uszkodzilo i mechanik mu ja jakos posklejal i podczas eksploatacji mu sie uszkodzila i cieknie (dlatego nie ma przegladuz zrobionego). A tak na marginesie - przęt 84 rok za 8000 to trochę dużo. Ja za GS`a 93 dałem 6400. Powiesz mi GS to nie Honda. Ok, ale jest prawie 10 lat różnicy. Pomyśl, kto łatwiej sprzead sprzęta ? Ty Hondę co ma 20 lat, czy Ja Suzuki co ma 10 czy 11 ? Rozumiem, ze jest to pytanie retoryczne.... Bylem w niedziele (ta przed swietami) w Gliwicach na gieldzie samochodowej, przyszedlem to dwa GSy poszly od reki, nawet nie zdazylem podejsc sie spytac za ile... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2003 wszystko jakies dziwne, powiem Ci co ja bym zrobil, jesli nie bylbym w przynajmniej 95% pewien tego sprzeta to bym sobie darowal, ale to jest tylko moje skromne zdanie.ps. badanie geometrii nie jest wcale takie drogie, ok 40 zl kosztuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 , taki bialy ale przezroczysty (wg mnie na plyn z chlodnicy) i okazalo sie, ze jest on pusty!! ? po krotkiej romowie telefonicznej z Vlaad1 okazalo sie, ze jednak jest to zbiornik na plyn z chlodnicy :? Chyba sobie daruje ten moto, bo niewiadomo ile koles jeszdzil bez plynu, a nie chce, zeby mi sie rozlecial moto po 2 tygodniach... :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Noise, posłuchaj Pawła! Za 7 tys. (rozumię że koło tego możesz wydać) na pewno coś znajdziesz. Bryknij się do Warszawy albo Poznania i poszukaj np. w komisach. Albo rozpuść wici chłopakom na forum, powiedz czego mniej więcej szukasz, i każdy przejrzy w swoim mieście co jest do nabycia (oszczędzisz na kosztach podróży). To nie powinno być trudne, bo z tego co się orientuję, to większość "senioró" forum, jest stałymi bywalcami komisów (żeby być na bierząco) :wink: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Z włąsnego doświadczenia wiem że jak właścicielem motocykla jest "Adam Słodowy" co to wszystko...zrób to sam...to lepiej takie sprzęty omijać.Tacy ludzie w celu obnizenia kosztów napraw i eksploatacji stosuja rózne sztuki magiczne typu poxipol,guma do zucia, drut,śrut i giety parasol. :wink: Czasem po takich "usprawnieniach " ciężko jest dojśc do stanu pierwotnego motocykla.Tu coś przegwintuje,tam coś rozwierci a Ty sie potem głowisz jak to wszystko ma działać. Tacy "laicy" jak opisujesz obecnego właściciela Hondy Shadow to raczej nie są z przypadku a raczej z chęci pozbycia się motocykla nawet za cene zrobienia z siebie totalnego durnia i głomba.Który z Was koledzy nie wie gdzie w Waszym motocyklu jest zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego lub jak dolac wody do akumulatora? Gość z Shadowką jest podejrzany. :idea: Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Jeszcze zdziwila mnie jedna rzecz, a mianowicie podczas ogledzin tego spzreta znalazlem zbiorniczek po prawej stronie motocykla, znajdujacy sie pod siedzeniem, taki bialy ale przezroczysty (wg mnie na plyn z chlodnicy) i okazalo sie, ze jest on pusty!! Jak sie goscia zapytalem do czego jest ten zbiorniczek on powiedzial mi ze nie wie..... Ja też mam pod siedzeniem taki zbiornik. Jest to własnie zbiornik wyrównawczy. U mnie on tez jest pusty, bo wypelnia sie wowczas gdy plynu chlodniczego jest nadmiar..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 EN ma zbiornik zamontowany wysoko w okolicach przedniej części zbiornika paliwa Na mojej miniaturce chyba go troszke widać .W osłonie jest podłuzne wycięcie w którym widać płyn.Płyn jest zawsze pomiedzy kreskami Min i Max.Zbiorniczek nigdy nie jest pusty. Ale jak sie nagrzewa to troche go przybywa. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noise of death Opublikowano 25 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2003 W tym zbiorniczku tez byly wlasnie kreski min i max, tylko pomiedzy nimi nic nie bylo :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razorbl Opublikowano 26 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2003 EN ma zbiornik zamontowany wysoko w okolicach przedniej części zbiornika paliwa Na mojej miniaturce chyba go troszke widać .W osłonie jest podłuzne wycięcie w którym widać płyn.Płyn jest zawsze pomiedzy kreskami Min i Max.Zbiorniczek nigdy nie jest pusty. Ale jak sie nagrzewa to troche go przybywa. Kurde moze faktycznie... U mnie nie zauwazylem tego, bo zbiornik jest przysloniety plastikiem po siedzeniem i widac tylko jego górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.