Rozio Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 (edytowane) Problem wygląda następująco - po przejechaniu ok1000 km od wymiany świec zaczęły się problemy - dopóki silnik nie jest mocno rozgrzany (w praktyce przez pierwsze 10km) nie trzyma wolnych obrotów, jeden gar przerywa, jak sie już nagrzeje wszystko wraca do normy. W poprzednim sezonie też tak miałem, myślałem że przez zle ustawiony zapłon, ale teraz jest poprawne wyprzedzenie zapłonu jak i przerwa na platynkach, a problem nie zniknął. Po wymianie świec jest ok, ale tylko przez 1000-1500km a potem znowu przerywa. Co powinienem zrobić, aby nie musieć co chwila kupować nowych świec, dać zimniejsze?? a może cieplejsze??Mam założone F95, mają IMHO właściwy kolor. Edytowane 4 Kwietnia 2006 przez Rozio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 A mieszanka dobrze ustawiona?? JAki masz kolor świec po tych 1500 km?? Możliwe też że masz zapchaną dyszę wolnych obrotów. Ja na twoim miejscu bym dokładnie wyczyścił gaźniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grasser Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 posmaruj czasem filc zapobiegajacy scieraniu tych plastikowych elemenrtow wspolpracujacych z krzywka ... moze to jest przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 W mojej jawie też jest coś takiego. Po odpaleniu pracuje tylko prawy gar lewy załącza się po 10s. W sumie mi to nie przeszkadza bo i tak chodzi na ssaniu które po 10 sekundach wyłączam i sinik chodzi na wolnych ( 1000obr/min).Świece mam iskra 100 ale je troche zamula, wiec niedługo zastosuje świece iskra 80 lub ngk b7hs. Moja jawa ma cylindry do szlifu wiec myśle że to normalne.Wytrzymałość świec 1000km to bardzo mało chyba że jeździsz na krótkie trasy.Leje półsyntetyka z orlenu 1:40 W jakiej proporcji lejesz olej i jaki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 A mieszanka dobrze ustawiona?? JAki masz kolor świec po tych 1500 km?? Możliwe też że masz zapchaną dyszę wolnych obrotów. Ja na twoim miejscu bym dokładnie wyczyścił gaźniki Świeca na piskowy kolor, we wszystkich znamych mi źródłach podawany jako właściwyWina leży ewidentnie po stonie układu zapłonowego - po wymianie świec jest wszystko ok (ale tylko na chwile) posmaruj czasem filc zapobiegajacy scieraniu tych plastikowych elemenrtow wspolpracujacych z krzywka ... moze to jest przyczyna ? Nasmarowany przed sezonem :cool: Wytrzymałość świec 1000km to bardzo mało chyba że jeździsz na krótkie trasy.Leje półsyntetyka z orlenu 1:40 W jakiej proporcji lejesz olej i jaki? Jakby była wystarczająca to by nie powstał ten temat :icon_razz: olej to Mixol S 250ml/10l benzyny czyli 1:40 BTW: polećcie jakis wytrzymały łańcuch do jawy. Kupiłem w agmocie i już 1/2 zakresu regulacji zużyte (po 1500km) :P :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 (edytowane) Rozio miałem podobny problem. Zmieniłem SPRAWNY przerywacz na inny SPRAWNY przerywacz i problem zniknął. To tyle co mogę dodać. Moim zdaniem na mixolu 1:40 to trochę za ubogo, sugeruję 1:30 Edytowane 5 Kwietnia 2006 przez Browarny Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jack-Jawa Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Dobrego łańcucha to i ja dłuuuuuuuugo szukam :crossy: i chyba się już przyzwyczaiłem do ciągłej regulacji.Najgorzej jest w długiej trasie jak moto załadowane nie ma dostępu do nakrętki osi a tu trzeba po 500km podciągać łańcuch.Kiedyś w dłuższej trasie to nawet myślałem, że będę musiał skracać łańcuch bo regulacji już zabrakło ale jakoś się dokulałem do domu :bigrazz: A tak w ogóle to najbardziej mi "podchodzą" czeskie łańcuchy z Favorita bo dobre i niedrogie. Ale może ktoś zna lepsze :icon_rolleyes: jeśli zna to niech się pochwali :icon_rolleyes: Mieszankę do Jawy to od lat i kkm stosuję 1:40 (Miksol) i jest super żadnych problemów nawet w "tropikach"W innych krajach to kupuję takie ze "średniej półki" i też jest ok.Pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.