Skocz do zawartości

Suzuki gs500


Herpu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Szukam pomocy i rady bo mam problem...:smile:

 

2 śruby na deklu sa przekrecone i nieda sie dokrecic dekla do konca i prawdo podobnie tedy spier.... kompresja i pod obciazeniem motor nie idzie a na luzie wchodzi na oborty!

Jesli dobrze kombinuje?

Wymyslilem rozwiazanie chyba jedyne bo inaczej cylinder do wymiany

Mianowicie gwinty sa zjechane w cylindrze bo do niego sie przykreca dekiel,wiec dam srube na wzor do tokarza aby wytoczyl mi 2 takie tylko w zwintem 8 zamiast 6 a w cylindrze nagwintuje gwintownikiem 8mka i tak przykrece to aluminium wiec nie powinno bys problemu z przegwintowaniem tego??

Jak myslicie wyjdzie to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo rozumiem o który dekiel Ci chodzi???? jeżeli o pokrywę klawiatury to tam żadna kompresja nie spie**ala ino olej może ewentualnie... A sądząc po średnicy gwintu to chyba tak :smile: bo szpilki do przykręcenia głowicy są wkręcane w kadłub silnika i mają zazwyczaj ciutek większe fi :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bardzo rozumiem o który dekiel Ci chodzi???? jeżeli o pokrywę klawiatury to tam żadna kompresja nie spie**ala ino olej może ewentualnie... A sądząc po średnicy gwintu to chyba tak :smile: bo szpilki do przykręcenia głowicy są wkręcane w kadłub silnika i mają zazwyczaj ciutek większe fi :banghead:

 

 

 

Też nie bardzo wiem o jakim deklu mówisz- ale ja w tym samym moto miałem problem z przekreconą szpilką w deklu do filtra olejowego,

Dodam tylko ze kupiłem nowe praktycznie identyczne- bo takie własnie stosuje sie w gaźniku od poloneza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra zrobilem z tymi gwintami i wsio jest jak nalezy!

Ale sytuajca dalej taka sama :smile: opisze wsio od poczatku moze os poradzicie!

W zimie ze znajomym mechanikiem ktory zna sie na rzeczy wyregolowalismy zawody i zmienilismy plytke jedna na nowa bo z taka niby wada przyjechal do polski!

Wyregulowalismy takze gazniki wakumetrem i wszystko bylo cacy!

Nie moglem jak sprawdzic bo snieg na drodze ale w garazu palil gume i wsio wygladalo okey:)

 

Odpalilem go pare dni temu z zadowoleniem ze jest przygotowany de sezonu,czysciutki i garazowany w pomieszczeniu ogrzewanym wiec wszystko jak nalezy!

 

Pierwsza jazda i motor raz wchodzi na obroty raz nie wiec mysle nie dostaje paliwa,sprawdzam wezyk pekniety,wymienilem pozakladalem opaski na kazdym koncu i to samo!Idzie do 5tys. obortow i klapa....przez 2km rozpedzilem go do 4 biegu!

Spowrotem go garazu,odpalilem jeszcze raz strzelil z wydechu i zakopcilo sie kolo cylindrow

Sprawa wyglada tak ze na biegu jalowym oborty normalnie sie wykrecaja do czerwonego pola a jak tylko wrzuce bieg to klapa,wcisne sprzeglo znowu idzie normalnie puszcze jedwo rusza...

Co byscie poradzili?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na mój gust to masz gaźniki zapchane i dodatkowo bym świeczki wymienił pro forma, koszt niewielki bo tylko dwa garnki, a może pomóc. Sprawdź czy niemasz nigdzie weżyka pozaginnego. Rozumiem że wężyk od podciśnienia też założyłeś poprawnie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiece sa wymnienione jak regulowalismy zawory w zimie to wymienilem na nowe NGK wg. ksiazki i plyty takze wszystkie powymienialem wiec motor byl przygotowany do sezonu dlatego dziwie sie teraz ze jest zle...wyzyki przelecialem wszystkie i sa okey!podcisnienie takze wiec o to do h.... moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok przerobilem wszystkie podpowiedzi i wyszlo to :icon_rolleyes:

- to nie swiece

- wezyk od podcisnienia byl zalamany...ale to nie to :icon_rolleyes:

- sprawdzajac czy zeczywiscie iglica sie nie uszkodzila znalazlem cos ciekawego w gazniku :zrobilem zdjecia telefonem:

 

http://img424.imageshack.us/my.php?image=dsc001519nm.jpg

 

http://img424.imageshack.us/my.php?image=dsc001500bu.jpg

 

sprezyna jest skreona w jednym miejscu bo byla (chyba) peknieta i wynaciagana :/ miala byc zmieniona ale jak sobie sam nie zrobisz to nie masz...

To moze byc wina mojego problemu?

Juz napisalem do wszystkich handlazy z allegro czy sprzedadza taka sprezyne ale jkaby ktos mial to chetnie kupie!

Edytowane przez Herpu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie a czy przy regulacji zaworów ruszaliście rozrząd???? twoje objawy świadczą o prawdopodobnie przestawionym rozrządzie ;) jezeli tak jest to bedziesz miał takie objawy jak u siebie, moto na luzie chodzi OK wkreca sie ładnie, ale pod obciązeniem niemam mocy i dusi sie szarpie i ogulnie pier...li. :)

 

pozdrawiam jarek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...