DiboS60 Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Moim zdaniem to przez przegrzanie sie.Tlok spuch na boki i do gory.W Japonczykach wszystko jest spasowane i komora spalania bardzo mala.Gdy tlok jest z hu*owego materialu(nie wiem czy to oryginal czy nie) to puchnie.Zaczol lekko udezac w glowice i sie wykruszyl i wytopił.Przyczyn moze być wiele.Zla mieszanka paliwowo powietrzna.za malo oleju w mieszance.zle ustawiony zaplon.Moze nie miales wody w ukladzie chlodzenia??Albo woda siedostawala do cylindra i to tez spowodowalo taki skutek. PZDr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Nie silnika nie rozpoławiam.Nic nie wpadło wszystko wyleciało w dyfuzor raczej do silnika nic nie poleciało.Żeby wywalic te śmieci to raczej rozpoławiac trzeba?? Nie trzeba. Ale starannie przedmuchaj komore korbową. Nawet możesz przepłukać jakąś benzynką. Nie wiem czy wyjąłeś silnik z ramy, jeśli tak to odwróć do góry nogami i poruszaj wałem, może kompresora użyj... Przecie ten tłok nie jest stopiony tylko ukruszony. Tłok puchnie od temperatury o może jakieś dwie setki. Nie ma opcji żeby udeżył w głowicę.Albo tak jak mówi Dibo przegrzałeś furę albo dałeś ognia zaraz po zapaleniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Przecie ten tłok nie jest stopiony tylko ukruszony. Na nadtopienie wskazują dziwnie łagodne krawędzie tego ubytku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 (edytowane) Ja bym jeszcze do tego dolozyl tyle, ze ognia dawac nie musial i nie musial przegrzac, ale podczas odlewania tloka mogly powstac pecherze powietrza itp. i metal scial sie zanim one wyszly na wierzch, czyli wada fabryczna. A TIJO chyba nie widziales zmasakrowanego tloka. Jak chcecie to specjalnie zrobie zjecie oryginalnego tloka od WSK 175 jeszcze kupionego razem z reszta silnika w sklepie.. to sie zdziwicie. Taki podziurkowany tlok jest na skutek dostawiania sie piasku ktory zmieszany z nagarem daje pieronsko twarda mase, ktora jest wiele twardsza od aluminiowego tloka nagrzanego do czerwonosci. Mozliwe sa tez odpryski metalu w komorze korbowej itd. A tak tloka zmasakrujesz i nawet nie bedziesz wiedzial. Skapniesz sie dopiero jak maszyna stanie. Pzdr. Edytowane 1 Kwietnia 2006 przez Adik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Co ma dozownik do mieszanki? Jak jest zbyt uboga to trzeba gaźnik wyregulować :) uboga miesznaka ma duzo w tym wypadku. Im bardziej uboga mieszanka tym bardziej wzrasta temperatura w komorze spalania co prowadzi do przegrzewania sie i byc moze to ztopienia materialu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 uboga miesznaka ma duzo w tym wypadku. Im bardziej uboga mieszanka tym bardziej wzrasta temperatura w komorze spalania co prowadzi do przegrzewania sie i byc moze to ztopienia materialuI tak nie odpowiedziałeś tym postem na zacytowane pytanie "Co ma dozownik do mieszanki?". Na pytanie "co się dzieje gdy mieszanka jest uboga?" mogę ci odpowiedzieć z własnych doświadczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 wiec Brysiu nawijaj co i jak...warto wiedziec takie rzeczy :) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Co ci ludzie robia z tymi tłokami rzucają nim o ściane czy co? Ja miałem z jednej strony troche ukruszone ale to przez pierścien :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 wiec Brysiu nawijaj co i jak...warto wiedziec takie rzeczy :wink: pzdr:)No więc gdy ma się zablokowany motorower to sie kombinuje :bigrazz: Przekłada się gaźniki i takie tam... Aż w końcu z silnika bucha gorąco, a kolanko wydechowe robi sie niebieskawe :icon_razz: Od tej pory sie nie kombinuje tylko zbiera kase na prawko i coś wiekszego cierpliwie tocząc się 55km/h :crossy: Morał: jeśli gaźnik od glebogryzarki pasuje do rometa, to wcale nie oznacza, że będzie też pasował do CB50 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morel Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Brys chyba się pyta o mieszanke paliwo+olej+powietrze. JAk nie masz dozownika oleju to w gaźniku powstaje miesznka powietrzno paliwowa ale w tym paliwie juz jest olej. A jeśli dozownik posiadasz to olej dołącza do tej gromadki właśnie w gaźniku. Źle wyregulowany dozownik powoduje to ze jest za mało lub za dużo oleju w mieszance. Skutki: wiele chyba nie musze opisywać. PS ten tłok to nic. Ja w swoim garażu posiadam cudo!! co prawda samochodowe z disla 3.0l ale cudo! wszystko do górnego pierścienia jest stopione. (wiem ze to z innej beczki ale ciekawostka :icon_razz:) Powodem było to ze elektrowtrysk na 4 garze lał dużo za dużo paliwa które spalało sie na tłoku i go topiło. (niemcy nie zawsze dbają o samochody) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adik Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Ale wiekszosc dba. Jezeli rozreguluje sie komputer i da wiecej oleju napedowego, ten moze sie nie spalic i trafi do kolektora, katalizatora, tlumika itd. i wtedy z wydechu sie dymi jak z 2T z mieszanka 1/15, to jest jednak nic gdyz jezdzimy na bombie zegarowej. Gdy tegoz oleju napedowego nazbiera sie wystarczajaco duzo i ten olej sie zapali.. to to wybucha i zazwyczaj rozrywa tylko uklad wydechowy, tylko zeby bak nie chcial sie od tego zajac.. :smile: Co do dozownika to jeszcze sie moze zatkac a wtedy remont prawie gwarantowany. Czasem trzeba go przeczyscic.. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 http://www.bikepics.com/pictures/559193/ ;/ ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 ja mialem cos takiego w Ogarze, na tloku poszla blokada od pierscienia, pierscien zaczal sie obracac na tloku az go wywalilo, tloka szlak trafil, blowica byla podziubana, ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 tez tak mialem wada fabryczna poprostu dostalo duzej temperatury i bach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 (edytowane) Mam pytanie bo jak się tłok przytarł tu od stron sworznia i zostawił delikatne uszkodzenia na cylindrze tzn czuc pod palcem ale tylko delikatnie czy jak założe na to nowy tłok to się uszkodzi???????Bo tak twierdzi gościu że założe na to i po kilku godzinach tłok padnie??Niewiem moze troche pojechac w tych miejscach papierem 2000 ale to nie można :buttrock: niech ktos sie wypowie kto wie jak to z tym jest.Przypominam że jest nikasil. Edytowane 13 Kwietnia 2006 przez na koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.