jimi11 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Krucce ssace sa pomiedzy gaznikiem a kolektorem ssacym. Zaloz zwykly filtr powietrza. Po co chcesz udziwniac. Powtarzam jeszcze raz - filtr to nie artefakt ktory daje +5 mocy +3 momentu etc. Zmienia sie opor zasysanego powietrza. Oryginalne czesci sa tak zaprojektowane zeby wspolgraly ze soba na standardowych ustawieniach. (mowie teraz o gazniku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Krucce ssace sa pomiedzy gaznikiem a kolektorem ssacym. Zaloz zwykly filtr powietrza. Po co chcesz udziwniac. Powtarzam jeszcze raz - filtr to nie artefakt ktory daje +5 mocy +3 momentu etc. Zmienia sie opor zasysanego powietrza. Oryginalne czesci sa tak zaprojektowane zeby wspolgraly ze soba na standardowych ustawieniach. (mowie teraz o gazniku) no rzeczywiscie, cos mi sie poj*bało masz racje, lepiej dac sobie z tym spokoj :banghead: ale zawsze +20 dla lansu bedzie jak zaloze stożki :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Nie bedzie, wierz mi ;) co najwyzej +30 do klopotow z gaznikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWIT Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Stosując stozki w gaźnikach podciśnieniowych, membrana podciśnieniowa nie ma za bardzo siły sie podnieść wiec przez to dostajemy dziurę w obrotach. Jedynie stosując wkładki K&N a kształt oryginalnego filtra ma to sens. Pozostaje wtedy Air Box w którym wytwarza sie podcisnienie i przepustnice maja siłe sie podnosić prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 Panowie,konczcie,wstydu oszczedzcie. 99 % "informacji" w tym watku to totalna bzdura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 moj b6 dawny byl na stozkach pusty wydech zeby latal na tym dysze 135 przez serwis byly wstawione ( serwis z dupy jak sie pozniej okazalo ) spalanie 10 po godzinnej regulacji kumpla 9 potem wku**wiony spalaniem zmienilem na 122 i 125 jakos tak regulowalem z 5 razy i efekt 7,5 okolo wkrecal sie na gorze duzo lepiej dzwiek super ( troche glosny byl ) ja nim pod gorke 225 lecialem a waze 105 i maly nie jestem terazniejszy wlasciciel mowi ze 240 lecial tyle z mojego doswiadczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 (edytowane) powiem krótko w przypadku XJ 600 na stożkach to będzie dramat. Do tego stopnia że nie wiem czy uda się gaźniki ustawić tak by motocykl chodził płynnie. Edytowane 16 Grudnia 2009 przez baba_zanetti 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 mozliwe, wkoncu to silnik slabo wysilony bo z 600ccm ma tylko 61 KM dam sobie spokoj z tym agrotuningiem :D dzięki wszystkim za rady ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi