Petereq Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 No wiec juz wam opisuje dolegliwosci tego kranika. W GS-ie mam kranik podcisnieniowy ktory nie ma pozycji off - sa za to pri , res i on !!!I taki jest problem ze jesli ustawie kranik w pozycji on to motor albo gasnie po jakiejs chwili albo silnik chodzi ale przy kazdym ruchu manetka silnik sie dlawi i traci obroty.Dolegliwosc ta znika jednak jesli przestawie kranik w pozycje res - oco tutaj chodzi ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarianKa Opublikowano 25 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2006 Masz mało paliwa. Podobno "szukaj" już działa, kranik podciśnieniowy był opisywany 100razy Cytuj Nie ma co płakać nad rozlanym szambem. Wsiąknie i smród minie [michoa] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 26 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Nie widze w zadnym z pozostalych tematow odpowiedzi na moj problem , wiec napisalem nowy temat - co w tym dziwnego ( czy jak sie ktos chce czegos zapytac to musi tylko z opcji szukaj korzystac - nawet jesli nie ma odpowiedzi ) :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Dla nieumiejących korzystać z opcji szukaj :) rozszyfruję skróty umieszczone na kraniku:PRI - tzw. wolny przelot. Paliwko przy tej pozycji kranika leci cały czas. Ustawienie to zalecane jest przy opdapalniu motocykla po długim postoju lub po wypaleniu całe benzynki z gaźników np. kiedy w porę nie zdążymy przekręcić kranik z pozycji ON na RES. Kiedy silnik juz załapie przestawiamy na pozycję ON lub RES.RES - rezerwa na podciśnieniu. Rezerwa paliwa w GS-ie ok. 2 litry paliwa. Przy wyłączonym silniku paliwko nie leci do gaźników.ON - standardowa pozycja do jazdy. Oczywiście też na podsiśnieniu. W tej pozycji również przy wyłączonym silniku paliwko nie leci do gaźników.Nigdy nie zostawiaj motocykla na pozycji PRI bo może spotkać cie niemiła niespodzianka a mianowicie zawartość zbiornika paliwa spłynie do silnika.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Jezeli wszystkie weze zalozone sa prawidlowo ( tzn paliwowy i cienszy podcisnieniowy idacy do kolektora ssacego ) to moze byc zatkany filtr kranika laczony z pozycja ON. Ta pozycja jest pozycja otwarcia kranika przy pracujacym silniku, ale przy zgaszonym silniku kranik w pozycji ON jest zamkniety.Paliwo leci zawsze po ustawieniu kranika w pozycji PRI ( prime ) i tak sie zastanawiam czy sie nie pomyliles piszac ze leci w pozycji RES. Jezeli paliwo NIE leci w pozycji RES i ON to jest to uszkodzona membrana lub nieszczelnosc / dziura w wezu podcisnieniowym. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Czolem! Ze swojej strony chcialem tylko sprostowac wzmianke o pojemnosci rezerwy w GSie.Fredi napisal, ze sa to 2l i wcale nie mowie, ze tak nie jest - bo moze tyle ma. Standardowo podaja, ze jest to 3,5l, zas moj GS mial az 5l rezerwy. Takze w praktyce nie ma chyba dwoch GSow z taka sama pojemnoscia rezerwy :).Takze moze faktycznie masz malo paliwa dla pozycji ON jak pisal MarianKa? Bo przy 5l w baku wydaje sie, ze jest to jeszcze calkiem sporo, a jednak moto moze juz wolac o rezerwe (RES).Chyba Astarte z tego 4um tez miala w swoim GSie tak duza rezerwe. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Czolem! Ze swojej strony chcialem tylko sprostowac wzmianke o pojemnosci rezerwy w GSie.Fredi napisal, ze sa to 2l i wcale nie mowie, ze tak nie jest - bo moze tyle ma. Standardowo podaja, ze jest to 3,5l, zas moj GS mial az 5l rezerwy. Takze w praktyce nie ma chyba dwoch GSow z taka sama pojemnoscia rezerwy :unsure:.Takze moze faktycznie masz malo paliwa dla pozycji ON jak pisal MarianKa? Bo przy 5l w baku wydaje sie, ze jest to jeszcze calkiem sporo, a jednak moto moze juz wolac o rezerwe (RES).Chyba Astarte z tego 4um tez miala w swoim GSie tak duza rezerwe. PozdrawiamDokładnie tak jak mówi zbuhu :angry:Ja przy w miarę spokojnen jeździe musiałam włączać na RES po przejechaniu ok. 200-220 km, a potem nawet do 300 km (czyli po przełączeniu na RES przejechałam ok. 100 km) mogłam jeszcze na tym baku zrobić, więc to naprawdę zależy od modelu :rolleyes: Później przy szybszej jeździe w trasie czasami od razu na RES dawałam, gdyż jak jechałam na wysokich obrotachi zbliżała się granica przekręcenia kranika (moto zaczyna się krztusić) to czasami robiłam to za wolno i musiałam zatrzymywać się na poboczu z powodu wypalenia całej benzyny z gaźników. Ale wtedy tylko PRI zalanie gaźników, odpalenie moto, RES i można było śmigać dalej. Jednak jak dla mnie było to uciążliwe :blink: Tylko w takim wypadku (jazda zawsze na RES) musisz zawsze wiedzieć ile masz benzyny w zbiorniku. Jak tankujesz po korek to po przejechaniu ok 260 km zacznij rozglądać się za stacją :) pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 To by znaczylo ze warto wyjac kranik ze zbiornika i sprawdzic jak wyglada jego strona wewnetrzna, gdzie sa filtry.Moze po prosty cos tam jest zagiete nieprawidlowo lub przytkane. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 26 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Temacik do usuniecia - awaria wykryta - wezyk podcisnienia byl zagiety w 2 miejscach stad slabe cisnienie paliwa i dlawienie motorku !!!mimo wszystko dzieki za odpowiedzi w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Czolem! Co do usuniecia...? Nie do usuniecia!Niech sie inni GSowcy ucza, bo za chwile ktos zada to samo pytanie i bedziemy to pisac po raz dwudziesty :). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Adam M wydaje mi się ze wszystko dobrze napisałem i problem chyba wynikł z niedoczytania :). A przy okazji z tymi zbiornikami w GS-ie jest różnie. U mnie na przykład nie wleje się do niego więcej niż 15 litrów a według fabryki ma wchodzić 17 litrów. Doszukałem się w serwisówce haynes informacji że Kalifornijskie wersje mogą mieć właśnie zbiornik 15 litrów ale mój GS-pochodzi a Niemiec a w papierach nie ma wzmianki o wymianie zbiornika po przydogach jakie miał tam z dwoma paniami. Co wy na to?? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Adam M wydaje mi się ze wszystko dobrze napisałem i problem chyba wynikł z niedoczytania :unsure:. A przy okazji z tymi zbiornikami w GS-ie jest różnie. U mnie na przykład nie wleje się do niego więcej niż 15 litrów a według fabryki ma wchodzić 17 litrów. Doszukałem się w serwisówce haynes informacji że Kalifornijskie wersje mogą mieć właśnie zbiornik 15 litrów ale mój GS-pochodzi a Niemiec a w papierach nie ma wzmianki o wymianie zbiornika po przydogach jakie miał tam z dwoma paniami. Co wy na to?? :angry:W moim gs-ie było identycznie. Kiedyś wyjeździłam go do suchuteńka (musiałam pchać 500 m do stacji :rolleyes: ) i zatankowałam pod korek. Weszło coś koło 15,5 litra - ale może to 1,5 litra zgubiło się gdzieś w ferworze walki :) pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 26 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2006 Czolem! Ze swojej strony chcialem tylko sprostowac wzmianke o pojemnosci rezerwy w GSie.Fredi napisal, ze sa to 2l i wcale nie mowie, ze tak nie jest - bo moze tyle ma. Standardowo podaja, ze jest to 3,5l, zas moj GS mial az 5l rezerwy. Takze w praktyce nie ma chyba dwoch GSow z taka sama pojemnoscia rezerwy :).Takze moze faktycznie masz malo paliwa dla pozycji ON jak pisal MarianKa? Bo przy 5l w baku wydaje sie, ze jest to jeszcze calkiem sporo, a jednak moto moze juz wolac o rezerwe (RES).Chyba Astarte z tego 4um tez miala w swoim GSie tak duza rezerwe. Pozdrawiam Ja mam identyczne nigdy w dalsze trasy jeszcze nie latałem wiec zawsze za 20zł zatankowałem wychodziło gdzies z 5literkow moze mniej i jak brałem na ON to sie ksztusił wiec ta rezerwa to nie nowosc...spora jest i tyle wiec zawsze mam ustawione na res i tak sie jezdzi tylko trzeba spogladac na licznik okresowy co by nie zabrakło nagle paliwka :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Czolem! A bo chyba jest jeszcze takie cudo, ze w GSie zawsze troche paliwa zostaje na dnie - nawet jak juz rezerwa nie chce ciagnac. U mnie sie tak raz zdarzylo. Motocykl juz nagminnie gasl na rezerwie, a w baku jeszcze cos tam pluskalo.Moze to taki byczy odstojnik :)? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredi Opublikowano 27 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2006 Czolem! A bo chyba jest jeszcze takie cudo, ze w GSie zawsze troche paliwa zostaje na dnie - nawet jak juz rezerwa nie chce ciagnac. U mnie sie tak raz zdarzylo. Motocykl juz nagminnie gasl na rezerwie, a w baku jeszcze cos tam pluskalo.Moze to taki byczy odstojnik :)? Pozdrawiam Oczywiście zawsze zostanie trochę paliwa w zbiorniku paliwa ale nie tyle. Ja zalewałem kiedyś całkowicie suchy zbiornik w GS-ie i wtedy weszło do niego niecałe 15 litrów. Miałem przez to nawet nieprzyjemność na pierwszej trasie bo myślałem że zbiornika ma 17 litrów. Przez to zabrałkło mi paliwka 8 km od nabliższej stacji. Naszczęście uratował mnie szwagier który akurat jechał samochodem w eskorcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.