magneto Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 witam. poraz kolejny wrocilem w serwisu motocyklowego, tym razem mniej uszczesliwiony niz zwykle. z dostepem tloka do ns1 jest makabrycznie, jedyna opcja dla ludzi przy wiekszej zasobnosci portfela to zakup nowego, "oryginalnego" za 280zl. ta opcja jednak znacznie odpada. w serwisie polecili mi dwie opcje: zakupic tlok do mbxa, o srednicy sworznia 12mm i przeszlifowac go(tzn w miejscu sworznia) do 13mm, co daje 110 zl za tlok plus 100(sto)zl za ten szlif badz tezzakupic tlok do mbxa oraz lozysko na korbowod, o srednicy wew 12mm i zew dopasowanej do srednicy miejsca w korbowodzie...koszt tego zabiegu to 110 za tlok+ ok 20 za to lozysko...ewentualnie mala doplata za szlif tego korbowodu. byly tez opcje rozbierania silnika, kombinacjach na korbowod i w ogole, ale to odpada calkowicie. ktora opcje byscie wybrali??? jesli macie wlanse propozycje to prosze pisac, mile widziane. tylko nie mowcie mi zebym jeszcze popracowal na to czy cos... dzieki i pozdro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Pozzbierac kasy i kupic ten orginalny do NS-1 za 280zł,zakupic tlok do mbxa, o srednicy sworznia 12mm i przeszlifowac go(tzn w miejscu sworznia) do 13mm, co daje 110 zl za tlok plus 100(sto)zl za ten szlif to sie kompletnie nie opłaca dołozysz 70zł i masz bez kombinowania .280zl Za tłok to nie jest taki majatek.ja do RS zapłaciłem 350 i nie płakałem bo wiem ze mam z dobrej firmy i troche na nim posmigam ;) .pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 ehhh... zobaczymy co inni powiedza.zadzwonie jeszcze do poprzedniego wlasciciela... moze on bedzie mial jakies wtyki czy cos...pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Mozna to zabrac do Mechaniki 2T ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Mozna to zabrac do Mechaniki 2T ??? zalezy mi na odpowiedziach wlanie takich jakpan, Piotr Dudek czy innych mechanikow. potem sam mialem zamiar poprosic o przeniesienie... jesli sprawia klopot, prosze o przeniesienie... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 postawilbym na orginalny tlok po co przerabiac i se problemy robic pamietam czasy kiedy za tlok do af1 125 placilem 480zl vertex to 280 za orginal nie jest tak zle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 tylko orginal to nie wsk ze wpakujesz kazdy tlok tu juz jest spora kompresja i obroty nie kombinuj z przerobkami bo skonczy sie to wymiana calego silnika jak ci sie rozpadnie taki tlok czy korbowod przy 12 tys obr Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 16 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 widze ze wszyscy obstawiacie na tym samym... ehhh... i chyba bedzie trzeba tak zrobic... pzdr:) ps, przeniescie to do 2T jesli mozna prosic, nic innego sie tu nie wskura... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Jak najbardziej. Jak masz mozliwosc kupienia wlasciwej czesci zamiennej to ja kup, a nie kombinuj z przerobkami - to nigdy nie jest to samo. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 jeśli jest tam sworzeń o średnicy 13, to znaczy, ze taki ma być i pewnie jakbyś dał 12 mm, to mógłby szybko ucierpiećnie ma jak oryginały - czasami to bardzo boli, ale tutaj nie ma raczej miejsca na kombinowaniemasz szczęście, że to jeden tłok, a nie cztery :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 (...)zakupic tlok do mbxa, o srednicy sworznia 12mm i przeszlifowac go(tzn w miejscu sworznia) do 13mm, co daje 110 zl za tlok plus 100(sto)zl za ten szlif (...)Czyli rozwiert piasty tłoka na większą średnicę? Niby jeden milimetr to niewiele, bo głębokośc skrawania to pięc dych, jednak piasta tłoka zostanie osłabiona bardziej niż się wydaje. Nie ma co kombinować. Kup tłok właściwy, nie przerabiaj. To nie jest mercedes 123 diesel, gdzie wszędzie jest cholernie dużo materiału do usunięcia w razie remontu. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 17 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 w zasadzie taniej by mi wyszlo sprowadzic go z Barikit(prawie 100 zl roznicy!!)... ale oni nie maja juz niestety nadwymiaru, jaki ja potrzebuje. gadalem z poprzednim wlascicielem, teraz jest w szpitalu, ale kiedy wyjdzie zapyta tego mechanika co mu moto robil jaki tam siedzial tlok. ponoc dopasowal od jakiegos crossa... pzdr:) [ Dopisane: 17-03-2006, 10:19 ]Czyli rozwiert piasty tłoka na większą średnicę? tak, dokladnie o to chodzilo, ale ta opcje raczej odrazu odrzucilem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.