Navy Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Sorry że tak zadaje pytanka, ale "lupka nie pomogła", nie były te kwestie poruszane.Pytanie dotyczy następujacego problemu:Moto standartowe 4 garki -rzedówka-(Kawa)...niby wszystko ustawione o.k. znaczy synchro, rozrzad itd...Podczas eksploatowania na "nizinach" silnik "nie chodzi " równo na biegu jałowym-poprostu nie da sie ustawić wolnych, równych obrotów.Jazda w górach wykazała znaczną poprawe, silnik pracował prawie o.k. tzn. tak jak powinien.dodam że paliwo było takie same.wnioski: ...chyba wpływ na takie działanie miało inne cisnienie atmosferyczne-tak mysle.Czy ktos wie dokładniej o co chodzi??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Może dostaje za dużo powietrza i dlatego nierówno pracuje na wolnych w nizinach. Gdy pojechałeś w góry powietrze jest rzadsze, przez co silnik dostawał więcej benzyny. Ja bym to tak tłumaczył. Sprawdź czy gaźniki nie dostają lewego powietrza króćcami. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 faktycznie w gorach jest rzadzsze powietrze a jak sprzet ci lepiej pracowal moze powinienes cos ze skladem mieszanki zrobic np troche ja wzbogacic na kazdym gazniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 Przytkane dysze / przeloty urzadzenia wolnych obrotow dadza podobne objawy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.