rzemyk90 Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 najlepszy ja mam:D idziesz do tokarza, on dorabia ci taką tulejkę, która wewnątrz ma gwint 6mm, a na zawnątrz 8 rozwiercasz otwór w karterach gwintujesz, wkręcasz redukcję i zapominas zo problemie.. Wydaje mi sie ze to jest najlepszy, najprostrzy i najtanszy sposob. Koszt tego nie wyniesie Cie okolo 10 zl. A ten pomysl to jest naprawde dobry, bo jak sie zerwie gwint w tej srubie to mozna ja odkrecic i druga taka sama z dobrym gwintem wkrecic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Skąd weźmiesz gwintowniki M7 za jakieś normalne pieniądze?Ja kupiłem na allegro za 12pln komplet 3szt. gwintowników M7. Miała być do tego naż/rzynka ale się zapomniało sprzedawcy no i nie ma. Gwintowniki firmowe a nie jakaś chińszczezna. Gorzej ze śrubami. Po prostu ich nie ma w sprzedaży. Pozostaje albo znalezienie na złomie skody 105 i powykręcanie z niej takich śrub albo wizyta u tokarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 co do śrubek m7 pytajcie w sklepach rowerowych, u mnie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 16 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2006 najlepszy ja mam:D idziesz do tokarza, on dorabia ci taką tulejkę, która wewnątrz ma gwint 6mm, a na zawnątrz 8 rozwiercasz otwór w karterach gwintujesz, wkręcasz redukcję i zapominas zo problemie.. Wydaje mi sie ze to jest najlepszy, najprostrzy i najtanszy sposob. Koszt tego nie wyniesie Cie okolo 10 zl. A ten pomysl to jest naprawde dobry, bo jak sie zerwie gwint w tej srubie to mozna ja odkrecic i druga taka sama z dobrym gwintem wkrecic :DZ całym szacunkiem, lecz piszecie rzeczy które nie muszą się udac w praktyce warszatowej. Jeżeli tokarz przewierci nam wzdłuż śrubę M8 i wykona wewnątrz gwint M6, to tej śruby nie da się wkręcić w blok ciasno. Dlaczego? Otóż śruba M8 ma średnicę w bruzdach 6,8. Jeżeli wewnątrz będzie gwint M6 to mamy ściankę która momentami bedzie miała grubość 0,4 mm. Taka tuleka ukręci się podczas montażu. Gwintujemy "szóstkę" dopiero po wkręceniu tulejki i zaschnięciu farby lub loktajtu. Co do wymiany takiej tulejki, to powodzenia życzę.Dlatego lepiej przejść na szpilki M7 i nakrętki z WSK lub Skody, lub starannie wkręcić tulejkę tak jak napisałem i nie przeciągać gwintów podczas montażu głowicy.Powodzenia. Kulik. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miaziu Opublikowano 17 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 dzięki wszystkim za pomoc , zamontuje szpilki od WSKi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.