konrad_pol Opublikowano 12 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Sam juz nie wiem.... Jedni mowia ze Crm lepsze od rx a inni odwrotnie :| Mowicie wszyscy ze utrzymanie full crossa to wielki wydatek, ale jak sie nie jezdzi po torach wyscigowych,ostrych terenach , i nie uprawia sie freestyle'u to chyba czesci sie tak czesto nie zuzywaja , nie? Jak mam zamiar 1h dziennie pojezdzic sciezkami w lesie poskakac na hopkach na wysokosc 1,5 m to chyba az tak sie wszystko nie zniszczy ...A ktory z full crossow jest najmniej awaryjny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 Mimo tego ze doradzają Ci doswiadczeni ludzie idziesz w kierunku crossa 125cc.Jesli mowisz ze bedziesz robic tak jak wyzej pisales (lightowa jazda itp.) to moze koszta troszke sie obnizą jednak pamiętaj z np. yz czy cr nie zrobisz simsona (chodzi mi o utrzymanie) chocby nie wiem co.Kup i jezdzi!Musisz sie przekonac na czym to polega i ile kasy musisz wsadzic bo co jeden człowiek to inna teoria.Pamiętaj jednak ze kazdy tutaj delikatnie lub mniej delikatnie chce Ci uswiadomic ze CROSS wpie**oli CIE Z BUTAMI.Pozdrawiam i przepraszam za wulgaryzm :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 full crossow nie wiem dokładnie co to jest ale jesli chodzi o crossy to bardzo dobre opinie słyszałem o Hondzie CR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 jak sie nie jezdzi po torach wyscigowych' date='ostrych terenach , i nie uprawia sie freestyle'u to chyba czesci sie tak czesto nie zuzywaja , nie? Jak mam zamiar 1h dziennie pojezdzic sciezkami w lesie poskakac na hopkach na wysokosc 1,5 m to chyba az tak sie wszystko nie zniszczy ...[/quote']W takim razie po co ci cross jak do takiego czegoś DT to aż za dużo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemyk90 Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 A podaj argument że nie jest. Jechałeś choćby jednym z nich? RX jest ciezszy' date=' ale tylko troche. KDX jest na ramie od KX, silnik tez ma od KX, tylko jest mniej wyzylowany, idealna zawiecha i jest bardzo dobre prowadzenie motocykla. Ale nie mowie ze RX jest zly, Ja bym bral KDX z tego powodu ze jest tanszy, i jest dobrym sprzetem wiec malo ludzi go sprzedaje :) Rzemyk zlituj się. Przestań powtarzać to co tylko usłyszałeś. Wiadomo że nie jest to wyczynowy sprzęt ale nie gadaj głupot jak nie widziałeś motoru na oczy. W mojej obecności 15 latek na torze wciągał dupą towarzystwo na wyczynowych sprzętach' date=' którzy warto dodać całkiem nieźle na nich jeżdżą. Robił takie hopy że szczęka opadała. Więc jednak się da.[/quote'] No masz racje, ale na Hard Enduro przyjemniej sie skacze niz na DT ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 do twojej jazdy to crm będzie najodpowiedzniejsza Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.