Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie ktoś mógłby ci to wytłumaczyć, następnie ktoś inny by napisał że wcale nie tak to się robi tylko inaczej itd. Równie dobrze mógłbyś sam poszukać na forum, bo już wiele razy ten temat był przerabiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś kto siedzi w tym troche czasu to wie co z czym się je, a ja jako laik w dziedzinie mechaniki motocyklowej nawet po przeczytaniu artykułu o ustawianiu zapłonu w języku mechanicznym nie będe wiedział o co chodzi i nie będe umiał zastosowac się do tego praktyce, dlatego mam nadzieje że ktoś mi wytłumaczy na chlopski rozum o co w tym chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Sprawdź tutaj:

- http://forum.motocykle-mz.pl/tematy57/mz-etz-250-elektryka-vt6514.htm

A co do instalacji, to jest możliwość i odpalania i jazdy BEZAWARYJNIE !!!! ale trzeba odpiąć któryś z kabelków. Nie pamiętam jak to leciało być może znajdziesz ten opis na forum jw. lub sprawdź w oryginalnym opisie instrukcji MZ ETZ 250:

- http://instrukcja.pl/i/motocykl_mz_etz_250

Gdzieś to widziałem ....!

Powodzenia.

Pzdr.

Klocek

Wiatr za Tobą, Marzenia - Drogą,

Twa Pasja - Drogowskazem,

NON MORIAR - TYM RAZEM !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

dolączam sie do poprzedniego pytania

 

dodatkowo mam pytanie, mianowicie: mam taki problem ze gdy motor dluzej chodzi (ok. 20-30 km) to ponizej 2 tys. obrotow przerywa az w koncu gasnie. dodatkowo poteguje to wlaczenie np. swiatla, stopu czy migaczy. ladowanie ma dobre bo prod na akumulatorze zawsze jest taki sam (nie rozladowuje sie). ja stawiam na cewke pod siedzeniem lub kabel wysokiego napiecia. jak ostygnie to znowu jest dobrze. mam elektroniczny zaplon

Edytowane przez razor240391
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

MS TS 250

 

Otóż mam problem z kopnikiem a dokładniej z jego odskakiwaniem. Podczas odpalania kopka mocno odskakuje uderzając w nogę (co boli)

i moto nie odpala. Moim zdaniem jest to za wczesny zapłon, a co wy o tym myślicie? Jeżeli to za wczesny zapłon to prosiłbym

o pomoc a dokładniej poradę jak go opóźnić. Ja sam się nie łapie w tych sprawach "zapłonu" (chociaż na razie). Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Mz et 150 (od 2 tygodni )

 

teraz tak przed wczoraj moja mz paliła od kopa, wczoraj wymieniłem uchwyty silnika po skręceniu wszystkiego motor starcił iskrę, strasznie mnie to zdziwiło bo żadnych kabelków nie rozpinałem. próbowałem przeczyścić bezpieczniki,podładowałem akumulator i wymieniłem kondestator a iskry jak nie było tak nie ma.

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam problem z etz 150 a dokladniej z sprzeglem, wymienialem juz 3 razy zabierak sprzegla lecz za kazdym razem po zamontowaniu zrywaja mi sie gwiny w zabieraku. Dodam iz montowalem nowe tarcze, dokrecalem stopniowo kazda srube z umiarem, dawalem takie same podkladki. czemu tak sie dzieje? Czy moze to byc wina lozyska, ktore jest wyjechane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...