tiger666 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Witam. Kto umie ustawic zapłon w MZ TS 250 i mógłby mi wytłumaczyć jak to sie robi, za pomocą czego, na czym to polega, od czego zacząć ? :notworthy: Bedę wdzieczny jesli ktoś pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egonon Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Pewnie ktoś mógłby ci to wytłumaczyć, następnie ktoś inny by napisał że wcale nie tak to się robi tylko inaczej itd. Równie dobrze mógłbyś sam poszukać na forum, bo już wiele razy ten temat był przerabiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tiger666 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ktoś kto siedzi w tym troche czasu to wie co z czym się je, a ja jako laik w dziedzinie mechaniki motocyklowej nawet po przeczytaniu artykułu o ustawianiu zapłonu w języku mechanicznym nie będe wiedział o co chodzi i nie będe umiał zastosowac się do tego praktyce, dlatego mam nadzieje że ktoś mi wytłumaczy na chlopski rozum o co w tym chodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Jest coś takiego jeszcze jak google, ale tutaj jest łopatologicznie opisane :biggrin: http://www.mzetz.fora.pl/warsztat,13/regul...aplonu,844.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek__94 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 MZ ETZ 250 Brak ładowania, wobec tego mam pytanko czy jak miał bym ładowanie to odpaliła by bez akumulatora? Z góry dzięki. LwG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 MZ ETZ 250 Brak ładowania, wobec tego mam pytanko czy jak miał bym ładowanie to odpaliła by bez akumulatora? Z góry dzięki. LwG. Przy oryginalnej instalacji nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klocek7 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Sprawdź tutaj:- http://forum.motocykle-mz.pl/tematy57/mz-etz-250-elektryka-vt6514.htmA co do instalacji, to jest możliwość i odpalania i jazdy BEZAWARYJNIE !!!! ale trzeba odpiąć któryś z kabelków. Nie pamiętam jak to leciało być może znajdziesz ten opis na forum jw. lub sprawdź w oryginalnym opisie instrukcji MZ ETZ 250:- http://instrukcja.pl/i/motocykl_mz_etz_250Gdzieś to widziałem ....!Powodzenia.Pzdr.Klocek Cytuj Wiatr za Tobą, Marzenia - Drogą,Twa Pasja - Drogowskazem,NON MORIAR - TYM RAZEM ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ul1111 Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Czy ktoś wie ile wynosi długość rur teleskopu od ETZ, udało mi się znaleźć że średnica wynosi 35mm oraz nr części 30-22.044. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek__94 Opublikowano 10 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2011 Przy oryginalnej instalacji nie a co muszę przerobić? tzn czy dużo to zachodu żeby zrobić tak żeby akumulator nie był potrzebny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor240391 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 (edytowane) dolączam sie do poprzedniego pytania dodatkowo mam pytanie, mianowicie: mam taki problem ze gdy motor dluzej chodzi (ok. 20-30 km) to ponizej 2 tys. obrotow przerywa az w koncu gasnie. dodatkowo poteguje to wlaczenie np. swiatla, stopu czy migaczy. ladowanie ma dobre bo prod na akumulatorze zawsze jest taki sam (nie rozladowuje sie). ja stawiam na cewke pod siedzeniem lub kabel wysokiego napiecia. jak ostygnie to znowu jest dobrze. mam elektroniczny zaplon Edytowane 13 Lipca 2011 przez razor240391 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madgarage Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 MS TS 250 Otóż mam problem z kopnikiem a dokładniej z jego odskakiwaniem. Podczas odpalania kopka mocno odskakuje uderzając w nogę (co boli)i moto nie odpala. Moim zdaniem jest to za wczesny zapłon, a co wy o tym myślicie? Jeżeli to za wczesny zapłon to prosiłbymo pomoc a dokładniej poradę jak go opóźnić. Ja sam się nie łapie w tych sprawach "zapłonu" (chociaż na razie). Pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 (edytowane) O ile dobrze pamiętam, zapłon powinien być ustawiony na 3 mm przed GMP. (górnym martwym punktem). Tu znajdziesz opis co i jak:Regulacja zapłonu - MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Edytowane 21 Kwietnia 2012 przez tutek65 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemekkk Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Mz et 150 (od 2 tygodni ) teraz tak przed wczoraj moja mz paliła od kopa, wczoraj wymieniłem uchwyty silnika po skręceniu wszystkiego motor starcił iskrę, strasznie mnie to zdziwiło bo żadnych kabelków nie rozpinałem. próbowałem przeczyścić bezpieczniki,podładowałem akumulator i wymieniłem kondestator a iskry jak nie było tak nie ma.Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Sprawdź świecę - lubią paść podczas odpalania na chwilę w niskich temperaturach , a następnym razem unikaj odpalania w warunkach zimowych a jak już musisz to niech silnik pochodzi aż się porządnie zagrzeje zanim zgasisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrandPerfect Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 Witam, mam problem z etz 150 a dokladniej z sprzeglem, wymienialem juz 3 razy zabierak sprzegla lecz za kazdym razem po zamontowaniu zrywaja mi sie gwiny w zabieraku. Dodam iz montowalem nowe tarcze, dokrecalem stopniowo kazda srube z umiarem, dawalem takie same podkladki. czemu tak sie dzieje? Czy moze to byc wina lozyska, ktore jest wyjechane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.