pepomz Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Witam czy mogłby mi ktos powiedziec jaka musi byc przerwa na przerywaczu, swiecy i w jakiej odległosci ma sie otwierac przerywacz przd gmp w MZ ES 250/1 zamiast przyspieszacza zamontowałem zwykła krzywke mz odpala ale nie chce wchodzic na pełne obroty mysle ze to wina gaznika ktory rozniez nie wiem jak wyregulowac . Pływak mam ustawiony na srodkowy zabek i przepustnice mam ustawiona na srodek nie wiem ile ma miec obrotow ta srubka od regulacji powietrza .. za pomoc z gory dzieki :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skate Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Przyłączam sie do prośby pepomz. Bully to może byc to ,dobrze mowisz tylko jest pytanie czy rozbierac silnik czy mozna by było jeszcze pojeździc czy nie wpłynie to na tryby w jakiś sposób czy może jeszcze wieksza kaszna z tego wyniknąc ??Podrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 na świecy doświadczalnie ale prywatnie stosuje 0,6Na przerywaczu ma być od 0,3 do 0,4. Zapłon od 2,5 do 3,0 przed GMP. Gaźnik. Skład mieszanki na 1,5 obr. Pływak zaleznie od typu gaźnika. Iglica przy dotarciu zabezpieczenie na ostatnim dolnym rowku przy normlaniej jeździe na 2 od dołu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepomz Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 mam jeszcze jedną prosbę czy ma moze ktos ksiązkę serwisową do mz es 250 lub wie gdzie są jakies dane techniczne na temat mz es 250/1 bo zaczyna mi brakowac na nia sił;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 (edytowane) mam pytanie,czy ktoś oprócz mnie ma problemy ze szczelnością lewego simerringa na wale ( za sprzegłem) ?nie wiem co jest grane, najpierw załozyłem go odwrotnie niż powinien być to zassał oleju ze skrzyni i nie odpalał, potem drugi włozyłem tak jak ma być i pojezdziłem z 5 -10 motogodzin (przez ten czas było wszystko w porządku) i znow zassało oleju ze skrzyni. bez oleju w skrzyni motor jezdzi normalnie.o co tu moze chodzić? wał prosty łozyska na wale nowki skf. szukałem juz jakiś profesjonalniejszych simerów ale nigdzie nie mają takich wielkich (72) Edytowane 24 Lutego 2008 przez bully Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 a masz załozony odrzutnik oleju ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bully Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 a masz załozony odrzutnik oleju ?oczywiscie, tylk oodrzutnik chyba jest żeby odrzucać olej nie przekładniowy a z mieszanki? przekładniowy nie ma prawa dostac sie za simer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 (edytowane) WitamMam pytanie w imieniu kolegi, który ma MZ ETZ 250 '85Gościu chce do niej założyć całe przednie zawieszenie od jakiegoś innego japońskiego, wiekszego motocykla.Dokładnie chce założyć lagi, maksymalnie ich grubość może mieć 35-36mm, tylko takie podejdą pod sztycę, inne będą za grube.Jeszcze do tego zawieszenia od jakiej marki chciałby założyć przednie koło koniecznie 17" lub 18" z dwoma tarczami hamulcowymi, i do tego pompkę hamulcową wraz z pełnym osprzętem.Od jakiego modelu by podeszło to, tzn, lagi, koło, pompka, najlepiej byłoby jakby wszystkie te elementy pochodziły od jednego modelu.Co sądzicie o ZXR400, bo w grę wchodzi raczej ścigacz, żeby miał 2 tarcze.Co o tym sądzicie?Nie piszcie że to nie ma sensu (nawet jeśli nie ma, do gościa to nie dociera) woli mieć odpicowaną zarąbiście MZ niż co innego. Pzdr Edytowane 4 Marca 2008 przez gizmucik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 wszystko ma sens :notworthy: Nie znam sie za bardzo no ale coz :)Najpierw niech sprawdzi zeby pasowal rozmniar lagow :D Potem mozna myslec ,ale mysle ze jakby wimienial przod to i tyl tez by sie zdało :buttrock: Byle rozmiar byl tych lagow dobry i juz mozna zaczynac kombinowac !! // mam nadzieje ze jakichs glupot nie pieprze :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Średnica lag, w miejscu mocowania w sztycy wynosi w ETZ250 35mm.Dokłądnie taki wymiar mają lagi od CB750, ale do tego modelu jest koło z jedną tarczą tylko.Fajne zawieszenie z kołem byłoby od GPZ 600R koło dwie tarcze :bigrazz: tylko że lagi mają 37mm :(Chociaż można byłoby stoczyć to lekko, wtedy by podeszło bez problemu.Jeszcze tylko pompkę hamulcową zacisk i przewody i taka MZ byłaby już wypasiona :D:icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 półki da sie spokojnie rozwiercic o 2-3mm;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 5 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 No to dobrze :crossy: kolega się zastanawia nad zeszlifowanie tego grubym papierem ściernym po 1mm za każdej strony, co da łącznie 2mm :)Jednak wydaje mi się że to nie jest dobry pomysł, lepiej dać to do tokarza niech zrobi na tokarce.Ze szlifowaniem to troche za dużo roboty :crossy: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 no lepiej niech a do specjalisty! Bo wlasnorecznie takie rzeczy robic to nie zabardzo ! :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 no lepiej niech a do specjalisty! Bo wlasnorecznie takie rzeczy robic to nie zabardzo ! :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Oczywiście jeśli plany dojdą do skutku to zostanie to oddane do dobrego tokarza :PJa namawiam gościa na GPZ, lecz on nie tylko MZ :PCoś go trzyma przy tej MZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.