Śpiewak Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 gajoss, mogę ci podpowiedzieć że średnica cyferblatu wynosi ~ 73mm :icon_mrgreen: myślę że wystarczy do tego aby dojść czy zmieści się tam elektroniczny obrotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Panowie gdzie nabęde szczoteczki z spręzynami do prądnicy Mz Trophy 6V/60W?? help;d I jeszcze szukam schematów elektrycznych do mzety trophy, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creazyiwan Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 sklepy w woj Śląskim: KATOWICE nie posiadam nr fona ale jak cos to pisac moge kolegi zapytac DĄBROWA GÓRNICZAul. Kościuszki 15 262-04-17 TARNOWSKIE GÓRY285-25-04 podaj maila to ci przesle schematy do 6V i 12V jak chcesz Witam!Problem: wskazowka predkosciomierza nie wskazuje dokladnie predkosci tylko "skacze" np. jadac 90km/h wskazowka oscyluje od 80km/h do 100km/h. Czy ktos wie jak naprawic taki zegar? Prosze tylko nie piszcie czegos w stylu "te zegary tak maja" czy "kup nowe budziki" itp. Czy jest moze w srodku jakas sprezynka ktorej zadaniem jest tlumienie tych drgan wskazowki? Czasem mi sie zdarza ze wskazowka pieknie rowno pnie sie po skali i ladnie "czysto" wskauzje, po czym (po kilku km) zaczynaja sie te frustrujace oscylacje.Pozdrawiam! chyba licznika tam jest sprezyna i czeba ja przyciac troche;] i powinno dzialac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 gajoss, mogę ci podpowiedzieć że średnica cyferblatu wynosi ~ 73mm :biggrin: myślę że wystarczy do tego aby dojść czy zmieści się tam elektroniczny obrotek. szczotki znajdziesz na www.agmot.pl napewna sa. a jezeli o schemat to wejdz na www.mzclub.pl tam chlopaki napewno Ci takowy zarzuca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tita Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 pytanie banalne, prosze zatem o cierpliwosc i wyrozumialosc :banghead: mam rozciety pokrowiec na siodlo w mojej MZtce. Rozciecie nie jest duze, raptem z 4-5 cm, ale mysle ze jak bedzie padac, moze sie tamtedy dostawac woda pod pokrowiec, albo ze moze sie dalej drzec itp. Dziura jest na siedzeniu pasazera. Zastanawiam sie jak ja zalatac, bo przyznam ze jest na tyle niewielka ze nie chce robic z tego powodu nowego pokrowca (a mozem po prosty sknera, skoro nie ma to wplywu na bezpieczenstwo jazdy). Doszlam do wniosku ze jak zaczne szyc to nic dobrego z tego nie bedzie. Moze wiec nakleic jakas łatke skorzana, np od spodu. Ale czym to skleic zeby sie trzymalo? Czy ktos z was łatal kiedys siodlo? Bede wdzieczna za wszystkie dobre rady :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creazyiwan Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 http://www.mz-b.de/ts250/ets250.htm strona ze schematami do MZ na 12V i 6V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egonon Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Ja bym tam walnął od góry taką szarą taśmę typu Power Tape albo Duck, co prawda będzie wiochą zajeżdżało, ale będzie miało to swój urok. A jak chcesz kleić od spodu to trzeba będzie zdjąć pokrowiec. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie pokrowiec jest przyszyty zszywkami, więc trzeba by je wywalić i założyć nowe ... znowu wydatki, a trzeba mieć jeszcze taker albo kopsnąć się do tapicera, a on też z darmo robić nie będzie. No ale jak już zdecydujesz się na klejenie to sugerowałbym odciąć kawałek tego pokrowca co jest zawinięty do środka i przykleić klejem do butów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 witam!! nie ma ktos do sprzedania mz etz(150/251) z okolic swietokrzyskiego do remontu? jak cos to na PW/gg pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Witam.Nie wiem czy ktos to juz tu dał Ale zapraszam do obejzenia tych filmikówhttp://video.google.pl/videoplay?docid=-20...8808694559&q=Mzi http://video.google.pl/videoplay?docid=-57...4325429327&q=Mz Filmiki to najprawdopodobniej filmiki montaazowe MZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateo15-s Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witam. Mam pytanko odnośnie MZ TS. Mianowicie czy wirnik od TS 150 będzie pasował do TS 250/1. Proszę o jednoznaczną odpowiedź. A i jeżeli ktoś miałby na sprzedaż sprawny wirnik do MZ TS 250/1 to proszę o kontakt GG: 3531350. Z góry dziękuje wszystkim zainteresowanym za pomoc :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubert-Moto Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Tak, wirnik będzie pasował :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ube Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Widzę, że temat dawno nie odświeżany. Ale chcę tylko się wpisać jako były posiadacz ETZ 251. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vader666 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 (edytowane) posiadacz ETZ 250 tylko niestety nie do końca sprawnej z braku wiedzy "ekstra" mechaników z Białej Podlaskiej "gorąco polecam" A POZA TYM TO W MZ TS 250/1 założylem sprzęgło nie dociskając go dobrze i podczas jazdy przekręciło sie i po przejechaniu kilku metrów gaśnie, jak zdejmuje dekielek to sprzęgło można zdjąc bez żadnego problemu, orientuje sie ktoś co mozna zrobić aby załózyć je tak aby nie przekręcało sie? I jeszcze jeden problemik z MZ ETZ 250, po przjechaniu kilku kilomerów gaśnie, niema iskry i trzeba czekać aż ostygnie, podejrzewam ze to impulsator ale nie jestem pewien, doradźcie mi coś jak co to: [email protected] bede wdzięczny za pomoc Edytowane 8 Maja 2007 przez Vader666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterek Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 posiadacz ETZ 250 tylko niestety nie do końca sprawnej z braku wiedzy "ekstra" mechaników z Białej Podlaskiej "gorąco polecam" A POZA TYM TO W MZ TS 250/1 założylem sprzęgło nie dociskając go dobrze i podczas jazdy przekręciło sie i po przejechaniu kilku metrów gaśnie, jak zdejmuje dekielek to sprzęgło można zdjąc bez żadnego problemu, orientuje sie ktoś co mozna zrobić aby załózyć je tak aby nie przekręcało sie? I jeszcze jeden problemik z MZ ETZ 250, po przjechaniu kilku kilomerów gaśnie, niema iskry i trzeba czekać aż ostygnie, podejrzewam ze to impulsator ale nie jestem pewien, doradźcie mi cośjak co to: [email protected] bede wdzięczny za pomoc Jeśłi chodzi o sprzęgło to poszukaj hasło stożek sprzęgła, dużo na ten temat już było. Co do gaśnięcia to na początek sprawdź, czy masz właściwą świecę. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMaNeTeWu Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Siema! To mój pierwszy post więc pozdrawiam wszystkich motocyklistów. Jestem szczęśliwym (do tej pory) posiadaczem niewielkiego motocykla MZ ETZ 150... Lecz mam pewien problem. A więc tak: Odpalam motor za jakims 4-8 kopnieciem i musze utrzymywać obroty na poziomie 2500-3500 obrotów/min. Jeśli zejdzie ciut niżej to motor zaczyna się dusić i gaśnie... A więc wbijam jedyneczke ruszam i jade. Obojętnie na jakim biegu moge jechać prawie bez gazu i nić się nie dzieje, nic nie gasnie ani sie nie dusi... Zatrzymam się i stoje bez gazu i o dziwo motor nie gaśnie, nie dusi sie. Dopierdo po jakichś 30 sek spada z obrotów i... zgasł... :/ Rozbierałem gaźnik, i iglicę mam ustawioną na drugi ząbek od góry (dodam żę mz'a pali bardzo dużo, około 7 litrów!) więc raczej jest dobrze ustawiona. Jest troche przetarta i może dostaje się powietrze... Nie wiem. CO mogę mieć źle poustawiane? Proszę, pomóżcie! Będę wdzięczny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.