Skocz do zawartości

MZ - Technika, Porady, WWW


Sidewinder
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem: Ostatnio sie zastanawiałem czego moja ETZ 250 jest coś słabawa (w porównaniu do innych ETZ 250)i po sprawdzeniu wszystkiego (zapłon, gaznik, itd) prawdopodobnie mam tłumik od 251-tak mi sie wydaje bo porównywałem zdjęcia swojej z innymi etkami 250 i w mojej cos tłumik za mało wystaje poza tylne koło (a jak wiadomo nie powinno sie zamieniać tłumików 250 :arrow: 251 i odwrotnie). Obejmka do której przymocowany jest tylny wspornik, który trzyma tłumik z tyłu, powinna byc na tym spawie (zgrzewie, na tłumiku) i wspornik powinien byc równoległy (mniej wiecej) do tylnego amortyzatora, a u mnie nie dośc, że wspornik "krzyzuje" sie z amorem to jeszcze i tak opaska znajduje się "na lewo" od tego zgrzewu (bardziej w kierunku tyłu). Czy to możliwe (bo jeszcze nie mierzyłem długości tłumika)? czy tłumik od 251 w 250 wpływa niekorzystnie na osiągi? jesli tak to czy można go jakoś przerobic (wydłużyć) metodami powiedzmy domowymi (spawarki i szlifierki itd) . Zrozumcie mnie - jestem totalnie bez grosza i nie moge sobie pozwolić na jakąs używke (no chyba że jakąś okazje , ale zależy mi na jak najtańszym koszcie ). jeżeli taka przeróbka jest możliwa to bardzo porsze o jakiekolwiek rady.

Z góry dzieki za pomoc

pzdr

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w 251 Tumik od 250tki(taką juz kupilem i bede zmienial go w tą zimę. Moja Idzie 130-135(dlatego ze cylinder nadaje sie do szlifu który równiez odbędzie sie w tą zimę) Czytalem wiele razy ze wplywa to negattywnie ale ja zbytnio nie odczulem roznicy miedzy moją a inną 251....

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja Idzie 130-135(

to super Ci idzie, moja tyle nie wyciągnie, a też zbliża sie szlif

ja zbytnio nie odczulem roznicy miedzy moją a inną 251....

 

no a ja właśnie dotkliwie odczówam tą różnice

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% wiesz ze to jest to??Tzn Tumik? 135 to przesadzilem bo tyle to z górki jakiejs takiej malej ale na postej 125 w porywach do 130 Moze tez czesciowo przez tumik to spowodowane...a nie sprawdze czy przez to bo jak stane na zime to rusze jak zrobie wszystko czyli TUMIK z kolankiem+opona na tył+szlif cylindra i zmiana oleju w skrzyni! No i jak bedzie pierwsze Ciepło oczywiscie

 

Pozdro

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 100% wiesz ze to jest to??Tzn Tumik

 

, powiem tak, że na 90% (porównując zdjęcia mojej etki z innymi zdjęciami etek , na bikepisc, allegro itd) - chodzi mi o tylne mocowanie tłumika

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to nie powinno sie zmieniac tłumików miedzy tymi modelami a czy ma to jakis wpływ na osiagi?,mozliwe

bohen moze masz juz tak zurzyty cylinder,a nie patrzyłes czy nie złamał sie pierscień.

 

[ Dopisane: 10-11-2005, 08:37 ]

veteranos ty jestes z grójca?słuzyłem tam w jednostce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

co do silnika. 4 miechy temu miałem wymieniane łożyska na wale. jako że silnik był rozebrany to po konsultacji ze znajomym mechanikiem stwierdziliśmy że trzeba zrobić bedzie szlif w na wiosne (tak no oko). przy okazji zobaczyłem ze pękł mi srodkowy pierścień wiec od razu wymienione zostały wszystkie pierścienie na nowe. silnik ma zajebistą kompreche no ale te osiągi.... coś słabawe :D Jutro pomierze tłumik w swojej 250 i w 251 kumpla, jak się długośc bedzie zgadzac to wiadomo...)

pzdr

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

w sumie to jeden problem mam z głowy. mierzyłem tłumik w swojej 250 i ma dł 113cm a w 251 kumpla 107cm, tak że to nie tłumik.

Pewnie to szlif tak jak mówicie (ale żeby tak szybko?) do wiosny to jescze ho, ho...

Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Po odkreceniu blotnika, zdjeciu koła i odkreceniu tych duzych srub na gorze lag musisz odkrecic nakretke o rozmiarze 10 znajdujaca sie na dole goleni. Ja ja odkrecalem kluczem sztorcowym. Jakbys mial wiecej problemow to pisz do mnie na gg.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...