YAGO Opublikowano 29 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2002 Zjaral mi sie modul-chce naprawic ale moj wewnatrz wyglada tak ze nie moge odczytac oznaczen na czeciach-moze ktos by spisal ze sfojego bo niemam kasy na inny a tymbardziej na nowy... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 30 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2002 Micek.Poniżej na dziale masz temat "Polerowanie kanałów dolotowych" jest tam wszystko co tego tematu dotyczy. Nie ma sensu pisać tu więcej.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 30 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2002 Dzięki Krzysztof, mam jeszcze pare pytanek zanim rozbiore silnik: 1) Czy po wyjęciu wału ( i zregenerowaniu go) i wymianie łożysk moge go włożyć bez jakiś specjalnych zabiegów? Moje emzetka to ta wersja mocniejsza (chyba 10,5 kW) jeśli to ma jakieś znaczenie 2) Zapłon, czy ciężko go ustawić?? Słyszałem że emzetki są bardzo wrażliwe jeśli chodzi o zapłon PozdrowieniaJeżeli podejdziesz do tematu fachowo to nic nie grozi. Musisz pamietać żeby nie podchodzić do wału siłowo. Łożyska nasadzxa się na wał po ich uprzednim nagrzaniu. Wystarczy do temp. 60 - 70 stopni. Powinny wtedy wsunąć się bez żadnych oporów na czopy wału. MOzna je delikatnie nagrzewać nad gazem ale równomiernie i zdala od płomienia. Lepsza metoda to nagrzewanie nad płytą elektryczną bo wtedy żadne świństwa się nie wydzialają. Tą samą metodą montuje się wał do karteru. Karter mozna lekko nagrzać i wtedy również wał wchodzi bez problemu. Metoda taka jest najlepsza bo montuje się bez naprężeń wstepnych. Zapłon jest niezwykle istotny bo MZ-ety są wyjatkowo wrażliwe na jego ustawienie. Oczywiście da się to zrobić w warunkach domowych z wystarczjącą dokładnością. Proces ustawiania zapłonu opiszę innym razem.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 30 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2002 Jeszcze raz dziękuje, mam nadzieje że nic nie skopie :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 3 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2003 HEJA!Mam przerobiona mz-zmienione czasy otwarcia okien.Zauwazylem ze pyszka od filtra powietrza-ta po lewej na wieszchu, jak sie troche przykuzy to na loczeniach jest kuz z olejem czy to jest wmiare normalne ze w tej puszce osadza sie paliwo czy moze cofa mi sie mieszanka do gaznika?Pytam sie bo chce zalozyc sport.stozkowy filtr i niechce go uszkodzic Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 WitamMam problem z TS250/1Otóż coś sie dzieje z obrotami.Śruba do regulacji powietrza dla biegu jałowego ustawił mi mechanik na 1/4 obrotu wykręcona - bo inaczej to było jeszcze gorzej.Motocykl gaśnie przy zatrzymywaniu i nie tylko(gdy stoi na włączonym silniku to też czasami zgaśnie).Szczególnie gdy mam światła włączone.Gdy reguluję śrubę zderzakową przepustnicy na wyższe obroty to robią się one za wysokie.Czy móżliwe że silnik dostaje za mało wachy.Ten sam mechanik coś wspomniał że trzeba by iglice częściowego obciążenia zawiesić o jeden karb wyżej.Prawda to?pozdrowienia w nowym sezonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 TS niemam ale wiem ze umnie w etz 250 jak sa za niskie obroty na luzie i switala to pali sie lampka ladowania i silnik po chwili gasnie bo nie wytfaza dosc pradu a aku tego niewytrzymuje.W etz 250 mego qmpla mielismy podobny problem co ty-nastepowal nawet samozaplon a silnik mial szalencze obroty-poza skale obrotomieza.Sprubuj rozlozyc i wyczyscic gaznik a potem wszystko dokladnie wyregulowac. Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 hey, jak wymienić lewy (ten od strony sprzęgła) czop wału korbowego w eMZetce ETZ 150 ( i czy wogule jest to możliwe), mam przekręcon gwint w tym czopie i nie wiem co zrobić, cały wał kosztuje majątek a czop 15 zł ( widziałem w sklepie internetowym, pisało czop wału korbowego do Mz ETZ 150 ), nigdy niesłyszałem żeby ktoś wymieniał sam czop :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 4 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2003 JA TEZ NIE!Kup uzywany wal z polowkami w dobrym stanie i zrub regeneracje-kup nowy korbowod Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micek Opublikowano 5 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2003 Witam ponownie, tym razem chodzi o wirnik,mianowicie - czy da się wymienić pierścienie ślizgowe ( fachowej nazwy nie znam) , strasznie są wychlastane (jak wszystko zresztą :D :D :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 5 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2003 HEJ!Wie ktos czy mozna kupic odelewane(bezszprychowe) kola do MZ ETZ 250 lub 251? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 Witam ponownie, tym razem chodzi o wirnik,mianowicie - czy da się wymienić pierścienie ślizgowe ( fachowej nazwy nie znam) , strasznie są wychlastane (jak wszystko zresztą :D :D :D )Witam. Jeżeli chodzi o pierścienie ślizgowe alternatora to lepiej samemu się za to nie brać. Słyszałem że zastępują je pierścieniami brązowymi czy mosiężnymi. Niestety nie wiem co to za materiał. Można się popytać w jakimś zakładzie elektrotechnicznym. Ale podejrzewam że szybciej i prościej będzie kupić nowy wirnik. Przy okazji sprawdź jakie masz sprężyny dociskające szczotki. Mi zdarzyło się oglądać motocykl w którym jakiś baran zastąpił oryginalne jakimiś strasznie twardymi. Efekt: 500 kilometrów i po alternatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2003 PIERSIENIE NA ALTERNATOZE TO odpowiednio twardszego od szczotek zeby to one zie zuzywaly.Jezeli chcesz je wymieniac to na miedziane lub pochodne.Im twardsze tym rzybciej zuzyja sie szczotkinajlepiej je wypolerowac zeby bylo jak najmniejsze tarcie i jak najwiekrza powieszchnia styku.Pamietaj ze niekture zeczy da sie naprawiac a niekture sie wymienia-decyzja nalezy do ciebie :D (new wirnik). Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Witam Domel napisał:Mam pytanko.O ile trzeba wykręcić w mz etz251 śrube od mieszanki biegu jałowego,bo nie moge jej doregulować albo silnik gaśnie albo nie ma pełnej mocy Nie da się tego stwierdzic na odleglosc.Teoretycznie tak , ale tak naprawde każdy model ma inne ustawienia, więc trzeba siedzieć i kręcić dopóki nie wyjdzie jak trzeba.Np. u mnie w TS250 - książka mówi że ma być śruba wykręćona o 1 i pół obrotu, a ja mam 1/4.Być może masz inny problem , a nie regulacja śruby. Jak Krzysztof się pojawi to coś powie.pozdro :roll: Przy okazji , czy ktoś mi odpowie na to? : Mam problem z TS250/1 Otóż coś sie dzieje z obrotami. Śruba do regulacji powietrza dla biegu jałowego ustawił mi mechanik na 1/4 obrotu wykręcona - bo inaczej to było jeszcze gorzej. Motocykl gaśnie przy zatrzymywaniu i nie tylko(gdy stoi na włączonym silniku to też czasami zgaśnie).Szczególnie gdy mam światła włączone. Gdy reguluję śrubę zderzakową przepustnicy na wyższe obroty to robią się one za wysokie.Czy móżliwe że silnik dostaje za mało wachy.Ten sam mechanik coś wspomniał że trzeba by iglice częściowego obciążenia zawiesić o jeden karb wyżej. Prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.