mundy Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Dzięki i za to :D (tylko szkoda że nie ma polskich stron :P ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 WitamMam taki problem: Ostatnio sie zastanawiałem czego moja ETZ 250 jest coś słabawa (w porównaniu do innych ETZ 250)i po sprawdzeniu wszystkiego (zapłon, gaznik, itd) prawdopodobnie mam tłumik od 251-tak mi sie wydaje bo porównywałem zdjęcia swojej z innymi etkami 250 i w mojej cos tłumik za mało wystaje poza tylne koło (a jak wiadomo nie powinno sie zamieniać tłumików 250 :arrow: 251 i odwrotnie). Obejmka do której przymocowany jest tylny wspornik, który trzyma tłumik z tyłu, powinna byc na tym spawie (zgrzewie, na tłumiku) i wspornik powinien byc równoległy (mniej wiecej) do tylnego amortyzatora, a u mnie nie dośc, że wspornik "krzyzuje" sie z amorem to jeszcze i tak opaska znajduje się "na lewo" od tego zgrzewu (bardziej w kierunku tyłu). Czy to możliwe (bo jeszcze nie mierzyłem długości tłumika)? czy tłumik od 251 w 250 wpływa niekorzystnie na osiągi? jesli tak to czy można go jakoś przerobic (wydłużyć) metodami powiedzmy domowymi (spawarki i szlifierki itd) . Zrozumcie mnie - jestem totalnie bez grosza i nie moge sobie pozwolić na jakąs używke (no chyba że jakąś okazje , ale zależy mi na jak najtańszym koszcie ). jeżeli taka przeróbka jest możliwa to bardzo porsze o jakiekolwiek rady.Z góry dzieki za pomocpzdr Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Ja mam w 251 Tumik od 250tki(taką juz kupilem i bede zmienial go w tą zimę. Moja Idzie 130-135(dlatego ze cylinder nadaje sie do szlifu który równiez odbędzie sie w tą zimę) Czytalem wiele razy ze wplywa to negattywnie ale ja zbytnio nie odczulem roznicy miedzy moją a inną 251.... Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Moja Idzie 130-135(to super Ci idzie, moja tyle nie wyciągnie, a też zbliża sie szlifja zbytnio nie odczulem roznicy miedzy moją a inną 251.... no a ja właśnie dotkliwie odczówam tą różnice Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Na 100% wiesz ze to jest to??Tzn Tumik? 135 to przesadzilem bo tyle to z górki jakiejs takiej malej ale na postej 125 w porywach do 130 Moze tez czesciowo przez tumik to spowodowane...a nie sprawdze czy przez to bo jak stane na zime to rusze jak zrobie wszystko czyli TUMIK z kolankiem+opona na tył+szlif cylindra i zmiana oleju w skrzyni! No i jak bedzie pierwsze Ciepło oczywiscie Pozdro Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Na 100% wiesz ze to jest to??Tzn Tumik , powiem tak, że na 90% (porównując zdjęcia mojej etki z innymi zdjęciami etek , na bikepisc, allegro itd) - chodzi mi o tylne mocowanie tłumika Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 9 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2005 Ale ja putałem czy slabe osiagi sa przez to?? Moze co innego np. pora do szlifu..... Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 z tego co wiem to nie powinno sie zmieniac tłumików miedzy tymi modelami a czy ma to jakis wpływ na osiagi?,mozliwebohen moze masz juz tak zurzyty cylinder,a nie patrzyłes czy nie złamał sie pierscień. [ Dopisane: 10-11-2005, 08:37 ]veteranos ty jestes z grójca?słuzyłem tam w jednostce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 Jestem z Grójca.....mówisz o tej jednostce która jest niedaleko Giełdy w Słomczynie?? Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 10 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2005 witam, co do silnika. 4 miechy temu miałem wymieniane łożyska na wale. jako że silnik był rozebrany to po konsultacji ze znajomym mechanikiem stwierdziliśmy że trzeba zrobić bedzie szlif w na wiosne (tak no oko). przy okazji zobaczyłem ze pękł mi srodkowy pierścień wiec od razu wymienione zostały wszystkie pierścienie na nowe. silnik ma zajebistą kompreche no ale te osiągi.... coś słabawe :D Jutro pomierze tłumik w swojej 250 i w 251 kumpla, jak się długośc bedzie zgadzac to wiadomo...)pzdr Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciowiec Opublikowano 11 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2005 no a ja właśnie dotkliwie odczówam tą różnice jak fabrycznie zakładali inne tłumiki, to po co kombinować? Przeciez wiadomo że wydech dostraja się indywidualnie do silnika, a różnice pomiędzy 251 a 250 są.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 witamw sumie to jeden problem mam z głowy. mierzyłem tłumik w swojej 250 i ma dł 113cm a w 251 kumpla 107cm, tak że to nie tłumik.Pewnie to szlif tak jak mówicie (ale żeby tak szybko?) do wiosny to jescze ho, ho... Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Kiedy ostatnio robiles?? moze byc lipny tlok kiepsko dotarty na dodatek i wyniki widac Drogi Panie :P Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RuDeK Opublikowano 5 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2005 Witam, jak sie rozbiera amortyzator przedni w MZ :?: Jutro chciałbym wymienic uszczelniacze zawieszenia i wole odrazu wiedzieć jak to rozebrać i zrobic to 1 dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mosue Opublikowano 6 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2005 Po odkreceniu blotnika, zdjeciu koła i odkreceniu tych duzych srub na gorze lag musisz odkrecic nakretke o rozmiarze 10 znajdujaca sie na dole goleni. Ja ja odkrecalem kluczem sztorcowym. Jakbys mial wiecej problemow to pisz do mnie na gg.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.