szramer Opublikowano 27 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2003 poszukuje użytkowników owego sprzeta ,testów długodystansowych itp...w koncu sezon w połowie trza sprzeta zmieniać ,a R1 za dużo jeździ :wink: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biały18 Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2003 witam, ja takowego sprzęta nie posiadam lecz nie ulega watliwości ze bardzo mi sie podoba ta V-ka. Swego czasu gadałem z kilkoma właścicielami i mówili że teeela rwie łancuchy :wink: nie wiem ile w tym prawdy i ponoć ramy tez nie są mocne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 28 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2003 ale to chyba gadałeś od kolesi co maja wersje S ,a to całkiem co innego ,a na rwanie łańcuchów jest rada dajesz 170 konne łańcuchy i po kłopocie Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 poszukuje użytkowników owego sprzeta ,testów długodystansowych itp...w koncu sezon w połowie trza sprzeta zmieniać ,a R1 za dużo jeździ :) *** Lepiej bys sie czul na SV 650. Pojdz na www.raiders.pl i znajdz w archiwum posty Watsona na temat Rki, Ski, VTR i R1 - mial i jezdzl na wszystkich a przez jakis czas mial VTR i R1 razem - ciekawe porownania. Krotko mowiac TLR podobalo mu sie najmniej.Watson teraz jezdzi w zespole DynoTech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 swego czasu meilowałem z Watsonem odnośnie jego vtr ,a i czytałem porównanie tych motocykli ,ale mnie interesuje dla tego TL !!! Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Medyna Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 To zapytaj go o TL ki, z tego co pamietam od obu bardziej podobala mu sie VTR.Tak myslalem o twoim problemie i przyszlo mi do glowy, czy nie myslales nigdy o Dukacie?Daje wrazenie b.malego moto i niskie zuzycie paliwa jezeli jestes w stanie przezyc inne koszty obslugi. No i nie boi sie zadnej japonii w zakretach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 własnie chodzi o koszty eksploatacji a ducatki sie sypią cholernie cześci niema a nowe drogie i czekasz miesiącami, chce moito już na jakieś 2 sezony coby nic poważnego sie nieposypało i żeby mocy niebrakowało Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Hej Szramer!Fajny wybór i jest to całkiem niezły moto. Mój bliski kumpel miał takową (rocznik 99) i sprawowało sie to całkiem nieźle ale:* kiepsko odpala i to wszystkie tak "robiły" - bierze na 3 raz i to mimo wtrysku*dość dużo pali*ze względu na stosunkowo małą sprzedaż- mała podaż części używanych - czyli w razie awarii czy ślizgu koszty duże*silnik chodzi jak sieczkarnia (na wolnych obrotach tylko oczywiście bo na wyższych to miód dla uszu) - teraz w SV1000 o wiele lepiej.*jak ci to wszystko odpowiada to bierz, bo ceny dość atrakcyjne i właściwości jezdne bardzo dobre (choć nie idealne :) )PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 w teście sm paliła miedzy 5 a 7,5 l?? może Ci sie pomyliło z wersją S która poniżej 8l niechciała zejść Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 29 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2003 w teście sm paliła miedzy 5 a 7,5 l?? może Ci sie pomyliło z wersją S która poniżej 8l niechciała zejśćPodobno tyle pali, ale przy 90 :lol: :lol: :lol: :lol: , a ty szramer poniżej 150 nie schodzisz, nie mówiąc o 8O 8O innych atrakcjach.PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 30 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2003 qrna to trza to R1 chyba kupić bo mało spala a przy katowaniu ok 10-12 więc to chyba i tak mniej Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 30 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2003 qrna to trza to R1 chyba kupić bo mało spala a przy katowaniu ok 10-12 więc to chyba i tak mniej Jak masz ochotę na coś wyjątkowego to kup TL - gang ma niesamowity, a R1 to jest bardzo dużo.PozdroDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 30 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2003 no właśnie to jest minus R1 że jest tak popularna u mnie w ekipie są już 2 a 3 płynie właśnie z usa ,a kolejne 2 dołączą po sezonie....przed chwilą byłem w salonie i oglądałem sv1000 ciekawe jakie bedą opinie użytkowników to może na sv sie przesiąde.... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speed Opublikowano 1 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2003 Szramer cos dla Ciebie http://forum.swiat-motocykli.pl/album_view.php?id=225 . Co jak co ale ten gong z tlumikow az dech zapiera. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 1 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2003 speed qrna w usa tliR niemaja ?? wziołbyś tam w 'Jackowie"popytał i jakiego testa sypnoł na dystansa .thnx z góry Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.