barteck_street Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 To git, dobrze wiedzieć. Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zajebista modyfikacja TLR'a. Taki powinien być fabrycznie. http://www.youtube.com/watch?v=ZViV4tZLiDk&feature=related Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zajebista modyfikacja TLR'a. Taki powinien być fabrycznie. http://www.youtube.com/watch?v=ZViV4tZLiDk&feature=related szkoda, że taki fabrycznie nie wyglądał.Wspaniale zajebisty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 http://video.google.com/videoplay?docid=-1058880512099685914 Zajebisty filmik w rolach głównych: VTR, TLR, 916. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Było. Materiał kultowy :) Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Wykopałeś archiwum stary! To chłopaki z fastbików ;-) Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Panowie, jaki płyn stosujecie w swoich sprzętach?Chodzi mi o płyn do sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirPawello Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Czesć koledzy, mam takie pytanko. Jakie powinno być ładowanie akumulatora na jałowym biegu w TLR ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Panowie, czym i jak mam pokręcić co by legi nie wbijały mi się w zęby na nierównościach nie tracąc jednocześniedobrych właściwości trakcyjnych? obecnie nastawy mam na średnie, nowy olej "10" . przód nie schodzi niżej jak 1/3, nawet na dziurach. pomyłka...2/3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Czyli za szybko i za mocno ugina się widelec? Bo nie rozumiem w pełni.Jeśli tak, to trzeba by zwiększyć kompresję (tłumienie dobicia), czyli dokręcić o jakieś 2 kliki (najlepiej dokręcić najpierw o 1 i sprawdzić, bo czasami to już spora różnica). W TL są do tego śrubki na dole lag. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 dziwnie mały wydaje mi się skok zawieszenia...w skrajnych przypadkach (duża dziura, tory itp ) nurkuje nie niżej niż na 2/3 i to z hukiem (jak byoleju był za dużo czy jakby był za gęsty..... nie mam porównania. jeździłem tl-s ale tam nie ma usd i innym tlr ale z totalnie rozregulowanym zawieszeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 (edytowane) W TLS jest USD, właściwie to jest chyba ten sam widelec, z jedną różnicą - w TLR podobno są kliki przy regulacji tłumienia, ja muszę sobie samemu liczyć ilość obrotów. Teraz rozumiem, sory bo wprowadziłem Cię trochę w błąd. Masz za mały skok, czyli masz zbyt duże napięcie sprężyny. Trzeba wykręcić trochę niebieskie śruby na górze lag, tak żeby wyszedł kolejny pierścień pomiarowy. Jak będzie dalej za mały skok, to znowu odkręcić o kolejną pozycję, itd. aż będzie jak trzeba. Te "skrajne przypadki" o których piszesz to nie jest dobry przykład, raczej tłumienie sobie radzi z tymi sytuacjami. Skrajne, w Twoim rozumieniu, jest mocne hamowanie lub opadnięcie z gumy. Jak mam rozumieć, że nurkuje z hukiem? Zawias składa się szybko bez oporów, czy powoli z wyczuwalnym oporem? Edytowane 21 Maja 2012 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 obecnie niebieskie mam na szóstym rowku. źle się wyraziłem..żadnego huku nie ma, zawieszenie pracuje cały czas z pewnym oporemtu wydaje mi się że jest ok. zastanawia mnie tylko to, że wpadając w taką dziurę wrażenie jest takie jak by już dobiło, plastiki chcą pospadaća tym czasem ugięło się tylko na 2/3, do końca zostaje jeszcze dobre 4 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Mam ten sam problem, zresztą MSI - widziałeś. Trytytka zostaje ze 4 cm patrząc od dołu lagi. Regulowane to już było i nic nie dało. L. orzekł, że musimy rozebrać, albo conajmniej jeszcze raz olej wymienić. Paweł, a próbowałeś stawiać na gumę i patrzeć czy przy opadaniu zejdzie do końca? Podobno powinno wtedy dobić. Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 przy opadaniu z gumy czy przy ostry hamowaniu jest ok... kręgosłup połamie a niżej nie zejdzie :( czy to guma czy dziura...2/3 i koniec "ok" znaczy staram się za brutalnie jej nie spuszczać więc nie dobija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.