Skocz do zawartości

Suzuki TL 1000 R (TL1000R)


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Panowie, czym i jak mam pokręcić co by legi nie wbijały mi się w zęby na nierównościach nie tracąc jednocześnie

dobrych właściwości trakcyjnych? obecnie nastawy mam na średnie, nowy olej "10" . przód nie schodzi niżej jak 1/3, nawet na dziurach.

 

pomyłka...2/3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli za szybko i za mocno ugina się widelec? Bo nie rozumiem w pełni.

Jeśli tak, to trzeba by zwiększyć kompresję (tłumienie dobicia), czyli dokręcić o jakieś 2 kliki (najlepiej dokręcić najpierw o 1 i sprawdzić, bo czasami to już spora różnica). W TL są do tego śrubki na dole lag.

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwnie mały wydaje mi się skok zawieszenia...w skrajnych przypadkach (duża dziura, tory itp ) nurkuje nie niżej niż na 2/3 i to z hukiem (jak by

oleju był za dużo czy jakby był za gęsty.....

nie mam porównania. jeździłem tl-s ale tam nie ma usd i innym tlr ale z totalnie rozregulowanym zawieszeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W TLS jest USD, właściwie to jest chyba ten sam widelec, z jedną różnicą - w TLR podobno są kliki przy regulacji tłumienia, ja muszę sobie samemu liczyć ilość obrotów.

 

Teraz rozumiem, sory bo wprowadziłem Cię trochę w błąd. Masz za mały skok, czyli masz zbyt duże napięcie sprężyny. Trzeba wykręcić trochę niebieskie śruby na górze lag, tak żeby wyszedł kolejny pierścień pomiarowy. Jak będzie dalej za mały skok, to znowu odkręcić o kolejną pozycję, itd. aż będzie jak trzeba.

 

Te "skrajne przypadki" o których piszesz to nie jest dobry przykład, raczej tłumienie sobie radzi z tymi sytuacjami. Skrajne, w Twoim rozumieniu, jest mocne hamowanie lub opadnięcie z gumy. Jak mam rozumieć, że nurkuje z hukiem? Zawias składa się szybko bez oporów, czy powoli z wyczuwalnym oporem?

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obecnie niebieskie mam na szóstym rowku. źle się wyraziłem..żadnego huku nie ma, zawieszenie pracuje cały czas z pewnym oporem

tu wydaje mi się że jest ok. zastanawia mnie tylko to, że wpadając w taką dziurę wrażenie jest takie jak by już dobiło, plastiki chcą pospadać

a tym czasem ugięło się tylko na 2/3, do końca zostaje jeszcze dobre 4 cm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, zresztą MSI - widziałeś. Trytytka zostaje ze 4 cm patrząc od dołu lagi. Regulowane to już było i nic nie dało. L. orzekł, że musimy rozebrać, albo conajmniej jeszcze raz olej wymienić. Paweł, a próbowałeś stawiać na gumę i patrzeć czy przy opadaniu zejdzie do końca? Podobno powinno wtedy dobić.

Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom!

 

dmnz.jpg <== kliknij i polub :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...