adi_si Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Witam.Posiadam TLR, 38 tys przebiegu. Poszukuje informacji na temat czynnosci jakie powinny byc przeprowadzone , tak aby przygotowac moto na sezon . Wiem o synchronizacji przepustnic, luz zaworowy juz mam sprawdzony . Co jeszcze mozna sprawdzic lub doregulowac , Olej i filtr oleju wiadomo do wymiany .Filtr paliwa ? Jakie swiece zaplonowe polecacie? Zmieniac olej w lagach ? Znalazlem maly wyciek paliwa : uszczelka w baku . Czy tylko serwis sprzedaje te uszczelki ?PozdrawiamAdam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Uszczelkę pompy paliwa dostaniesz raczej tylko w serwisie. Filtr paliwa też ciężko dostać z tego co się orientowałem. Świece denso lub jakieś irydowe. Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Czy ktoś mi może powiedzieć na czym polega synchronizacji rozrzadu ? Czytałem ze byłoby dobrze sprawdzić jak jest . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Ja osobiście nie spotkałem się z taką czynnością jak synchronizacja rozrządu i szczerze wątpię żeby taka istniała.Jedynie czynności przy serwisie rozrządu to sprawdzenie jego stanu, lub wymiana poszczególnych podzespołów.Tak na prawdę stan rozrządu mogłeś sprawdzić przy kolei ustawiania, sprawdzania luzu zaworowego. Podzespoły do sprawdzenia to: 1. wałki rozrządu (czy krzywki na wałku nie są nadmiernie zużyte)2. łańcuch rozrządu (czy nie jest wyciągnięty)3. prowadnice łańcucha rozrządu (czy nie są nadmiernie zużyte) stan łańcucha i prowadnic można sprawdzić za pomocą napinacza łańcucha rozrządu poprzez wykręcenie go i sprawdzeniana ile trzpień napinacza cofa się po ponownym zamontowaniu. No ale to powinien wiedzieć każdy szanujący się mechanik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Okdzieki za pomoc , oslon nie mam zalozonych wiec nie bedzie problemu zeby wyciagnac napinacze i je sprawdzicPozdrawiam Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 nie wiem na ile zgodne jest to ze sztuka mechaniki ale ja zrobilem tak: wylalem 10w, wlalem 5w tyle ze zamiast 485ml wlalem 400ml, ustawilem na soft i jest ok. Uzyskalem o jakies 2cm wiekszy skok a jak naprawde brutalnie je potraktuje to maksymalnie zchodzi na 1cm mierzac od dolu lagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Mam do podłączenia czujnik tylnego hamulca, wcześniej latałem bez. Czy ktoś może mi powiedzieć, gdzie szukać tej cholernej kostki?!Szlag mnie trafi, przed chwilą ściągnąłem cały zadupek, ale zgadnijcie co...-NIE ZNALAZŁEM! :evil:Przewertowałem manuala, ale coś jakoś też nie bałdzo tam widziałem (nie wyszukuje mi konkretnych słów w tym pdfie, też nie wiem dlaczemu). Ktoś odłączał/podłączał takowy czujnik? Cytuj Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Czy ma ktos moze zdjecia jak ma isc wiazka elektryczna do lamp i licznika , bo nie jestem pewien jak ma isc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 http://otomoto.pl/suzuki-tl-1000-v2-M3215115.htmlHehe, ktoś ma niezłą fantazję. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAWEL1449 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 ...taaak...firma budzi zaufanie... :)nie to żebym chwalił swoje ale sprzęt jest faktycznie ponad czasowy, im dłużej go mamtym bardziej mi się podoba :)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Witam .Mam problem z moja TLR- ka . Po ponad polrocznym postoju nie moge odpalic motorka . Rozrusznik kreci, ale nie slychac by silnik sie krecil . Czy to moze byc problem ze sprzeglem ? Jak wrzuce na bieg i trzymam sprzeglo to motor toczy sie z oporami, tak jakby sprzeglo bylo zwolnione. Wyjalem silownik sprzegla i po nacisnieciu klamki wychodzi ok 5 mm. Macie jakies rady ?Adam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Z tego co piszesz wnioskuje, ze to może być problem z sprzęgłem rozrusznika.Rozumiem, że jak przyciskasz starter to kręci się sam rozrusznik?Jaki jest odgłos podczas próby odpalenia silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Rozrusznik kreci , jak go wyjalem to po nacisnieciu przycisku slychac klikanie w dole silnika . No coz dzis dalszy ciag walki .Adam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Konkretnie chodzi mi o to, czy podczas rozruchu, po naciśnięciu startera rozrusznik (zamontowany w motocyklu) kręci się bez obciążenia czyli nie obraca wałem.Dźwięk taki jakbyś załączał wiertarkę albo jakieś inne elektronarzędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi_si Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Dzieki za odzew , moto juz chodzi. Czy przy wysokich obratach (na luzie) powinien kopcic , dwa, trzy szybsze przekrecenia manetki i przy ostatnim idzie dym jak z diesla. Plus z ukladu korbowego wychodzi dosc spore cisnienie i kilka kropelek oleju co jakis czas. Jesscze jedno , przy jakiej temperaturze wlaczaja sie wentylatory , bo mi na krotko chodza , a probujac zagrzac motor temp doszla do ponad 90 i sie nic, tyle ze wlasnie zmienilem chlodnice , moze jeszcze sie nie odpowietrzylo i dlatego tak jest.Adam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.