jachuer5 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 obys miał racje...:banghead: A orientujesz się ile mogą zaśpiewac za regulacje zaworów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartasarte Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 jachuer -> nie przejmuj sie tym olejem, jak mialem vulcana 1500 to bral mi ok 1l na 1500 km! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
typeR Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 moze z filterm 4 litry a bez ffiltra 3 ,filtr oleju troszke wciagnie w siebie . Co do troszkę to się zgodzę, ale litr to już nie :P Nie dziw się że ER-5 żłopie olej. Znajomy latał ER-5 na kurierce to wydawal więcej na olej niż na paliwo. Jedyne motocykle, które żłopią olej to dwusuwy ;) Czterosuwowe silniki z definicji nie powinny brać oleju, chyba że silnik niedomaga. Czy jesteś pewien, że moto nie kopci? Jak go nagrzejesz dobrze i odkręcisz na postoju nie ma niebieskawego dymku z rury podczas wkręcania na obroty lub po zamknięciu przepustnicy? A może masz jakiś wyciek? Po nocy nie zostawiasz oleum pod moto? Silnik nie jest usyfiony? Kurde, cudów nie ma. Olej musi gdzieś uciekać. Cytuj http://lolcats.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 16 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2008 Własnie się zastanawiam, którędy ucieka, silniczek suchutki, nigdy nie zastałem plamy, pod moto, nie dymi, a jednak olej ucieka...Jeszcze raz jutro rozgrzeje moto, i troszkę go pogonie, może coś wykarze, na biegu jałowym, na rozgrzanym silniku, po odkręceniu manetki na dość wysokie obroty, i przyłożeniu białej szmatki, żaden dym, sadza ani nic podobnego nie osadza się na szmacie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 na biegu jałowym, na rozgrzanym silniku, po odkręceniu manetki na dość wysokie obroty, i przyłożeniu białej szmatki, żaden dym, sadza ani nic podobnego nie osadza się na szmacie.... co inne go na luzie co innego z obciazeniem.1)zweryfikuj czy tam gdzie sprawdzqasz poziom jest na pewno prosto, ew zawsze sprawdzaj w tym samym miejscu na centralce (bo nie masz opcji ze mniej lub bardziej przechylisz)2)masz chlodzenie ciecza - wiec sprawdz ciecz chlodzaca czy nie zbieraja sie jakies syfy. 3) sproboj nie przekraczac 7tys obrotow - i a now przestanie brac. moze ktores z tych cokolwiek pomoze, ale nie daje sobie glowy uciac, bo specem nie jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxypher Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 W instrukcji GIESA wyraźnie jest napisane , by badać poziom oleju w moto stojącym na kołach-ale w innych moto należy stosować się do poleceń producentów.Można by rzec: co model to obyczaj ;) Żeby nie zakładać nowego tematu - orientuje się ktoś jak sprawa sprawdzenia poziomu oleju wygląda w CBR 600 F2? Bo ja już zgłupiałem :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lewix Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Żeby nie zakładać nowego tematu - orientuje się ktoś jak sprawa sprawdzenia poziomu oleju wygląda w CBR 600 F2? Bo ja już zgłupiałem :icon_rolleyes: Stawiasz moto na wprost i moczysz bagnet nie wkręcając go,tak mi mówił koleś od którego kupiłem moją Cebre i do tego się stosuję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxypher Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Stawiasz moto na wprost i moczysz bagnet nie wkręcając go,tak mi mówił koleś od którego kupiłem moją Cebre i do tego się stosuję... Ok, tak robiłem ale przy ostatniej wymianie oleju powiedzieli mi, że miałem go mało w silniku mimo, że wcześniej sprawdzałem. No ale skoro tak robią wszyscy, więc pewnie tak powinno być :) Dzięki za odpowiedź :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Koledzy dobrze radzą a ja od siebie dodam że akurat ten model jest bardzo wrażliwy na "przelanie" stanu oleju i lepiej trzymać stan na ok 3/4 niż na max (sprawdzone wielokrotnie - miałem F3 prawie 3 lata ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.