Skocz do zawartości

Pokonywanie zapiaszczonych i dzurawych zakretow na enduro


Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Mam kilka pytan. Wiem, ze podobne sa w [szkole jazdy] ale chodzi mi tu konkretnie o jazde uliczna na motocyklu klasy enduro.

 

1. Czy jadac asfaltowa droga i trafiajac na zapiaszczony odcinek

zakretu jest mozliwosc pokonania go slizgiem stojac na podnozkach i kontrujac kiera, tak jak sie to robi w terenie? Podejrzewam, ze bedzie problem w momencie zmiany nawierzchni...

 

2. Co sie stanie, jesli bedac w srednim zlozeniu trafimy na dziure o glebokosci 4-5 cm? Czy zawieszenie o skoku 20 cm i 21 calowka z przodu poradza sobie z tym? Czy tez trzeba sie liczyc z przesunieciem moto na zewnatrz zakretu na nierownosciach, czy szlifem?

 

3. Jak pokonywac zakrety z koleinami? jechac garbem - mniej korzystna trajektoria, czy mozna ciac zakret na swoim pasie i je przejezdzac a zawieszenie to skompensuje?

 

Wiem, ze to naiwne pytania, ale to ma byc moj pierwszy sezon

i chce wiedziec jakie sa mozliwosci i ograniczenia. A z tego, co juz teraz na drodze widze - nie bedzie to przyjemna jazda :D

 

pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...