Tobi Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Mam pytanko pośiadam r6 z 99' no i po przerwie zimowej sobie przzypomniałem że należało by ją przepalić. Jednakrze nie koniecznie ma ona na to ochote. Rozrusznik kręci, akumulator ma potencjał równy 13V. I stąd moje pytanie czy podgrznie silika farelką coś powinno dać ?? Moto stał w ciepłym pomieszczeniu koło 17'C. I drugi pomysł mi przychodzi że próbować odpalić z pychu tylko nie wiem czy to zdrowe będzie ??? Z góry dzieki :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 zapalić na pych taką maszynę mija się raczej z celem:) tzn musiałbyś zaangażować kilku kolegów i nie wiem czy dalibyście radę:buttrock: spróbuj kręcić do skutku, sprawdź paliwo, może świece? chociaż nie wiem ile moge mieć racji. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 jesli na wtrysku to pchanie nic nie da ,zobacz czy swiece nie zalalo Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobi Opublikowano 4 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 nie na gaźniku jest a z pochaniem sobie poradzi stromy podjazd do garażu :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Logum Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 ja bym radzil sprawdzic swiece a jak to nie pomoze to fajki i na bank odpali no chyba ze akumulator nie ciagnie ale to raczej nie jego wina (swiece lub fajki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rof Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 sprawdz swiece, podczas oględzin motoru (gsx f 600), sprzedający mial to samo, kręcił sie rozrusznik a nie chcial odpalić. Zalożyl zapasowe swiece i zapalil od pierwszego zakrecenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Mam pytanko pośiadam r6 z 99' no i po przerwie zimowej sobie przzypomniałem że należało by ją przepalić. Jednakrze nie koniecznie ma ona na to ochote. Rozrusznik kręci' date=' akumulator ma potencjał równy 13V. I stąd moje pytanie czy podgrznie silika farelką coś powinno dać ?? Moto stał w ciepłym pomieszczeniu koło 17'C. I drugi pomysł mi przychodzi że próbować odpalić z pychu tylko nie wiem czy to zdrowe będzie ??? [/quote'] A ja myśle że to paliwo wyparowało z gaźników. Myśle że najlepiej będzie wziąć aku z samochodu podpiąć kablami i kręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DOMINIK200HP Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 zapalić na pych taką maszynę mija się raczej z celem:) tzn musiałbyś zaangażować kilku kolegów i nie wiem czy dalibyście radę:buttrock: Na jakiej podstawie tak twierdzisz?? Odpalic 4ro cylindrowca na pych to zaden problem!! Choćby nawet miał ponad 1000ccm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelgsxr Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Mam pytanko pośiadam r6 z 99' no i po przerwie zimowej sobie przzypomniałem że należało by ją przepalić. Jednakrze nie koniecznie ma ona na to ochote. Rozrusznik kręci' date=' akumulator ma potencjał równy 13V. I stąd moje pytanie czy podgrznie silika farelką coś powinno dać ?? Moto stał w ciepłym pomieszczeniu koło 17'C. I drugi pomysł mi przychodzi że próbować odpalić z pychu tylko nie wiem czy to zdrowe będzie ??? [/quote'] A ja myśle że to paliwo wyparowało z gaźników. Myśle że najlepiej będzie wziąć aku z samochodu podpiąć kablami i kręcić.i ja tez tak mysle na 99% paliwo wyparowalo a,po odpaleniu dobrze zagrzej motor najlepiej jakąś rundke zrobić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Na jakiej podstawie tak twierdzisz?? Odpalic 4ro cylindrowca na pych to zaden problem!! Choćby nawet miał ponad 1000ccm. hmm, moze jest tak z czterocylindrowcem:) pewnie sie mylilem wiec spoko:) ale swojego czasu na motobazarze w poznaniu ktos nie mogl odpalic Virago 1100, czy tam nie mieli pradu w aku czy co to nie wiem, miedzy innymi pomagalem w zapychaniu i ni ch...a :buttrock: tym sie sugerowalem, ale jesli sie myle to zwracam honor:) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Ustaw kranik na "PRI" poczekaj chwile żeby napełnić komory pływakowe.Wyczyść-wymień świece i powinien odpalić. Nie polecam kręcenia do "skutku" korzystając z kabli. Ani to rozsądne ani zdrowe dla rozrusznika. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobi Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 dzieki bardzo jak radzicie tak zrobie. No i zobaczym efekty 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ustaw kranik na "PRI" poczekaj chwile żeby napełnić komory pływakowe.Wyczyść-wymień świece i powinien odpalić. Nie polecam kręcenia do "skutku" korzystając z kabli. Ani to rozsądne ani zdrowe dla rozrusznika. Tylko że najprawdopodobniej w R6 nie ma kranika :D więc nic sobie nie przestawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Wiele razy widziałem jak gamonie odpalali z pychu motocykl na pierwszym biegu. Oczywiście bez dwóch pomocników nie dawało rady.Dwójka lub nawet trójka i wtedy nawet singla można odpalić samemu, o czterocylindrowcach nie wspominając.Inna sprawa to brak tężyzny u młodzieży. A nawet jak trafi się jakiś co na siłownię chodzi to nie potrafi tej siły wykorzystać bo sprawny nie jest.Nie wszyscy - wielu. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Ustaw kranik na "PRI" poczekaj chwile żeby napełnić komory pływakowe.Wyczyść-wymień świece i powinien odpalić. Nie polecam kręcenia do "skutku" korzystając z kabli. Ani to rozsądne ani zdrowe dla rozrusznika. Tylko że najprawdopodobniej w R6 nie ma kranika :D więc nic sobie nie przestawi. Taak? Nie wiedziałem. :oops: Tylko powiedz mi jak chcesz zdemontować zbiornik np. do reg. gaźników to przewód paliwa zatykasz palcem? Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.