Kilvov Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 A te dziurawe prosze do mnie jakiś pożytek z nich zrobie!! i pójdą na allegro jako nówki sztuki? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 5 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 ok więcej szegółów podam.komp mi zdechł i wciaz nie mam dostępu do neta :) lacz jest niemal nowy- włoski na biezniku, dziurka jest(była) na samym srodeczku (odchylenie +/- 1cm :buttrock: )... kołek jest a dodatkowo jest jeszcze łatka od środka... gdyby to była łysa opona- nie miałbym wątpliwości- a tak- jest duzo mięcha na niej, więc i kołka weszło sporo... dziurka była mała- ale otworek trzeba było powiększyc(na szczęscie nie robił tego wiertarką)... reasumując- dużo mięcha, dziurka na srodku opony(a nie z boku) a pod kołkiem jest jeszcze łatka... więc wywazyć się pewnie da... :D w sumie wydaje mi się,ze to nie jest problem- ale wolę zapytać... nadaje się to do czegoś?czeka mnie masa wydatków - zawory,gaźniki, szybka, gmole i pewnie sakwy ,więc wolę uniknac niepotrzebnego wydatku... ps mam na pchnięcie pare oponek o parametrach gsa(130/70/17), jedna znich nawet się do czegoś nadaje :buttrock:... zabrałem sie za porządki w piwnicy i znalazłem parę :D:D mam jedną łysą, jedną prawie łysą(bieżnik ok 1mm) i jedną z bieznikiem 2-3mm,ale ma ona małe uszkodzenie dookoła-coś jakby nożem przeciągnąć po oponie ;) płytkie ,ale jest... jacyś chętni?:D w niedzielę się kopsnę do poznania na bazar(24tego?) będe mógł zabrać ze sobą:>... pozdrawiam i dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 awful te gumy to jedynie do spalenia się nadają... 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo gary Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Kołki stosuje się wyłącznie na powierzchni czołowej opony niezależnie od jej rodzaju, na powierzchniach bocznych łatki, a tak w ogóle to lepiej zawieźć ją do warsztatu gdzie wypowie się na jej temat fachowiec (naprawa opony jest raczej tania) co do sensowności i możliwości naprawy, bo nie każde uszkodzenie można naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Moje zdanie jest takie. Jesli ta opona ma tyle miecha i jest latana od srodka to spokojnie mozna smigac. Tym bardziej ze jest to lekki motocykl i nie za szybki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazivfr Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 Kołki stosuje się wyłącznie na powierzchni czołowej opony niezależnie od jej rodzaju I w motocyklu tylko tyle jest "dozwolone"!!! (w autach podobnie)W przypadku kołkowania opony motocyklowej prędkość max jest uzależniona o średnicy kołka (można to sprawdzić w odpowiedniej tabeli u np.: wulkanizatora). Pamiętać należy, że złe warunki atmosferyczne i wiek kołka pogarszają jego "właściwości"... Reszta zależy od odporności psychicznej urzytkownika takiej kołkowanej opony................ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 8 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Kołki stosuje się wyłącznie na powierzchni czołowej opony niezależnie od jej rodzaju I w motocyklu tylko tyle jest "dozwolone"!!! (w autach podobnie)W przypadku kołkowania opony motocyklowej prędkość max jest uzależniona o średnicy kołka (można to sprawdzić w odpowiedniej tabeli u np.: wulkanizatora). Pamiętać należy' date=' że złe warunki atmosferyczne i wiek kołka pogarszają jego "właściwości"... Reszta zależy od odporności psychicznej urzytkownika takiej kołkowanej opony................[/quote'] a ja słyszałem,ze kołek sie z czasem wulkanizuje(czyli wtapia w oponę)... chyba,ze to źle zrozumiałem... jesli tak prosze zweryfikować ;) a o co chodzi z tą odpornością psychiczną? ps tym gsem zadko kiedy jezdze wiecej niz 150... ps2 czekam na opinię jakiegoś mechanika lub innego technika :P i będę za nią wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mazivfr Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 a o co chodzi z tą odpornością psychiczną? To zależy tylko od kierowcy...Bo niby nigdy nie wiadomo, a w motocyklu są tylko 2 koła ps tym gsem zadko kiedy jezdze wiecej niz 150... Prędkość max na kołkowanej oponie zależy od średnicy kołka (znajomy Hornetem latał ponad 200 na kołkowanej bo miał kołka o takiej śrefnicy, że wg tabeli mógł sobie teoretycznie na 260 pozwolić i tu się znowu pojawia problem odporności psychicznej...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Ta tabela to nie wiem skąd się wzięła 8O . Opon motocyklowych sie nie naprawia i basta (sam to robie),a jeżeli już to napewno nie kołkuje, bo wiąze się to z powiększaniem otworu. A to z kolei wiąże się z rodzajem oplotu np.0 stopni gdzie przecięcie nici może spowodować poprucie całego oplotu gdyż jest on zrobiony z jednego kawałka linki.Z tego co wiem od mojego kolegi oponiarza odchodzi się od stosowania kołków na rzecz łatek, których jest mnogo rodzajów nie tylko do czoła opony ale też i boków.Podsumowując: jeżeli dziurka mała np.po gwożdziu to równie mała łatka i ogień a jeżeli duża np. po wiertle 8 mm to utylizacja :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@LY Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 niczego nie mozna byc pewnym. latalo sie kiedy i mozna latac teraz ale jak ktos pisze o lataniu z boku??? to juz cos nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zbycho Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Tak naprawdę kołki służą tylko do doraźnej naprawy w drodze, zakołkować dojechać do cywilizacji, wymienić oponę na nówkę. Jednakoż byt kształuje świadomość, teoretycznie wiemy co i jak ale żal d* ściska że trzeba wyrzucić 600złp i ... jeździmy dalej modląc się o szczęście.To samo dotyczy jeżdżenia do końca na oponie, już łysa ale jeszcze trochę, jeszcze trochę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Opony motocyklowe można naprawiać ale zależy to od wielkości uszkodzenia, indeksu prędkości opony, i miejsca uszkodzenia.http://forum.motocyklistow.pl/album_person...hp?user_id=7861to jest dopuszczalna strefa napraw opon motocyklowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 9 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 Opony motocyklowe można naprawiać ale zależy to od wielkości uszkodzenia, indeksu prędkości opony, i miejsca uszkodzenia.http://forum.motocyklistow.pl/album_person...hp?user_id=7861to jest dopuszczalna strefa napraw opon motocyklowych a masz moze więcej na ten temat do poczytania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 No właśnie tam gdzie pokazałeś i tylko tam występuje wspomniany wcześniej oplot zero stopni, który w największej części jest odpowiedzialny za to żeby nie rozleciała się opona od szybkiego motorka.Znajdż prosze z którego roku jest ta instrukcja co do napraw opon motocyklowych.A jeszcze raz podkreśle że sam sobie naprawiam dziurawe opony, ale jednocześnie wiem, że nie jest to dozwolone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazirro Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 jak wspomniałem naprawa zalezy od indeksu prędkości opony a dzisiejsze supersporty jeżdżą na oponach o indeksie ZR i w tym indeksie nie wolno naprawiac wcale .w niższym o jeden stopien czyli v dopuszcza sie naprawy w strefie którą pokazuje fotka ale tylko uszkodzenia do 3 mm i tak co niższy indeks to dziura może być większa ale cały czas w tej samej strefie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.