Limo Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Jak trzyma ciśnienie to co ma nie wytrzymać. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Czy to zaklejone zostalo za pomoca takich lepkich stripow ? Najierw wyciagassz gwozdz, potem wiercisz takim dynksem a na koniec wsadzasz kolejny dynks z tym lepiszczem w opone?Jesli to jest to i trzyma ci cisnienie to ja na takim przyjechalem z Bulgarii do UK. Edit: tez na dwoch takich cudach w oponie. Przedniej jesli to ma jakies znaczenie. Edytowane 5 Czerwca 2015 przez Kjujik Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Limo, nie wiem, trzymać niby trzyma, ale to taka naprawa jak zaklejenie otworu gumą do żucia.Kjujik, tak, dokładnie w ten sposób było naprawiane. Gość powiedział, że nie może założyć kołka od środka, bo by się nakładał na drugi i będzie lipa. No ale skoro mówisz, że taki kawał dojechałeś, to może nie będzie źle. Mam nadzieję w każdym razie, bo trafiła mi się zajebista robota i nie chciałbym, żeby mi przeszła koło nosa... Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kjujik Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Mnie sie udalo przyjechac i 10 innym sie uda a jedenasty sie rozwali po 3 milach.Gwarancji nie ma. Cytuj Od urodzenia skazany na sukces, a jesli teza o zaostrzaniu sie walki klasowej w miare postepu socjalizmu jest prawdziwa,to w przyszlosci takze na wiezienie. :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Poza tym nawet gdyby zaczęło uciekać powietrze to nie jest tak że myk i od razu masz flaka i gleba, tylko ciśnienie spada powoli. Miałem tak w zeszłym roku jak złapałem gumę w trasie. Wkręciłem specjalnego plastikowego kołka ale dalej było słychać delikatne syczenie. Mimo to jechało się normalnie bo dopóki koła się kręciły to ciśnienie się w miarę utrzymywało, dopiero po zatrzymaniu był spadek. A z resztą, jeśli było zrobione jak na tym filmiku to bardzo małe szanse że cokolwiek się stanie bo ten klej rozpuszcza gumę i ten dynks który wkładasz do środka łączy się z nią na stałe. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Limo, to było bardzo podobnie wykonane, tylko wiesz, Delboy to dobry mechanik, wie koleś co robi i nie odpierdala fuszery. Mój lokalny pan Mietek co prawda otwór powiększał, ale nie widziałem, żeby cokolwiek smarował klejem. Kołek był zapakowany jak igła do strzykawki i był już nasączony. Później przyciął go na pałę nożyczkami i załatwione. I tak dziwne, że polał to wodą, żeby sprawdzić, czy nie cieknie.Cudów nie oczekuję oczywiście, nawet jeżeli będę musiał dopompować, ale będę w stanie się toczyć - mnie to urządza :D. To w sumie tylko kilka dni. Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 Zaopatrz się w miernik ciśnienia i sprawdzaj codziennie przed jazdą. W razie potrzeby dopompuj na stacji i te parę dni się przekulasz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2015 (edytowane) Mam kilka mierników ciśnienia i używam dość często :). I dokładnie taki miałem zamiar :). Edytowane 5 Czerwca 2015 przez Major87 Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 w ogole nie wiem jak mozna jezdzic na kolkowanych gumach. co jak co ale minimum bezpieczenstwa obowiazuje. gadacie mi tu farmazony o stroju, kombiakach, protektorach a latacie na oponach co nie daja wam zadnej gwarancji, ze w zakrecie wam nie strzela?!musze zmienic logo w avatarze z cenzura na ciemnota na FM... :blush: :blink: Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Ogarnij się! A co miałbym zrobić w trasie np. w niedzielę w przypadku złapania gumy? Czekać do poniedziałku i lecieć po nową oponę? Nie, użyję właśnie takiego zestawu jak na filmiku i pojadę dalej. Trochę wolniej i ostrożniej, ale pojadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 oj juz mi nie wyskakuj, jak jestes na srodku wioski w sercu amazonii to radzisz sobie jak mozesz. w normalnych warunkach nikt nie powinien latac na kolkowanych gumach. to chyba jasne nie...?! Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 A znowu mi powiedziano, że opona kołkowana od środka jest całkowicie bezpieczna. Od czasu pierwszego kołka na swojej zrobiłem już kilka tysięcy mil, paliłem gumę i nic się nie działo. Wściekłbym się, gdybym miał ją zmieniać, bo miała chyba dwa dni, jak znalazłem w niej pierwszą śrubkę :D Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mongor Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Problemem nie jest kołkowanie w odpowiednum miejscu, czyli nie boku opony. W Twoim przypadku, jest problem w tym, że kołek znajduje się obok drugiego. Swoją drogą, to jaki pech był, że tak trafiło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Nie mam pojęcia jakie były szanse, ale chyba powinienem kupić kilka losów na loterię :). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 6 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2015 Tak ogłolnie to do opon w motocyklu dopuszcza się tylko zakładanie łatek. Kołkować się nie powinno bo wkładając kołek niszczysz opasanie które bodajże jest z jednego kawałka drutu. Jeśli wulkanizator tego nie wie to znaczy, że raczej ma nikłe pojęcie o robocie którą wykonuje:). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.