DiboS60 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Witam Panowie i panie :) za 1,5 Miesiąca wybieram sie swoją Hondą na przegląd w celu zarejstrowania na motorower;]wszystko mam juz zczajone-Rzeczoznawca 130zlPrzegląd-100zlUbezpieczenie i rejstracja 300zl I teraz musze uczynic tak zeby na hamowni Honda nie przehroczyla 50hmh ;] Myśle na podlozeniu pod przepustnice(tam gdzie sprezyna) a tym deklem z gory dokrecającym na gazniku podlozeniu tulejki ktora ograniczy ruch manetką?? Czy panowie na przeglądzie pujdą na to??Czy lepiej opuznic zaplon chwilowo do tego krotszą tulejke ?? Moge jeszcze wpiąć na przewod wychodzacy z cewki tryrystor o odpowienim przeciazeniu bedzie odcinal prąd na cewke pod bakiem?? Ale to troche roboty bo musze przywiesc kolege elektryka ;) Najbardziej myśle nad po prostu tulejką tak jak powiedzialem i opuznieniu zaplonu?? Uda siewaszym zdaniem??CZy zczają i zaczną mi rozkrecac gaznik??W sumie to blokada a kazdą blokade mozna sciagnąc powiedzial bym panowie??CZy bardziej czy mniej skomplikowana ;) Ja bym akurat mial bardzo prostą ktorą za bramą mogl bym sciągnąć :P pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 A na co hondzina jest zarejestrowana?? ,czy w ogóle nie jest?? poza tym jak Panu Diagnoście chciało by sie bawić w pomiar mocy to też może se pojemność zmierzyć a wtedy o rejestracji na 50ccm zapomnij.Jak ja byłem na przeglądzie to całe "badanie" polegało na sprawdzeniu nr. ramy, podbiciu stępla w dowodzie i zainkasowaniu 64zł :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Ja byłem u rzeczoznawcy moją 80-tką ,żeby wydał opinię że to 50 cm:)(ale w papiwrach mialem 50) pojechałem ze sprzętem na przyczepie, i powiedział "Wielki pan rzeczoznawca" :-Proszę zczytać stan licznika-proszę zczytacz modele opon(chodziło o dopuszczalną masę całk)- wziął dowód(wyprany) i zapytał co chce mieć w opinii<LOL> i dogadaliśmy się:) on nie bedzie ci na żadnej hamowni pomiaru robił, bo byś się nie wypłacił za to:) ,on poprostu ma katalogi i czyta z nich parametry motocykla i nic więcej, mojego nie było w żadnym katalogu, więc po krutkiej konsultacji uzgodniliśmy parametry silnika(1,4km) i pojechałem na przegląd i wsio:)pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Załatw sobie lewy przeglad ze to jest 50 ccm, umowe kupna i sprzedaży i idz zarejestrować na motorower! A jak Ci powiedzą gdzie masz dowód po powiedz że motor był kupiony w Holandii a tam motorower traktują jak rower i nie dają żadnych papierów bo to prawda. I powinni zarejestrować bezproblemu :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Panowie ja mam do niej wszyyystkie dokumenty:)Niemieckie :) mnowstwo tego i wszystko jest:) Tylko ze w briefie mam wbite 78cmm:) i wlansie potrzebna mi jest opinia rzeczoznawcy:) A ze sie da dogadać to ja wiem:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 mój kolega miał też w briefie 80 cm i taka opinia kosztowała 300zl:) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Tylko ze w briefie mam wbite 78cmm:) a no to z tym moga juz byc male klooty... ja jak z Reichu sciagalem MBXa to przywitalem sie z 30zetami miedzy palcami i koles na przegladzie moito w ogole nie widzial. kazal jechac do domu i spisac marke opon:P i to wszystko :buttrock: ale w twoim przypadku tak jak to napisal Kuba_195, to cie moze troszke kosztowac.. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Oby rejstracja nie przekroczyla 700zl bo wtedy mnie Mtx wyniesie rowne 2000tys gotowy do jazdy tzn-POlakierowany,ze swiatlami elektryką,silnik po remoncie Nowy-wal,tlok vertexa,lozyska,tarcze. I Zarejstrowany na Motorower:)POwiem wam ze h bym wbil rejstracje gdyby nie dziewczyna ;]A tak chce miec mtx do jazdy tez normalnie zeby np dojechac do niej;]Aha i jeszcze jedno pytanie:) Silnik od MTX125 pasuje do Takiej ramy jak moja od80cmm?? Slyszalem ze bez problemu wszystko jest to samo:D Bo mam okazje na wakacje kupic silnik 125cmm od MtX chlodzony ciecza za 450zl w bdb stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Silnik od MTX125 pasuje do Takiej ramy jak moja od80cmm??125 jest sporo więszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Wiem o tym Strzalku ale Podobno ma mocowania w tych samych miesjcach i wchodzi,Polozenie zebatki tez jest na tej samej lini:) Mysle ze udalo sie zrobic taki patent ;]Jak myslicie?? Oczywiscie po zarejstrowaniu na 50cmm :buttrock: Jak by to latalo i ile silnik od mtx125R ma Km 24Km czy cos kolo tego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Jak potrafosz to zawsze możesz pokombinować. Silnik od 125 ma cos koło 27KM ale musiałbys miec wydech i gaźnik od 125 i troszke pojemniejszą chłodnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 i hamulec tarczowy z przodu by sie przydał, żeby te 27 kuni mozna było w razie potrzeby zatrzymać :buttrock:bo chyba masz bębnowy :D Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 4 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Tak Bębnowy ale Dobrze funkcjonuje:) Wiadomo nie to co tarcza ale spoko ;] Moge kupic calą przednią zawieche od rx za 220zl ;] Nie wnikamy z jakieg źrudła 8) troche boje sie w to mieszac no ale zobaczymy 8) i czy wogole podejdzie:) A mi hamulec raczej przedni nie potrzebny taki ostry:) Najwazniejszy jest tylny hehe :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 Najwazniejszy jest tylny hehe Twisted EvilTaaaa to samo slyszalem jak kupowalem CZ'ke :buttrock: . "To przedni hamulec sie uzywa w terenie?" :lol: . Przeciez skutecznosc hamowania tylnym jest zdecydowanie mniejsza! Loluś wiele motocykli ma z przodu tarcze a z tylu beben nie bez powodu :D . Pozatym zeby enduro zrobic tarcze sie przyda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 4 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2006 enduroguy ma racje, przedni hamulec to podstawowy hamulec. Ja moge jezdzić bez tylniego ale bez przodu to ciężko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.