krzychuu_ktm Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Tak tylko jak ktos ostro lata to prawie caly czas tyl jest w poslizgu takze licznik na tylne koło to kiepski pomysl no i do tego tylne koło chyba daje szybsze przyspieszenie, itd, itp, więc to chyba lipa zakładać czujkę na tył, a poza tym trzeba by było się bawić żeby przeprowadzić kabel do tyłu a tak na przodzie nie ma wiekszego problemu i jest pewnosc ze raczej bedzie wszystko ok :clap: pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Ja mam sprawdzony sposob. Licznik zamocowac na kierownicy czujnik na tarczy przedniej tzn. magnes no i czujnik gdzies na obudowie od klockow - kabelek poprowadzic po ladze najlepiej od jej tylnej strony czyli jakby od kierowcy a to po to zeby w razie otarcia sie o jakies galezie czy w razie gleby kabel sie nie urwal no i trzeba pamietac o tym ze laga jest ruchoma wiec kabel nie moze byc na sztywno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Wsyatrczy zalozyc nwy wiekszy czujnik na kolo, czyli jakis duzy magnes. Kumpel zalozyl taki o wymiarach 5x5cm na tylne kolo i dzialal 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Kumpel zalozyl taki o wymiarach 5x5cm na tylne kolo i dzialal CoolNo i co z tego że działa jak pokazuje zawyzone predkosci (motocykl jedzie 40km/h, a predkosc punkt na obwodzie koła to np 60km/h)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 Trzeba zwiekszyc mahnes na kole i on bedzie wytwarzal wieksze pole niz kolo magnesowe, wtedy licznik powinien dzialac 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Witajcie na niezbyt często odwiedzanych pprzezemnie gruntach :wink:. Planuję zamontować Sigmę 700 do mojego Urala. Kiedyś dawno ustawiałem ją pod rower i nie pamiętam, czy średnicę podaje się w milimetrach, calach... 0.o... Niech mi ktoś odświeży pamięć, bo nie pamiętam, a instrukcji nie znalazłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 obwód koła w milimetrach Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 Fęx :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boober Opublikowano 9 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2006 Ostatnio montowalem Sigme BC1100 w swoim moto. Endurak toto nie jest ale wszystko trzyma sie dosc pewnie wiec moze i w polu zdalo by egzamin :) Opis instalacji znajduje sie TU. Moze sie na cos komus przyda! Pozdrawiam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz26 Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 z tanimi licznikami są problemy, ale Polak potrafi :buttrock: pierwszy w moim przypadku to kłopot z ustawieniem parametrów, mianowicie nie wprowadzało się obwodu koła w milimetrach tylko wielkość w calach. Wychodziły jaja z tego i metodą prób i błędów wyszło, że na 21" kole z kostką gdy ustawiłem 26" wartości wskazywane były wreście prawdziwe. drugi problem (tego nie zniwelowałem) licznik pokazuje tylko do 99 km/h, jedynie w terenie jest ok, gdy jest prosta przelotowa to licznik się kończy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 z tanimi licznikami są problemy, ale Polak potrafi :D pierwszy w moim przypadku to kłopot z ustawieniem parametrów, mianowicie nie wprowadzało się obwodu koła w milimetrach tylko wielkość w calach. Wychodziły jaja z tego i metodą prób i błędów wyszło, że na 21" kole z kostką gdy ustawiłem 26" wartości wskazywane były wreście prawdziwe. drugi problem (tego nie zniwelowałem) licznik pokazuje tylko do 99 km/h, jedynie w terenie jest ok, gdy jest prosta przelotowa to licznik się kończy cos nie wydaje mi sie ze wielkosc kola w calach, zazwyczaj trzeba wziac miare, zmiezyc odleglosc od srodka piasty do gornej krawedzi kostki, pomnozyc ta odleglosc razy 2PI ( PI w przyblizeniu 3,14) wtedy masz obwod ktory wprowadzasz, robilem tak w rowerach i jakos bylo dobrze co do drugiego problemu, to jakis lewy licznik miales, jak bylem maly to zmienilem parametry w swoim starym liczniku na takie ze jadac rowerem z gorki wyciagalem ponad 200km/h... moze wyswietla Ci predkosc w mph? (milach na godzine) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz26 Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 zazwyczaj trzeba tak zrobić, że wprowadza się dokładnie obwód koła czy drogi jaką koło pokonuje, ale piszemy tu o licznikach za małą kase, a ja taki kupiłem za 1,5 euro.w tym liczniku można tylko wybrać wielkość koła w calach od 8 do 32" podobnie jest z prędkością maksymalną - 99 to max wiem, że są inne liczniki i jak działają, ale ten typ tak ma :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 http://allegro.pl/item97081741_97081741.html << kupiłem ostatnio ten licznik bo sigma się skończyła i muszę powiedzieć że był to udany zakup, prędkość pokazuje niby do 99 ale po przekroczeniu tej granicy pokazuje dalej prędkoś tylko że bez "setek" ( 120 =20), prędkość maksymalną zapisuje poprawnie , kupiłem go też z tego względu że pasował do obudowy na licznik w ktmie Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 11 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2006 Ok, przetestowałem właśnie Sigmę w Uralu. Przemnożyłem średnicę obręczy 19" przez 25,4 mm oraz dodałem po 80mm wysokości opony na każdą ze stron. Pomnożyłem przez 3,14 i... torchę zaniża chyba. Jutro sprawdzę z japońcem. W każdym bądź razie dokręciłem się prawie do końca silnika, i powinno być ponad 130, a było 120. BTW pisaliście o zakłóceniach ze świec. Zdarzało się, że robiąc przegazówki zagłuszałem sygnał programu pierwszego TVP w telewizorach na pierwszym piętrze :D więc myślałem, że sigma wysiądzie. Czym objawiają się jej zakłócenia? Wyniki skaczą jak szalone, czy może zaniżają prędkość o te 10 km/h ;) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 12 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2006 najlepiej wez kumpla i rozpedzcie sie do 100 i zobacz ile Ci brakuje, zwiekszasz o troche obwod kola i sprawdzasz, az dojdziesz do zadowalajacego momentu, najlepsza sa kontrole predkosci na drogach, takie stale, ktore wyswietlaja Ci Twoja predkosc, tam sprawdz a bedziesz mial pewnosc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.