Skocz do zawartości

licznik za 15zł??


Rekomendowane odpowiedzi

Tak tylko jak ktos ostro lata to prawie caly czas tyl jest w poslizgu takze licznik na tylne koło to kiepski pomysl

 

no i do tego tylne koło chyba daje szybsze przyspieszenie, itd, itp, więc to chyba lipa zakładać czujkę na tył, a poza tym trzeba by było się bawić żeby przeprowadzić kabel do tyłu a tak na przodzie nie ma wiekszego problemu i jest pewnosc ze raczej bedzie wszystko ok :clap: pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam sprawdzony sposob. Licznik zamocowac na kierownicy czujnik na tarczy przedniej tzn. magnes no i czujnik gdzies na obudowie od klockow - kabelek poprowadzic po ladze najlepiej od jej tylnej strony czyli jakby od kierowcy a to po to zeby w razie otarcia sie o jakies galezie czy w razie gleby kabel sie nie urwal no i trzeba pamietac o tym ze laga jest ruchoma wiec kabel nie moze byc na sztywno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witajcie na niezbyt często odwiedzanych pprzezemnie gruntach :wink:. Planuję zamontować Sigmę 700 do mojego Urala. Kiedyś dawno ustawiałem ją pod rower i nie pamiętam, czy średnicę podaje się w milimetrach, calach... 0.o... Niech mi ktoś odświeży pamięć, bo nie pamiętam, a instrukcji nie znalazłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio montowalem Sigme BC1100 w swoim moto. Endurak toto nie jest ale wszystko trzyma sie dosc pewnie wiec moze i w polu zdalo by egzamin :) Opis instalacji znajduje sie TU. Moze sie na cos komus przyda!

 

Pozdrawiam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tanimi licznikami są problemy, ale Polak potrafi :buttrock:

 

pierwszy w moim przypadku to kłopot z ustawieniem parametrów, mianowicie nie wprowadzało się obwodu koła w milimetrach tylko wielkość w calach. Wychodziły jaja z tego i metodą prób i błędów wyszło, że na 21" kole z kostką gdy ustawiłem 26" wartości wskazywane były wreście prawdziwe.

 

drugi problem (tego nie zniwelowałem) licznik pokazuje tylko do 99 km/h, jedynie w terenie jest ok, gdy jest prosta przelotowa to licznik się kończy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tanimi licznikami są problemy, ale Polak potrafi :D

 

pierwszy w moim przypadku to kłopot z ustawieniem parametrów, mianowicie nie wprowadzało się obwodu koła w milimetrach tylko wielkość w calach. Wychodziły jaja z tego i metodą prób i błędów wyszło, że na 21" kole z kostką gdy ustawiłem 26" wartości wskazywane były wreście prawdziwe.

 

drugi problem (tego nie zniwelowałem) licznik pokazuje tylko do 99 km/h, jedynie w terenie jest ok, gdy jest prosta przelotowa to licznik się kończy

 

 

cos nie wydaje mi sie ze wielkosc kola w calach, zazwyczaj trzeba wziac miare, zmiezyc odleglosc od srodka piasty do gornej krawedzi kostki, pomnozyc ta odleglosc razy 2PI ( PI w przyblizeniu 3,14) wtedy masz obwod ktory wprowadzasz, robilem tak w rowerach i jakos bylo dobrze

 

co do drugiego problemu, to jakis lewy licznik miales, jak bylem maly to zmienilem parametry w swoim starym liczniku na takie ze jadac rowerem z gorki wyciagalem ponad 200km/h... moze wyswietla Ci predkosc w mph? (milach na godzine)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zazwyczaj trzeba tak zrobić, że wprowadza się dokładnie obwód koła czy drogi jaką koło pokonuje, ale piszemy tu o licznikach za małą kase, a ja taki kupiłem za 1,5 euro.

w tym liczniku można tylko wybrać wielkość koła w calach od 8 do 32"

 

podobnie jest z prędkością maksymalną - 99 to max

 

wiem, że są inne liczniki i jak działają, ale ten typ tak ma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/item97081741_97081741.html << kupiłem ostatnio ten licznik bo sigma się skończyła i muszę powiedzieć że był to udany zakup, prędkość pokazuje niby do 99 ale po przekroczeniu tej granicy pokazuje dalej prędkoś tylko że bez "setek" ( 120 =20), prędkość maksymalną zapisuje poprawnie , kupiłem go też z tego względu że pasował do obudowy na licznik w ktmie

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, przetestowałem właśnie Sigmę w Uralu. Przemnożyłem średnicę obręczy 19" przez 25,4 mm oraz dodałem po 80mm wysokości opony na każdą ze stron. Pomnożyłem przez 3,14 i... torchę zaniża chyba. Jutro sprawdzę z japońcem. W każdym bądź razie dokręciłem się prawie do końca silnika, i powinno być ponad 130, a było 120.

 

BTW pisaliście o zakłóceniach ze świec. Zdarzało się, że robiąc przegazówki zagłuszałem sygnał programu pierwszego TVP w telewizorach na pierwszym piętrze :D więc myślałem, że sigma wysiądzie. Czym objawiają się jej zakłócenia? Wyniki skaczą jak szalone, czy może zaniżają prędkość o te 10 km/h ;) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej wez kumpla i rozpedzcie sie do 100 i zobacz ile Ci brakuje, zwiekszasz o troche obwod kola i sprawdzasz, az dojdziesz do zadowalajacego momentu,

najlepsza sa kontrole predkosci na drogach, takie stale, ktore wyswietlaja Ci Twoja predkosc, tam sprawdz a bedziesz mial pewnosc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...