Truster Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 ja bym ci radził kupić Hondę MTX 125R. Miałem taki motor i sprawował się idealnie. Nigdy mnie nie zawiódł! A i przycisnąć było czym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 O CZ CROSS było na tym forum pare dobrych tematów, reszta to były same bzdury. Był tez temat, w którym CZ była porównywana do wspołczesnej japoni, nie do enduraków tylko fullów jak CR, KX, RM i YZ. Teraz admin zrobił porządek i jak chciałem znalezdz jakis starszy temat z CZ CROSS to pustki. Tak jak juz wczesniej wspomniano DT, MTX, CRM to lajtowe endura, a cz cross to full cross z starszą choć bardzo dobrą konstrukcją. To są dwa różne typy motocykli. Endurakiem zawsze możesz podjechac do miasta. Z remontami to dokładnie tak jak wcześniej ktoś wspomniał "jak dbasz tak masz". Tu silnik musi być złożony na perfekt - bez wiejskich patentów (typu tłok od ETZ 150 z załozonym jednym pierścieniem itp.), tłok raz na sezon wypadało by wymienić i lac dobry olej, wkońcu CZ kręci 11tys. Więcej o CZ CROSS przeczytasz na www.czforum.dvd.pl P.S. Jakby co mam na sprzedaż CZ 125 CROSS :) wiecej info na PW lub gg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Eh to ja już nie wiem :) Ale coś mi mówi że z cz powinienem być zadowolony. Czy da się do CZ założyć centralny amortyzator i jeszcze jakiś lepszy przedni, jeśli tak to bym zainwestował i chyba już by nie było na co narzekać. O "wiejskich patentach: nie ma mowy bo wszystko by było robione u mechanika bo szczerze nie znam się na mechanice, jedynie sąsiad coś poradzi na jakieś drobniejsze usterki (ma huske wr 250 ;) ) Przeraża mnie czas za jaki bym mógł dostać japońca bo strasznie jestem niecierpliwy :twisted: a za taką kase jaką bym dysponował nie kupił bym żadnego fajnego rocznika i nie obeszło by się bez wkładu i jeszcze nic by nie było na strój ;) Więc wszystkie znaki na ziemi i niebie podpowiadają CZ i jak na forum użytkownicy chwalą to powinno być OK ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Przednie zawieszenie można przełożyć lepsze, jeden z forumowiczów tak zrobił. Z centralnym amorem to nie jest taka łatwa sprawa. Stary problem z filtrem powietrza, poza tym montaż centralki nie polega na przyspawaniu jej byle jak. Trzeba mieć o tym pojęcie aby efekt był warty świeczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meydey Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Moim zdniem zawiecha w CZ jest dobra - wystarczająca do tego do czego jest stworzona CZ (tor, kilku metrowe hopy), tylko w większości przypadków jest w tragicznym stanie i trzeba ja regenerować (czasem juz się nie da). Co do wstawiania centralki to podzielam zdanie - to nie jest tylko przyspawanie byle jak, trzeba wszystko wyliczyć (kąty, siłe itd. itp.) i poza tym sprawa filtra. Ogólnie jestem za oryginałem, ale jak juz masz zamiar się bawić w takie rzeczy to chyba lepiej zrobic rama od japoni + silnik CZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benek14 Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 To najwyżej tylko bym sie zastanowił nad przednimi, a o to zapytam się mechanika jak będzie umiał to zrobić to się zastanowie ;) Dziękuje wszystkim za rady :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 A ja mam pytanie.CRM ma ten sam silnik co NSR czy tylko podobny ? Bo serwisowki te same maja i czesci niektore maja tez wspolne jak szukalem. I zeby wsadzic do CRM zawieszenie od crossa (np od CR-ki) to bedzie trzeba zmieniac polki ?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 I zeby wsadzic do CRM zawieszenie od crossa (np od CR-ki) to bedzie trzeba zmieniac polki ? Nie kombinuj ;) :banghead: Myślę,że średnica lag w CR jaest napewno większa niż w CRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 CRM ma ten sam silnik co NSR czy tylko podobny ? Bo serwisowki te same maja i czesci niektore maja tez wspolne jak szukalem. tak ma taki sam silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Naprwde w porównaniu do RX125 CZta paliła sporo mniej może nawet z 1/3mniejAle ten sam RX Cie na polach troche objeżdżał (niedużo, ale troche ;)) A co do CZ to dla mnie po przesiadce z RXa nie mialo zawiechy i mi naprawde ciężko było to utrzymać na drodze. No i charakterystyka silnika taka, że długo nic, a później to nie wiadomo jak się zachowa, bo moc przychodzi momentalnie :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 tak ma taki sam silnikCzyli rozni sie tylko zebatkami ? I jak by co mozna wsadzac od NSR ? PomyKCzemu nie kombinuj ? Odchudzic maksymalnie + dobra zawiecha i dobre moto jest. A nie sa drogie te CRM-yIle mniej wiecej (lepiej mniej ;) ) bedzie kosztowac dobra zawiecha od Crossa + polki ? Czy ktos by mial na sprzedaz ?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Nie kombinuj Wink RazzMyślę,że średnica lag w CR jaest napewno większa niż w CRM. otwor w glowce ramy jest za maly ;) Wiem bo chcialem wlozyc do MTx :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.