NiceTree Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Kabel nie był za krótki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Ja mam w moim motocyklu tez sigme 800 i jestem bardzo z niej zadowolony. siema, a jaką masz ustawioną średnicę koła w mm ?? i czy dobrze Ci liczy, bo ja mam kilka wersji i nie wiem którą ustawić jak pozakładam to wszystko. Swoją drogą to taka sigma, albo sigma 500 były montowane w KTMach fabrycznie chyba ?? pozdr [ Dopisane: 27-02-2006, 20:01 ]sory, nie średnicę tylko obwód koła oczywiście:) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 jeśli masz magnes na tarczy hamulcowej to :17" - 188221" - 2205 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 obojetnie gdzie masz magnes raczej :) - wazne zeby byl na kole ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 obojetnie gdzie masz magnes raczej - wazne zeby byl na kole z tym to się nie zgodzę. obwód koła jest ważny i trzeba wyliczyć w którym miejscu(na jakiej wysokości szprychy od ośi koła ma być założony magnes) bo tam gdzie magnes ma być zainstalowany, to jest ten właściwy obwód koła dla licznikapozdro Dobra spaliłem :oops: Znowu się wyrwałem bo mi coś we łbie zaświtało(wiem coś ale nie do końca)Znalazłem opis jak montować i kalibrować licznik rowerowyhttp://www.xc-zone.jgc.pl/warsztat.php?kid=8&full=yes :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 czy chcielibyście do motorów taki wielofunkcyjne urządzonko bo mogę je wykonać, wyświeltałoby ono motogodziny, obroty, luz(jesli jest czujnik:P), Ja bym kupił nawet 2 takie urządzonka - potrzebny mi obrotomierz do Ducati i potrzebne kompletny licznik do KTMa, bo Sigma się posypała. Pod warunkiem jednak, że oba będą miały opcję obrotomierza (podłączenie musiałoby być uniwersalne, to się podłącza pod cewkę, coś mi Eskimos o jakimś liczeniu iskier mówił, ale się nie znam).pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fik554 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 z tym to się nie zgodzę. obwód koła jest ważny i trzeba wyliczyć w którym miejscu(na jakiej wysokości szprychy od ośi koła ma być założony magnes) bo tam gdzie magnes ma być zainstalowany, to jest ten właściwy obwód koła dla licznikapozdro Mozesz to wyjasnic ????? przecież nie ma absolutnie zadnego znaczenia czy magnes zalozysz na tarczy hamulcowej czy na samym skraju felgi. przecież kolo kreci sie z ta sama predkoscia w kazdym punkcie ;) :) A wpisac macie do licznikow dokladne wymiary (srednice) swojej opony, od styku z podlozem az po najwyzszy punkt. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myszon Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ja nie mowie marcel ze obwod jest nie wazny - owszem wazny bo przeciez trzba wybrac odpowiednie wartosci w liczniku zeby poprawnie wskazywal natomiast czy magnes zalozysz zaraz nad oska czy tez przy samej obreczy - to niema znaczenia .Ja mam magnesik w tarczyi to nie jest glupie rozwiazanie gdyz w tym miejscu nie dziala az tak duza sila odsrodkowa na niego a czujnik gdzies tam przy szczece jest i trzeba pamietac zeby zostawic kabelek luzna o dlugosci skoku przedniego zawieszenia - raz zapomnialem i tasma przylapalem zeby nie odstawal no i bach - wyrwalo kontaktrona w piz..u - na szczescie obudowa zostala wiec dokupilem odrazu kilka na zapas :) (trudno cholerstwo dostac ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Mozesz to wyjasnic ????? patrz wyżej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 Ja mam moja sigme ustawiona na 21", a magnes zalozony na szprychy i chodzi idealnie. Kabelaek tylko musi przedluzony bo nowe mają za krótkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 ja mam już czujnik na sprysze tuż przy piaście, ale po drugiej stronie tarczy hamulcowej, muszę jeszcze przedłużyć kabelek i jakoś zredukować odstęp od magnesu do czujnika... bo jest za duży a powinien być ponoć max 5 mm, ale sprawdzamem ze przy 10 mm okolo to tez dziala. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milo Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 no mi by się przydał tylko obrotomierz bo nigdzie zakupić elektronicznego nie mogę ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Prędkość liczy do 199km/hwydaje mi się ze Sigma mierzy do 299 km/h co do ustawiania licznika to wpisujemy 3' date='14*rzeczywistą średnica koła w [mm'] = wynik 4 cyfrowy, wtedy licznik pokazuje idealnie, magnesik montujemy dowolnie byle na kole, ale tak zeby czujnik odbierał sygnałpoza tym lepiej zainwestować w droższy np.Sigme i mieć spokój i pytanie do predator_et czy taki elektroniczny obrotomierz z Dużego Fiata - 4 cylindry, będzie pokazywał poprawnie obroty w silniku 1 cylindrowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 1 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Niestety ale mam problemy z dostępem do internetu w tygodniu, gdyż go nie posiadam:D:D . Co do samego projektu to postaram się w weekend napisać kosztorys i wszystkie funkcje jakie mógłby on pełnić, podkreślam że podstawową rolę jaką ma pełnić to Orotomierz. Ale z zaimplementowaniem dodatkowych funkcji nie będzie dużego problemu. Moga to byc np:-wskaźnik temperatury-wskaźnik oleju 2T-wskaźnik luzu (N)-i w sumie wszystko co dusza zapragnie, jedyne wymagania to czujnik który będzie dawać impuls. A jest jeden wyjątek, a mianowicie wskaźnik biegów, niestety narazie nie obczailem dobrego patentu który mógłby w prosty sposób przekazywać do wyswieltacza odpowiednie funkcje. Prosiłbym o jakies propozycje. Np. ile moglbyście przeznaczyć na urządzenie o takich funkcjach, oczywiście w pełni działające, bo bez tego trudno będzie mi określić stopień oplacalności produkcji:pPozdrawiam, i z pytaniami można też na PW zagościć :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.