Kaze Opublikowano 24 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2006 Funkcja "szukaj" u mnie nie działa, szukałem pare tematów wstecz ale nic nie znalazłem. Jeżeli było prosze usunąć. Moje pytanie dotyczy tego czy twarde zawieszenie crossów przeszkadza w jeździe enduro np. po lesie lub polu?? Czy chodzi tylko o charakterystyke silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 25 Lutego 2006 Administrator Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Mi torowe ustawienie zawieszenia w enduro bardzo przeszkadza. Ręce się męczą. Dlatego w terene ustawiam zwykle miękko/bardzo miękko.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Jak ustawić w crossie zawieszenie na twardsze lub bardziej miękkie? Myślałem że ustawić można jedynie przez olej gęstszy/rzadszy ale pewnie sie myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Jak ustawić w crossie zawieszenie na twardsze lub bardziej miękkie? Myślałem że ustawić można jedynie przez olej gęstszy/rzadszy ale pewnie sie myle.Z tyłu masz regulacje napięcia wstępnego spreżyny+ Regulacja dobicia i odbicia, natomiast z przodu z tego co pamietam jest tylko dobicie i odbicie (ale pewnie to zalezy od moedlu motocykla). Oczywiscie najlepsze efekty da zmiana sprężyn z przodu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam87 Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 No ja właśnie zainwestowałem w twardsze sprężyny i gęściejszy olej żeby na torze można było polatać, ale jak wjechałem w teren to było czuć wszystkie korzenie. Po wyregulowaniu było dużo lepiej, ale z tymi ustawieniami co na torze to ciężko by było jechać. Do bardzo szybkiej jazdy w terenie takie zawieszenie jeszcze sie nadaje bo dobrze można wyczuć motocykl i precyzyjnie sie prowadzi, ale kosztem komfortu bo na rękach troche to czuć. Generalnie do ostrej jazdy w terenie na krótkich odcinkach twarde zawieszenie się sprawdzi, jednak na dłuższym wypadzie w dalszą trase nie polecam :P chyba że masz wytrzymałe ręce. Oczywiście najlepszym rozwiązaniem by był amortyzator z regulacją szybkiego i wolnego dobicia. Wtedy by się ustawiło szybkie dobicie na miękkie (korzenie, kamienie i nierówności), a wolne dobicie na twarde, żeby na skokach nie dobijało, a na małych nierównościach ładnie wybierało i tłumiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OstekZZZ Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 ja mam niby pełną regulacje w DR-Z ale nie czaje tego ,pod kierownicą mam te śróbki do regilacji ale mam wrażenie że one w karzdym położeniu tak samo tłumią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 25 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 Dzięki za informacje. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 A kto wie jak sie ustawia przednie zawieszenie na twarde, bo jak krece tymi pokrętłami to nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2006 daje daje, tylko to trzeba na "mokro" sprawdzić a nie na "sucho" przy garażu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lassar Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Zdarzyło mi się kiedyś wyglebić przez twarde zawiechy. Jechałem na jurze po ściernisku i był sobie kamyczek (dość duży ale go nie było widać spod słomy) a moto zamiast wybrać zrobiło w zasadzie salto przez kierownice ( wraz ze mna) Po zmianie ustawien probowałem przejezdzac przez nawet wieksze kamienie i nic sie nie działo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rancher Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Ja o ile pamietam to twardosc amorka przedniego ustawiałem na lagach od dołu były takie srobki pod gumowymi zatyczkami, i na gornaj stronie lag zaraz pod kierwonica. polecam od czasu do czasu odpowietrzyc amorka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 jak ustawić tylny amortyzator? czy prawdą jest, że gdy usiądę na moto nie powinien schodzić poniżej 10 cm ?? bo wydaje mi sie że jesli tak zrobie to bedzie za twardo.. ? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 http://www.motox.pl/index.php?option=com_c...d=117&Itemid=74 ale to raczej ragulacja do crossa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuu_ktm Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 eee, do crossa to trochę inaczej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 eee' date=' do crossa to trochę inaczej..[/quote']jak masz jakieś manuale albo instrukcje z nastawami to zapodaj. to zawsze coś. ja np. zawsze się z tym motam i nie wiem jak to gówno fachowo zestroić. jak coś macie to wrzucajcie jakiejś linki typu (zrób to sam jak żeś taki Słodowy) taka literatura się przyda, skoro jest już ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.