monkey Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 transalp! moje moto ok 60 tys km (zrobione w niecaly rok), mam od nowosci, serwisuje go sam (olej+filtry, swiece, opony, lancuch+zebatki...to tyle), nic sie (odpukac) nie popsulo, 1. V-Twin 100X lepszy od singla2. Honda 3. transalp jest na swiecie od okolo 15 lat, jeszcze nie slyszalem o niezadowolonym czy rozczarowanym wlascicielu ma swoje minusy oczywiscie ale to osobny temat :) po prostu pozostale motocykle z powyzszej listy w najmniejszym stopniu nie rownaja sie do TA jesli chodzi o niezawodnosc i uniwersalnosc, a jesli dobrze zrozumialem to o to chodzi twojemu staremu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcio Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 moje moto ok 60 tys km (zrobione w niecaly rok), 8O ;) :) :puchar: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey Opublikowano 27 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2006 kurier :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drogowiec Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Gdzieś czytałem, że jeden użytkownik ocenił transalpa po 70 tysiącach przebiegu jako "dotarty". Bardzo trwałą maszyna. WYgodna pozycja za kierownicą. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Na trwałość też nie narzekam. Pojęcie usterki jest mi jak dotąd nieznane w tym motocyklu :)Z pozycją za kierownicą jednak w moim odczuciu nie jest aż tak różowo (przynajmniej przy mojej fizjonomii). Na F650 jeździło mi się dużo wygodniej... A na R1150 to już zupełnie ;) Transalp ma też koszmarną ochronę przed deszczem. Poza tym większych wad nie stwierdzono ;) Drobniejszych niedociągnięć jeszcze trochę by się znalazło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monkey Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 wczoraj hymn pochwalny, dzisiaj przestal dzialac predkosciomierz! :roll: :clap: ale i tak uwazam ze transalp jest twardziel,Do milosnikow/uzytkownikow transalpa: moze zalozymy jakis topic w ktorym podzielimy sie uwagami/doswiadczeniami (mechanika) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 28 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2006 Wspólny topic chętnie, ale może raczej w 'podróże' niż 'mechanika' ;)Sorki, ale przejechałem na tym sprzęcie jakieś 16-18 tys km (nie pamiętam dokładnego stanu licznika na dzień dzisiejszy) i nie mam na temat mechaniki nic do powiedzenia :clap:No dobra, moje porady z zakresu mechaniki XLV650:1) co 300km dolewać paliwo do pełna. Można spokojnie lać po korek, dużo tego paliwka tam się jeszcze da upchnąć2) co 6-10 kkm wypada zrobic przegląd, tj. wymienić olej, poczyścić filtry, podregulować zawory3) co ok. 8-10kkm zmienić opony (to nie żart - widziałem w ostatnim sezonie gościa, który jeździł na trampie z pasażerką, a tylna guma była kompletnym slickiem... Ktoś lubi mocne wrażenia... Bądź co bądź, w Polsce dość często pada)4) przed wyjazdem w wysokie góry sprawdzić stan filtra powietrza (w trakcie też można). Mnie po przekroczeniu 2500m npm moto zaczęło zdychać. Winę ponosił filtr eksploatowany wcześniej przez ponad 4kkm w Chorwacji.5) Migacze mogą odpadać podczas skoków w terenie :D Na szczęście nowe zakłada się w 5 minut.6) jeździć, jeździć, jeździć! Im dalej tym lepiej! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inhalt Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Kawa KLE 500 ma silnik ze starej GPZ-y. Nie jest to rewelacyjny motocykl, ale ma swoje zalety gdy weźmie się pod uwagę cenę. Z pierwotnego zapytania to polecam do turystyki Pegaso. Bardzo miło wspominam pozycję za kierownicą - naprawdę nie meczyła po długiej jeździe. BMW F650 będzie dużo droższe od Pegaso w tym samym roczniku. wydaje mi się, że nie warto tyle dopłacać za poczucie lepszej jakości - i to raczej subiektywne. Moża za to warto dodać do listy singli enduro-turysta model XTZ660 Yamahy. to bardzo udany motocykl i raczej chwalony. W teren to nie bardzo się nadaje, ale przecież pytałeś właśnie o sprzet na ulicę. A w tym XTZ jest bardzo dobra. Rozumiem ojca, e woli singiel. Co prawda różnice w serwisie nie są duże, ale jednak części mniej i świec, i gaźników itd. No i zwykle single bywają tańsze niż modele wucylindrowe. Gdybym miał jednak kase to pomyślałbym o Trampku. to fajnu sprzęt i jak jnajbardziej dla statecznego mężczyzny, bo poszaleć się tym nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcio Opublikowano 1 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2006 Parę zdań na temat Kawasaki KLE: http://www.xt600.e9.pl/modules.php?name=Ne...=article&sid=20W małe osłupienie może wprawić zużycie paliwa w czasie szybkiej autostradowej jazdy. W końcu silniki z ER5 uchodzą za dosyć oszczędne, a tu 11 litrów.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alfonso Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Ja zacząłem jeździć NX Dominatorem 650 w tym sezonie od +3 stopni no i się cieszę, że nie kupiłem moto o jeszcze większej pojemności NX pali około 8 literków na 100 km. Zależy jeszcze jak się jeździ i z jakimi prędkościami. W sumie to różnie na trasie 90-100 km jak jest miejsce to 120 do 140 km/h. Silnik jest jeszcze przed regulacjami za tydzień dam nową świeczkę i regulację zaworów, jednak to kawał silnika w singlu i swoje musi spalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.