bekriss Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 Mam taki dylemat. Okazalo sie ze lewa laga przecieka. Kiedy kupowalem motocykl to meczylem zawieszenie pozniej juz u siebie w gaazu tez i nic nie cieklo teraz kiedy zrobilo sie cieplej cieknie. Dowiedzialem sie ze wymiania uszczelniaczy z olejem i czyszczeniem wyniesie mnie 200zl ale poniewaz nie mam dwoch lewych rak to moze zrobil bym ta czynnosc sam. Pytanie tylko czy narzedzia jakimi dysponuje pozwola mi rozebrac zawieszenie. Tak wiec co mi bedzie potrzebne do rozebrania lag i wymiany uszczelniaczy (narzedzie, jakies srodki oprocz oleju??) ???? Oraz takie pytanko: Ktore mam wybrac?? http://www.sklep.larsson.com.pl/?a=c3&mymo...a27a0c99bff6710 Cena sie rozni znacznie ale nie pisze ktore to sa uszczelniacze: olejowe czy przeciwkurzowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 napisz do nich maila i tyle Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 16 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 napisalem takze tego sie dowiem. Teraz pytanie czy zabierac sie samemu za wymiane uszczelniaczy jesli nie ma sie dobrze wyposazonego garazu (blaszak) ale za to duze checi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...23,1976940.html Czytaj i rób. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 16 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2006 hmm a czy w xj'cie z 91 tez bedzie taki problem jak w diversion??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robakkk Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Zmienialem,ale bez rozbierania calosci-wyjalem stare uszczelniacze i zalozylem nowe. Mniej grzebania,jesli nie liczyc wyjmowania starych uszczelniaczy,bo ciezko je wydlubac. Potrzebny jest tez imbus,chyba 14mm albo cos kolo tego,zeby dostac sie z gory do lag i zalac olej...nie kazdy posiada...Ogolnie jednak nic strasznego,jesli masz narzędzia i wiesz,jak ich uzyc... Reszta, jak w opisie ze ŚM! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Przy okazji tematu. Mam pytanie do państwa mechaników, co sądzicie o simmerach HUBER? Miałem takie w teleskopach i byłem zszokowany, że takie tanie coś a działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 hmm a czy w xj'cie z 91 tez bedzie taki problem jak w diversion??? Witam. Ja w mojej diversi robiłem sam pierwszy raz i zajeło mi to dwie godziny na obie strony, tyle tylko że dorobiłem klucza potem to jak po maśle, działaj sam Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 hmm a czy w xj'cie z 91 tez bedzie taki problem jak w diversion??? Taki problem (możliwość obracania się tłoczyska) praktycznie występuje w każdym motocyklu :-). Metodt różne - specjalne narzędzie, rozkręcenie dołu jeszcze przy założonej sprężynie (tłoczysko jest dociśnięte) itp. Co do wyjmowania uszczelniaczy bez robierania wszystkego na pół. Widziałem już lilka porysowanych lag i goleni po podobnych kombinacjach, więc trzeba się bardzo poważnie nad tym zastanowić, czy warto. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Co do wyjmowania uszczelniaczy bez robierania wszystkego na pół. Widziałem już lilka porysowanych lag i goleni po podobnych kombinacjach, więc trzeba się bardzo poważnie nad tym zastanowić, czy warto Ja twierdze że nie warto zwłaszcza że to nie jest aż takie trudnea rozbierając zrobimy to jak należy.A wracając to udało mię wymienić uszczelniacze bez specjalnego klucza który ma przyczymać tłoczysko, zrobiłem to kluczempneumatycznym a była to aprilia pegaso 650, w ten sam sposób wymieniłem w kawie zephyr 1100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 sprobuje sam. Jesli mozna sobie poradzic kiedy sprezyna siedzi w ladze to raczje to odkrece ale dorobic klucza poprostu nie bede mial jak. Nawet nie mam w garazu stolu i imadla ale bede z tym walczyl jesli nie dam rady rozkrecic to zawioze do warsztatu. http://img344.imageshack.us/my.php?image=p...=pdr00269ri.jpg Chodzi o takie narzedzie?? :D Spawarki na miejscu nie mam. Moze dadza radze dwie skontrowane nakretki na srubie choc wydaje mi sie ze sprezyna powinna na tyle mocno dociskac tloczysko ze bedzie sie dalo odkrecic ewentualnie jakos docisne lage i moze wtedy pojdzie. EDIT: cholera jakie te manuale sa pomocne. http://img315.imageshack.us/my.php?image=p...=pdr00273fb.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał22 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 http://img344.imageshack.us/my.php?image=p...=pdr00269ri.jpg Chodzi o takie narzedzie?? Tak o to.żeby dorobić taki klucz to spawarka by się przydałaAle myśle że dasz rade :D Pozdrawiam i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 17 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 no to sobie poradze teraz :lapagora: Mam nadzije ze w starszej xjcie tez jest potrzebna nakretka 24 bo w diversion powiekszyla sie srednica goleni ale ewentulanie zrobie wiecej niz jeden klucz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.