awful Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 walczę juz z tym tydzień. ciągle coś cieknie. ciekł weżyk rezerwy- wymieniłem, teraz cieknie główny- na końcówkach, po wojnie z założeniem świeżego wężyka- cieknie sam kranik(ten co wychodzi z baku). krew mnie juz zalewa- jakim cudem to może ciec?? dopóki nic nie ruszałem-NIC nie ciekło... wojna trwa już tydzień, powoli się poddaję, na szczęscie gdzieś z wiadrem części dostałem inny kranik- pewnie wymienię cały... mam już dość zapachu benzyny normalnie,a to mi się jeszcze nie zdarzyło :)...jeszcze trochę i zacznie mi się to śnić po nocach. czym to uszczelniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 sa kity uszczelniajace, ale to twardznieje i jest jak poxilina, wiec jak chcesz na stale to prosze :) mozesz kombinowac z wymiana uszczelki ale pewnie przez zakladanie nowego wazyka odksztalcilem troche bak i kranik nie jest dobrze spasowany z bakiem, tez tak mialem, dalem kitu uszczelniajacego do bakow (taki specialny jak poxilina) i przestalo, tylko ze zaklejony bardzo mocno :P wiec jak cos to moze byc problem z demontazem hyhy :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 cieknie z rurek a nie z baku w ogóle...jak zakrece srubą to nic nie cieknie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 to kup reperaturke do kranika i po probleme. bez łaski dostaniesz do gs'a w larssonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Gwint kranika do baku na tasme teflonowa, albo plynny uszczelniacz teflonowy. To calkowicie normalne ze puki nie ruszasz to nic nie cieknie, jak ruszysz treba wymieniac wszystko krok po kroku.Weze paliwowe wymieniaj na oryginalne gumowe, a nie na plastikowe - wytrzymaja 10x dluzej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awful Opublikowano 15 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Gwint kranika do baku na tasme teflonowa, albo plynny uszczelniacz teflonowy. To calkowicie normalne ze puki nie ruszasz to nic nie cieknie, jak ruszysz treba wymieniac wszystko krok po kroku.Weze paliwowe wymieniaj na oryginalne gumowe, a nie na plastikowe - wytrzymaja 10x dluzej. Adam M. nie ma gwintu: jest na 2 śrubach... wydaje mi się,że cieknie z rurek... to niby absurdalne ale na to wygląda... jako węzyków używam gumowych- cholerstwo strasznie elastyczne,był problem z założeniem, plus jeszcze opaski zaciskające(te stalowe na śrubkę),więc nie wyobrażam sobie jak to może ciec... ps cały czas mowa nie o kraniku on/res/pri tylko o tym co wychodzi z baku z 2ma rurkami i ma śrubkę do zamukania go i otwierania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 uszczelka na tym mechanizmie ktory sie obraca, jak zamykasz i otwierasz u mnie to tak wygladalo, wymienialem wszystkie uszczelki jakie dalo rade, i dalem kit miedzy kranik a bak i w koncu przestalo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.