Skocz do zawartości

Wszystko o Simsonie !


Pawel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

witam, mam taki problem z simsonem sr50 b4 jak jest zimny to pali za 2-3 kopem, nie wkręca sie na wysokie obroty, a po przejechaniu ok.500m zaczyna przerywać, strzelac w tłumik, dusić sie, jak sie zdechnie całkiem to po odstaniu dłuższej chwili na pych zapali, ale to jest znów chwilowe, czego to moze być przyczyna, jak sobie z tym poradzić, póki mrozów nie ma to jeszcze by sie pośmigało a tu sie nie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam taki problem z simsonem sr50 b4 jak jest zimny to pali za 2-3 kopem, nie wkręca sie na wysokie obroty, a po przejechaniu ok.500m zaczyna przerywać, strzelac w tłumik, dusić sie, jak sie zdechnie całkiem to po odstaniu dłuższej chwili na pych zapali, ale to jest znów chwilowe, czego to moze być przyczyna, jak sobie z tym poradzić, póki mrozów nie ma to jeszcze by sie pośmigało a tu sie nie da

 

Kondensator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Założyłem już takie temat

 

http://forum.motocyklistow.pl/Simson-S53-Enduro-t107910.html

 

Jednak tutaj więcej się dzieje. Teraz pytanie :] Czy taka sytuacja może zachodzić jeśli popsuty jest moduł zapłonowy ? Ponieważ po odłączeniu stacyjki i zmostkowaniu dwóch kabli w kostce prąd wchodzi do modułu z cewki od zapłonu, ale nie wychodzi dalej na kondensator.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam właśnie oglądałem ten schemat i przy zapłonie z impulsatorem nie występuję kondensator

 

na dole jest link taki masz zapłon??

http://moto.allegro.pl/item527030494_kompl...v_niemieck.html

czy taki

http://moto.allegro.pl/item526298549_nowy_..._niemiecki.html

 

bo jeżeli masz te pierwszy to wydaje mi sie ze może to byc moduł zapłonowy CDI lub jakieś błędy w instalacji elektrycznej

 

ale w twoim przypadku bardziej mym błędów szukał z schematem albo jakiegoś zwarcia poszukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to gdzie? A myslisz że skąd się bierze iskra? Prąd z cewki zapłonowej pod magnetem jest prostowany i ładuje kondensator w module ( w oryginalnych DDR są 2 kondensatory 2,2uF/250V w szeregu co daje ostatecznie kondensator 1,1uF/500V). Aby nastąpił przeskok iskry kondensator ów jest zwierany przez tyrystor w cewką butelkową. Trochę jaśniej się zrobiło?

Załączam schemat. Jest na nim mały błąd. Tam są kondensatory 2,2 uF jak wcześniej wspomniałem a nie 2,5uF

http://obrazki.elektroda.net/69_1172252809.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...