Chudy Lbn Opublikowano 6 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2008 Mam problem .. Otóz mam oprócz yamahy simona i chcialem rozpołowic silnik , i nie moge za nic zdjąc tego małego trybu z wału . Ma ktos jakis pomysł ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koral1406 Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 witam, mam taki problem z simsonem sr50 b4 jak jest zimny to pali za 2-3 kopem, nie wkręca sie na wysokie obroty, a po przejechaniu ok.500m zaczyna przerywać, strzelac w tłumik, dusić sie, jak sie zdechnie całkiem to po odstaniu dłuższej chwili na pych zapali, ale to jest znów chwilowe, czego to moze być przyczyna, jak sobie z tym poradzić, póki mrozów nie ma to jeszcze by sie pośmigało a tu sie nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy Lbn Opublikowano 19 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2008 witam, mam taki problem z simsonem sr50 b4 jak jest zimny to pali za 2-3 kopem, nie wkręca sie na wysokie obroty, a po przejechaniu ok.500m zaczyna przerywać, strzelac w tłumik, dusić sie, jak sie zdechnie całkiem to po odstaniu dłuższej chwili na pych zapali, ale to jest znów chwilowe, czego to moze być przyczyna, jak sobie z tym poradzić, póki mrozów nie ma to jeszcze by sie pośmigało a tu sie nie da Kondensator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemas22 Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Mam simsona SR50 i instalacje 6V. Czy można wstawić cewki 12V w iskrowniku pozostawiając magneto czy trzeba je tez wymieniać Cytuj http://sklep.gps.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy Lbn Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Mam simsona SR50 i instalacje 6V. Czy można wstawić cewki 12V w iskrowniku pozostawiając magneto czy trzeba je tez wymieniać Magneto mozesz zostawic stare Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur123 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 niech mi ktoś powie jaką świece mi trzebo do simsona s51. mam nowy cylinder 60cm3 . a serwisówki nie mam bo gdzieś zgubiłem Witam też mam simsona którym jadę do pracy .Załozyłem mu 70cm. Mój najlepiej pali na ISKRA fiata 95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Założyłem już takie temat http://forum.motocyklistow.pl/Simson-S53-Enduro-t107910.html Jednak tutaj więcej się dzieje. Teraz pytanie :] Czy taka sytuacja może zachodzić jeśli popsuty jest moduł zapłonowy ? Ponieważ po odłączeniu stacyjki i zmostkowaniu dwóch kabli w kostce prąd wchodzi do modułu z cewki od zapłonu, ale nie wychodzi dalej na kondensator. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2009 Na kondensator jaki ty masz w końcu zapłon w tym Simsonie? masz w koszu zapłonowym patynki czy impulsator?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Wydaje mi się, że jest to zapłon elektroniczny, ponieważ występuje coś takiego jak moduł zapłonowy. Ten schemat co podany jest w linku w moim temacie w pełni pokrywa się z układem zapłonowym tego motocykla ;) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Witam właśnie oglądałem ten schemat i przy zapłonie z impulsatorem nie występuję kondensator na dole jest link taki masz zapłon?? http://moto.allegro.pl/item527030494_kompl...v_niemieck.html czy taki http://moto.allegro.pl/item526298549_nowy_..._niemiecki.html bo jeżeli masz te pierwszy to wydaje mi sie ze może to byc moduł zapłonowy CDI lub jakieś błędy w instalacji elektrycznej ale w twoim przypadku bardziej mym błędów szukał z schematem albo jakiegoś zwarcia poszukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Witam właśnie oglądałem ten schemat i przy zapłonie z impulsatorem nie występuję kondensator Tam jest kondensator tyle że wewnątrz modułu zapłonowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Gdzie tam widzisz kondensator z tego co pamiętam jak sie jeszcze naprawiało simki to sa tylko 3 cewki i impulsator i kondensator nie jest potrzebny bo nie ma palatynek i nie będzie dochodziło do wypalania styków palatynek Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Jak to gdzie? A myslisz że skąd się bierze iskra? Prąd z cewki zapłonowej pod magnetem jest prostowany i ładuje kondensator w module ( w oryginalnych DDR są 2 kondensatory 2,2uF/250V w szeregu co daje ostatecznie kondensator 1,1uF/500V). Aby nastąpił przeskok iskry kondensator ów jest zwierany przez tyrystor w cewką butelkową. Trochę jaśniej się zrobiło? Załączam schemat. Jest na nim mały błąd. Tam są kondensatory 2,2 uF jak wcześniej wspomniałem a nie 2,5uF http://obrazki.elektroda.net/69_1172252809.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Kiedyś możne sie uda to się spotkamy na jakimś zlocie to omówimy ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metanol7 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam mam pytanie zmieniłem w simsonie s51 cylinder, tłok i pierscienie. jego V-max to 45km/h??? co sie dzieje???? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.