Skocz do zawartości

Wszystko o Simsonie !


Pawel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

witam, mam taki problem z simsonem sr50 b4 jak jest zimny to pali za 2-3 kopem, nie wkręca sie na wysokie obroty, a po przejechaniu ok.500m zaczyna przerywać, strzelac w tłumik, dusić sie, jak sie zdechnie całkiem to po odstaniu dłuższej chwili na pych zapali, ale to jest znów chwilowe, czego to moze być przyczyna, jak sobie z tym poradzić, póki mrozów nie ma to jeszcze by sie pośmigało a tu sie nie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Koral1406 napisał:

witam, mam taki problem z simsonem sr50 b4 jak jest zimny to pali za 2-3 kopem, nie wkręca sie na wysokie obroty, a po przejechaniu ok.500m zaczyna przerywać, strzelac w tłumik, dusić sie, jak sie zdechnie całkiem to po odstaniu dłuższej chwili na pych zapali, ale to jest znów chwilowe, czego to moze być przyczyna, jak sobie z tym poradzić, póki mrozów nie ma to jeszcze by sie pośmigało a tu sie nie da

 

Kondensator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  adamsze napisał:

niech mi ktoś powie jaką świece mi trzebo do simsona s51. mam nowy cylinder 60cm3 . a serwisówki nie mam bo gdzieś zgubiłem

 

 

Witam też mam simsona którym jadę do pracy .Załozyłem mu 70cm. Mój najlepiej pali na ISKRA fiata 95

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem już takie temat

 

http://forum.motocyklistow.pl/Simson-S53-Enduro-t107910.html

 

Jednak tutaj więcej się dzieje. Teraz pytanie :] Czy taka sytuacja może zachodzić jeśli popsuty jest moduł zapłonowy ? Ponieważ po odłączeniu stacyjki i zmostkowaniu dwóch kabli w kostce prąd wchodzi do modułu z cewki od zapłonu, ale nie wychodzi dalej na kondensator.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam właśnie oglądałem ten schemat i przy zapłonie z impulsatorem nie występuję kondensator

 

na dole jest link taki masz zapłon??

http://moto.allegro.pl/item527030494_kompl...v_niemieck.html

czy taki

http://moto.allegro.pl/item526298549_nowy_..._niemiecki.html

 

bo jeżeli masz te pierwszy to wydaje mi sie ze może to byc moduł zapłonowy CDI lub jakieś błędy w instalacji elektrycznej

 

ale w twoim przypadku bardziej mym błędów szukał z schematem albo jakiegoś zwarcia poszukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to gdzie? A myslisz że skąd się bierze iskra? Prąd z cewki zapłonowej pod magnetem jest prostowany i ładuje kondensator w module ( w oryginalnych DDR są 2 kondensatory 2,2uF/250V w szeregu co daje ostatecznie kondensator 1,1uF/500V). Aby nastąpił przeskok iskry kondensator ów jest zwierany przez tyrystor w cewką butelkową. Trochę jaśniej się zrobiło?

Załączam schemat. Jest na nim mały błąd. Tam są kondensatory 2,2 uF jak wcześniej wspomniałem a nie 2,5uF

http://obrazki.elektroda.net/69_1172252809.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...