Maciej Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Z tego co widać na zdjęciach to frezują miejsca gdzie był popękany asfalt. Wkładają tam geosiatki i uzupełniają. A na całość nowy dywanik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladek_b Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Z tego co widać na zdjęciach to frezują miejsca gdzie był popękany asfalt. Wkładają tam geosiatki i uzupełniają. A na całość nowy dywanik. No to jeszcze pare milionów na trybuny, dojazdy, paddock itp. i będziemy mieli na prawdę światowy tor! Oby Poznań coś sypnął, bo na państwo nie mamy co liczyć ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 oby wytrzymalo to dluzej niz jeden sezon :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2006 Poznań nic nie sypnie bo to nie jego, a z wytrzymaloscia to..... stary tyle wytrzymal nowy tez da rade :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek1221 Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Na zdjęciu nr. 8 już dwa walce sie ścigają :crossy: (żarcik oczywiście)Jeszcze kilka tygodni i sobie pojeździmy do woli :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 z torem to jest tak że zarówno AW jaki i miasto chętnie wyłożyły by troszkę więcej kasy, ale nie do końca załatwione są tam sprawy własnościowe do kogo należą grunty gdzie znajduje się tor min dla tego nie robiono wcześniej żadnych remontów nie wiem co się teraz zmieniło że robia ten remont zasięgnę informacji i dam info jak się cos dowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2006 Te tłumaczenia zarządcy o nieuregulowanym stanie prawnym to taka ściema aby usprawiedliwić niechęć do przeprowadzenia inwestycji, bo to jest ryzyko dla sprawujących funkcje kierownicze. Zazwyczaj tam gdzie wydawane są duże pieniądze, dochodzi w krótkim czasie do wymiany ludzi na stołkach, a przyczyny te same - malwersacje finansowe. Jak pieniędzy się nie wydaje to nie ma oco skarżyć władz i wszyscy są zadowoleni oprócz zawodników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młoda Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2006 Poznań nic nie sypnie bo to nie jego, a z wytrzymaloscia to..... stary tyle wytrzymal nowy tez da rade :PCytryna, tylko wiesz pare dziesiat lat temu, asfalt był niczego sobie jednym slowem nie do zdarcia, a teraz :crossy: sam wiesz, doskonale jakie są poznańskie drogi poprostu "cudne" ale się zobaczy, już niedługo, jakie cuda wyczynili i jaki efekt bedzie końcowy. Muszę sie w końcu przejechać na tor heh Młoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
match Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Witam.Mysle ze 40pln nawet jesli tylko za 2 godz jest do przezycia. Ja osobiście zuzywam więcej wachy w godzinę ostrej jazdy, Fazer jara ponad 10che, tak więc sama oplata stanowi niewielką część kosztów 2godzinnej jazdy (opoty,paliwo,klocki cham itp.) Nie ma co biadolic, zwlaszcza ze kladą nową nawierzchnię (hope ze bedzie lepsza niz ta ktora klada w mieście i przede wszystkim gladka!!) A gdyby tak organizatorzy staleli na wysokosci zadania i obylo sier bez mrozacych krew w zylach momentow dezorganizacji to juz w ogole bedzie czad :icon_mrgreen: Pozdrawiam Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Witam. Wybiera sie może ktoś na to szkolenie Grandysowe na początku maja? Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2006 Witam. Wybiera sie może ktoś na to szkolenie Grandysowe na początku maja? Adam No jak nie jak tak :icon_mrgreen: Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aadamuss Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Hey. Chyba raczej nie jak tak bo cos slyszałem, ze na początek maja to toru jeszcze nie będzie, niestety. Oby to tylko plotki. Pozdro Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młoda Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Nom ja slyszałam, ze rzekomo 22 maja zakończyć, a pierwsze zawody maja juz być w maju, ale jak to będzie to sie zobaczy, a co do asfaltu róźnie to moze być, mozemy mieć tylko mega nadzieje, że bedzie mniam asfalt, bez zadnych niepotrzebnych chopek i żrącego gume asflatu. Oby, oby Młoda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 robota ma być skończona i odebrana za 2 tygodniePSkoszt budowy 2,5miliona zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Dwa i pół miliona złotych kosztować będzie przystosowanie nawierzchni Toru Poznań pod wymagania wyścigów Formuły 1. Prace ruszyły. Zamiast bolidów po torze jeżdżą koparki. – Prace polegają na wymianie nawierzchni toru i dostosowania go do wymogów norm światowych – mówi Przemysław Olejnik, prezes Automobilklubu Wielkopolski. – W normalnych warunkach nawierzchnia sprzed remontu zostałaby uznana za bardzo dobrą. Kiedy jednak zawodnicy rozwijają ogromne prędkości musi ona być idealna. Każda droga powinna podlegać renowacji co 10 lat, a my robimy, to teraz, po 29 latach od otwarcia toru.Remont idzie pełną parą bowiem w połowie maja rozpoczyna się sezon sportów samochodowych i motocyklowych.– Koszt całej inwestycji to 2,5 mln zł – opowiada Przemysław Olejnik. – Na całą tę kwotę musimy wziąć kredyt. Chcieliśmy, żeby miasto dało nam gwarancję na wydzierżawienie nitki toru, tak by Automobilklub miał pewność, że w momencie, kiedy skończy spłacać kredyt nie straci wyremontowanego obiektu, a jednocześnie jeżeli dzierżawa zostanie wymówiona, to zostaną przejęte zobowiązania kredytowe. Z przykrością muszę powiedzieć, że miasto nie zauważa, że ma na swoim terenie jedyny taki obiekt w kraju i że warto go promować. Tym bardziej kiedy stanie się torem klasy europejskiej. Nitka dla Formuły 1 Obecny remont toru odbywa się pod nadzorem światowej organizacji samochodowej (FIA). Oznacza to, że obiekt mógłby przyjąć nawet bolidy Formuły1, ale żeby starać się o taką imprezę musi mieć zapewnioną całą infrastrukturę, jak murowane boksy dla aut, drogi dojazdowe, szpital polowy z wysposażeniem medycznym, jak najlepsza klinika chirurgiczna, lądowiskiem dla helikopterów, trybuny i miejsca parkingowe. Pierwszy krok został zrobiony... JPELKA - Gazeta Poznańska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.