kojotkurier Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 mam taka starowinke i cos mi sie zdawalo ze cosik malawo ma konikow kiedys mi sie obilo o ucha ze ona to zblokowana jest ! zaczolem weszyc i nie wyweszylem niczego specjalnego wszystko wyglada normalnie wszystko oprocz walkow ,wydaje sie ze zawory mogly by sie bardziej otwieracczy waszym zdaniem to jest walek a jesli tak to gdzie mozna taki walek rozrzadu kupic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Tak CB400 były dławione na wałkach, kiedys wymieniałem kolesiowi wałki rozrządu w takim sprzęcie, z tym że nie jestem pewien czy też całej głowicy nie trzeba było wymieniać, bo miała zmoderniozwane smarowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 A wydechy masz oryginalne?Może tam też jest nabite 27kW? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Hej, tu masz link do aukcji z takim wałkiem. Cena 130 euro http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...691826&ru=http%3A%2F%2Fsearch.ebay.de%3A80%2Fsearch%2Fsearch.dll%3Fcgiurl%3Dhttp%253A%252F%252Fcgi.ebay.de%252Fws%252F%26fkr%3D1%26from%3DR8%26satitle%3D8032691826%2509%26category0%3D%26fvi%3D1 Nie wiem po co japońce kaleczyli motocykle w ten akurat sposób. W przypadku mojego motocykla aby zdławić silnik do 20 kW montowali krotsze wałki rozrządu z dwoma, a nie z czterema krzywkami. I tak z 8 zaworowca robili sprzet 4 zaworowy. Moze kiedys zerkne pod pokrywe zaworow, na razie wole sie nie martwic na zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 to byly chyba normy dla europy np w raichu jest duzo dlawionych maszyn bo jest tansze ubezpieczenie a mozliwe ze i u japoncow oc zalezy od mocy a nie pojemnosci jak w polszy [ Dopisane: 14-02-2006, 21:10 ]filip poco zerkac przeciez idzie to wyczuc powinienes miec ok 40 -50 kunia wiec 150 -170 powinienes wycisnac ze sprzeta zreszta w dokumentach powinna byc moc wpisana w KW powinno byc ok 35 - 40 KW Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Nie mam zbyt wielkiego doświadczenia jeśli chodzi o wyczucie mocy. W papierach jest wpisane 20 kW, a kumpel, który jeździł oddławiona cb 400 mówi, że różnicy nie czuje. Co do dławienia to wiem po co to robili, tylko dlaczego tak drastycznie?? Nie prościej dać zwężkę w kanałach dolotowych albo zmniejszyc skok przepustnicy?? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojotkurier Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 znowu jeste pod wrazeniem Pana Piotra Dudtka obserwuje juz od dawna i powiedzial bym tak ,,chcialbym sie u ciebie uczyc mistrzu,, fajnie jest posluchac modrzejszych - aco do wydechow to juz nie oryginaly (jakies dokladane) ale w dobrym stanie i jeszcze ziomal jakis sie odezwal -Idaho.W zasadzie to niedaleko leborka ,trzba sie bedzie spotkac pozdrawiam i dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ul1111 Opublikowano 21 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2006 (edytowane) Witam.Mam podobny problem jak kolega,w jakis posób zmierzyć czy mamy doczynienia z wałkiem 27KM czy też ok 40KM, być moze dysponuje ktoś wymiarami wałka "słabszego" i "mocniejszego". Poniżej zamieszczam zdjęcia wałka który mnie interesuje i są na nim oznaczenia M R5 6, oraz mam drugi zatarty wałek na którym są oznaczenia H R2 S.http://img48.imageshack.us/img48/9700/11at3.jpghttp://img48.imageshack.us/img48/1003/28cd.jpghttp://img48.imageshack.us/img48/2815/35pk2.jpghttp://img48.imageshack.us/img48/8134/49xj.jpghttp://img48.imageshack.us/img48/4951/54cx.jpg Edytowane 21 Kwietnia 2006 przez ul1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 13 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2006 Hej, tu masz link do aukcji z takim wałkiem. Cena 130 euro http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...691826&ru=http%3A%2F%2Fsearch.ebay.de%3A80%2Fsearch%2Fsearch.dll%3Fcgiurl%3Dhttp%253A%252F%252Fcgi.ebay.de%252Fws%252F%26fkr%3D1%26from%3DR8%26satitle%3D8032691826%2509%26category0%3D%26fvi%3D1 Nie wiem po co japońce kaleczyli motocykle w ten akurat sposób. W przypadku mojego motocykla aby zdławić silnik do 20 kW montowali krotsze wałki rozrządu z dwoma, a nie z czterema krzywkami. I tak z 8 zaworowca robili sprzet 4 zaworowy. Moze kiedys zerkne pod pokrywe zaworow, na razie wole sie nie martwic na zapas.W Niemczech byly kiedys 3 kategorie praw jazdy na motocykle. 1a bylo na motocykle bez ograniczenia pojemnosci ale z ograniczeniem mocy do 27KM. Jeszcze dzis mozna w Niemczech kupis moto z pojemnoscia 1000 czy 1200 ccm i moca 27 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Komarrider Opublikowano 14 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2006 Witam ja mam podobny problem, lecz inną, maszyne Honde cm 400t niby silniki te same, co w cb, ale mniej biegów no i te koniki sprawdzałem na wydechach i nic nie pisze wiem ze są 2 wersję silników jedna do ma 27 KM a druga 43KM, więc jak sprawdzić, jaki mam silnik. O wałkach rozrządu coś też słyszałem, ale jakie ja mam nie mam pojęcie. Pozdrawiam Tomek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.