Sikor075 Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Tomy M Ogólnie mam raczej problem innego rodzaju, bardziej martwię się o osoby które ze mną jeżdżą, a mają niewielkie doświadczenie (nie spotkali się np. z quadem jadącym wąską dróżką wysoko w górach z naprzeciwka :-)Muszę dobierać swoją jazdę do ekipy z którą jadę inaczej "wykończę" kolegów i znowu będę jeździł sam :-/ chyba miał mnie na mysli :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Jaki powinien być stopień sprężania na nowym tłoku??? YZ 125 94r jeśli ktoś sie orientuje to proszę napisać jaki na zimnym a jaki na ciepłym silniku. Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 Jaki powinien być stopień sprężania na nowym tłoku??? YZ 125 94r jeśli ktoś sie orientuje to proszę napisać jaki na zimnym a jaki na ciepłym silniku.powinno byc ok 12 atmosfer. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HusqvarnaCR Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 CO MYŚLICIE O HUSQVARNA CR 125 ROCZNIK 1999. ???? Jak ja np śmigam raz w tygodniu tj niediela z chłopakami smigamy to jakie koszty mam co sezon ?? Niektóry piszą że w 500 zł sie zmieszcze - to prawda ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 nie no jak smigasz tylko w niedziele to jeden tlok na sezon,olej do filtra,smar do łańcucha i chyba tyle by było ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Chyba żartujesz. To na samą benzynę nie wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 nie no jak bedzie jezdził raz w tygodniu w tą niedziele np 2 godz to sie powinien zmiescic w 1000zl jednak ja nie jestem przekonany ze jeden tlok na sezon styknie,bo to zawsze sie tak mowi:"nie bede katowal" "bede jezdził godzine w tygodniu..." a wychodzi na to ze smiga po 3-4 miescącach 3-4 godziny na tydzień a tłoka wymienia i tak raz na sezon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 No i co z tego ze będzie dużo jeździł?? to zależy od stylu jazdy a nie czasu, ja wymieniam tłok po sezonie i nic niepokojącego nie zauważyłem z moim nicasylem , z wszystko zalezy od tego w jakim moto jest stanie, bo raz nic nie będziesz robił a za sezon trzeba wszystko wymienić, ja sie spokojnie mieszczę w tysiaczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Ja w tamtym sezonie zmieściłem sie w 3000zl bo oprócz remontu po sezonie (2300) wyskoczyła cewka za 800zl :notworthy: To tez zależy od szczęścia i kaprysów moto :wink: PS damian-kmx zrób cos z PW bo nic nie mogę do ciebie wysłać :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 (edytowane) No i co z tego ze będzie dużo jeździł?? to zależy od stylu jazdy a nie czasu, ja wymieniam tłok po sezonie i nic niepokojącego nie zauważyłem z moim nicasylem , z wszystko zalezy od tego w jakim moto jest stanie, bo raz nic nie będziesz robił a za sezon trzeba wszystko wymienić, ja sie spokojnie mieszczę w tysiaczkuale jak Ty to robisz?? :buttrock: Zakładając ze bidujemy i tłoka z korbą w setce raz na sezon wymienimy to i tak z prox tłok 400zł, korba 400zł, łożyska na wał 150zł, 2 uszczelki 80zł no i 400zł robocizna zakładając ze do serwisu oddajemy sam silnik i to ze zdjętym cylindrem :flesje:Razem daje to ok 1450zł :) bo nie liczę tu oczywiście około 4l oleju za ok 100zł, przynajmniej jednej opony za ok 180zł, paliwa, klocków hamulcowych itp a tak poza tym to co chciałeś zauważyć z tym nicasilem :P jak by sie wytarł to już "po ptokach" bo trzeba do regeneracji oddać. Ale generalnie zużycia nicasilu nie są z reguły aż tak drastyczne. Po prostu przeciągając liczbę godzin pracy jednego tłoka skracasz żywotność nicasilu w przestrzeni kilku sezonów.Pozatym ja zdecydowanie wierzę bardziej w to co powie mi precyzyjne urządzenie pomiarowe (średnicówka) niż to co widać na oko :P. Edytowane 16 Lutego 2008 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian-kmx Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 (edytowane) ale jak Ty to robisz?? :wink: Zakładając ze bidujemy i tłoka z korbą w setce raz na sezon wymienimy to i tak z prox tłok 400zł, korba 400zł, łożyska na wał 150zł, 2 uszczelki 80zł no i 400zł robocizna zakładając ze do serwisu oddajemy sam silnik i to ze zdjętym cylindrem :wink:Razem daje to ok 1450zł :cool: bo nie liczę tu oczywiście około 4l oleju za ok 100zł, przynajmniej jednej opony za ok 180zł, paliwa, klocków hamulcowych itp a tak poza tym to co chciałeś zauważyć z tym nicasilem :D jak by sie wytarł to już "po ptokach" bo trzeba do regeneracji oddać. Ale generalnie zużycia nicasilu nie są z reguły aż tak drastyczne. Po prostu przeciągając liczbę godzin pracy jednego tłoka skracasz żywotność nicasilu w przestrzeni kilku sezonów.Pozatym ja zdecydowanie wierzę bardziej w to co powie mi precyzyjne urządzenie pomiarowe (średnicówka) niż to co widać na oko :). Tłok wossner 306 PLN, korba prox-a 350PLN, łożyska w zwykłym sklepie z łożyskami C3 albo C2( nie pamiętam) 50 PLN, uszczelki docinam sobie sam, po za tym sam pisałeś, że korbę wymienia się raz na dwa tłoki.....Wszystko robie sam( jakbym chciał robić u dobrego mechanika to robocizna 130PLN :biggrin: ), po za honowaniem.I nie bój sie nie mierze cylindra na oko, potrafię sam sobie dopasować tłok i wiem co to średnicówka... :biggrin: Edytowane 16 Lutego 2008 przez damian-kmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 (edytowane) Pytam tu iż nie ma sensu zakładać nowego tematu. Mianowicie interesuje mnie ile mniej więcej kosztuje utrzymanie 250cc oczewiście nie wliczając olejów, paliwa :biggrin:, no i powiedzmy że sezon jest w miare bezawaryjny. Co ile zmieniacie tłoki też co sezon? Powiedzmy, że pierwszy sezon to było by oswojenie z moto dało by rade 2 sezony? Bo gdzieś tak słyszałem nie wiem czy to prawda. Aha i zaużmy że w tyg ok 100km bym robił (nie wiem jak to na mth przeliczyć mniej więcej) Pytam tylko z ciekawości na razie nie mam zamiaru kupna corossa ale w przyszłośći rozważam taką możliwość. Edytowane 16 Lutego 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 (edytowane) Wszystko robie sam( jakbym chciał robić u dobrego mechanika to robocizna 130PLN :bigrazz: ), po za honowaniem.I nie bój sie nie mierze cylindra na oko, potrafię sam sobie dopasować tłok i wiem co to średnicówka... :bigrazz:korbę sobie sam zmieniasz?? :bigrazz: masz odpowiednią prasę ?? raczej na pewno nie :wink: bo nawet serwisy nie robią tego same tylko oddają do specjalistycznego zakładu. W Krk za 130zł to mechanik może ewentualnie uszczelniacze w zawieszeniu wymienić i to jak mu same lagi przyniesiesz :buttrock: ehh troszkę mamy chyba wygórowane ceny w Krakowie. uszczelki docinam sobie sam, po za tym sam pisałeś, że korbę wymienia się raz na dwa tłoki..... tyle ze w setce to powinno sie wymienić dwa tłoki w sezonie :) a przeciągając tłoka już przez cały sezon to chociaż go razem już z korbą wymienić. Nie wiem jak docinasz uszczelkę pomiędzy kartery :bigrazz: próbowałem ale ten materiał o takiej jak powinna grubości 0,5mm przy takich zawijasach po prostu mi sie rwie. Pytam tu iż nie ma sensu zakładać nowego tematu. Mianowicie interesuje mnie ile mniej więcej kosztuje utrzymanie 250cc oczewiście nie wliczając olejów, paliwa , no i powiedzmy że sezon jest w miare bezawaryjny.Jeśli cross to tak jak troszkę wyżej napisałem. Po to te wymiany tłoka, korby i całe to gadanie o częstych remontach zeby sezon był całkowicie bezawaryjny. Mi sie motor nigdy nie zepsuł :cool: no chyba ze ten co maiłęm jako poprzedni... Ale tam było takie druciarstwo i patenciarstwo po poprzednim właścicielu ze szkoda gadać... Co ile zmieniacie tłoki też co sezon? Powiedzmy, że pierwszy sezon to było by oswojenie z moto dało by rade 2 sezony? Bo gdzieś tak słyszałem nie wiem czy to prawda.Znam gości co i po 3 sezony na jednym tłoku latają i jest git. Tylko że jak po tych 3 latach już sie przemoga i remont robią to sie w 3000zł zmieścić nie mogą :) więc sie da. Edytowane 16 Lutego 2008 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur_125 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 łożyska w zwykłym sklepie z łożyskami C3 albo C2( nie pamiętam) 50 PLN, Łożyska za 50 pln? :buttrock: Cytuj http://www.drogadourzedowa.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Łożyska za 50 pln? :buttrock: :bigrazz: :bigrazz: :bigrazz: ale ze sam korbe wymieniasz to naprawde :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.