Skocz do zawartości

czy trzeba mieć dużo kasy żeby utrzymać full crosa 125


Rekomendowane odpowiedzi

enduromaster

ale czyli ruszanie np. z 2 czy tez 3 nie wplywa negatywnie na zywotnosc silnika??

Cos musi w tym byc jak ludzie od pierwszego silnika motocyklowego startują na najnizszym biegu.Pewnie mozesz startowac i z 5 jak ci sie uda ale PO CO? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale czyli ruszanie np. z 2 czy tez 3 nie wplywa negatywnie na zywotnosc silnika??

 

Wszystko zależy jaki motocykl. Np. jeżeli silnik przy takim starcie znacznie wolniej zaczyna się rozpędzać to na wał działają znacznie większe siły niż zwykle i dostaje po d.. W 4-sówach dochodzi do tego jeszcze słabe smarowanie ze względu na długotrwałą jazde na niskich obrotach. Zawsze lepiej przejechać chwilę na troszkę zbyt wysokich niż katować na za niskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 3 to nie ruszam bo szkoda sprzęgła, a z 1 boję się bo na plecy można polecieć, taki moto, a na 2 praktycznie się nie męczy i jak za mocno się odkręci też można na plecach leżeć

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy koszta utrzymania takiego motocykla jak YZF można porównywać np. z kosztami utrzymania dr 350?

 

Nie można. yzf bedzie duuużo droższa a jak nie zrobisz czegos na czas to konsewkencje moga być opłakane. Znajomy nie wyminił łancuszka na czas i teraz jest ponad 3 tys w plecy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. A jak wygląda sprawa trwałości części? W jakim czasie należy wymienić przykładowo tłok, pierścienie itp.? Czy utrzymanie hard enduro jest sporo tańsze (nie licząc benzyny i oleju) od utrzymania crossa? W jakiej cenie orientacyjnie są części? Mówiąc krótko, nie stać mnie na utrzymanie crossa, lub wyżyłowanego enduro 2t, więc zastanawiam się nad mocnym enduro z silnikiem w układzie 4 suwowym. Proszę o odpowiedź. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak. A jak wygląda sprawa trwałości części? W jakim czasie należy wymienić przykładowo tłok' date=' pierścienie itp.? Czy utrzymanie hard enduro jest sporo tańsze (nie licząc benzyny i oleju) od utrzymania crossa? W jakiej cenie orientacyjnie są części? Mówiąc krótko, nie stać mnie na utrzymanie crossa, lub wyżyłowanego enduro 2t, więc zastanawiam się nad mocnym enduro z silnikiem w układzie 4 suwowym. Proszę o odpowiedź. :P[/quote']

 

Zobacz 5 kartek wstecz tam masz wszystko napisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...