Moto_boY Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 enduromasterale czyli ruszanie np. z 2 czy tez 3 nie wplywa negatywnie na zywotnosc silnika?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 enduromasterale czyli ruszanie np. z 2 czy tez 3 nie wplywa negatywnie na zywotnosc silnika??Cos musi w tym byc jak ludzie od pierwszego silnika motocyklowego startują na najnizszym biegu.Pewnie mozesz startowac i z 5 jak ci sie uda ale PO CO? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 ale czyli ruszanie np. z 2 czy tez 3 nie wplywa negatywnie na zywotnosc silnika?? Wszystko zależy jaki motocykl. Np. jeżeli silnik przy takim starcie znacznie wolniej zaczyna się rozpędzać to na wał działają znacznie większe siły niż zwykle i dostaje po d.. W 4-sówach dochodzi do tego jeszcze słabe smarowanie ze względu na długotrwałą jazde na niskich obrotach. Zawsze lepiej przejechać chwilę na troszkę zbyt wysokich niż katować na za niskich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 z 3 to nie ruszam bo szkoda sprzęgła, a z 1 boję się bo na plecy można polecieć, taki moto, a na 2 praktycznie się nie męczy i jak za mocno się odkręci też można na plecach leżeć Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Panowie troche schodzimy z tematu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micza 125 Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Tak przy okazji mam pytanie czy trudno jest załatwić homologacje do fulla, czy wystarczy poprostu kupić lampy na przód i tył ufo czy acerbisa, do tego jakieś lusterka i wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 czy wystarczy poprostu kupić lampy na przód i tył ufo czy acerbisa' date=' do tego jakieś lusterka i wystarczy?[/quote'] NIe wystarczy. rejstracja crosówki to ciężka sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@LY Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 na dzien dzisiejszy bez walka chyba nie mozliwa bo homologacje przejsc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Witam. Mam śmieszne wręcz pytanie. Skoro mówimy o utrzymaniu wyczynowego motocykla, to ile kosztuje utrzymanie hard enduro 4t? Czy koszta utrzymania takiego motocykla jak YZF można porównywać np. z kosztami utrzymania dr 350? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 YZF a DR to zupełnie inne mtocykle. YZF to wyczyn a DR enduro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Dlatego pytam o orientacyjne koszta utrzymania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Czy koszta utrzymania takiego motocykla jak YZF można porównywać np. z kosztami utrzymania dr 350? Nie można. yzf bedzie duuużo droższa a jak nie zrobisz czegos na czas to konsewkencje moga być opłakane. Znajomy nie wyminił łancuszka na czas i teraz jest ponad 3 tys w plecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesnik. Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 No tak. A jak wygląda sprawa trwałości części? W jakim czasie należy wymienić przykładowo tłok, pierścienie itp.? Czy utrzymanie hard enduro jest sporo tańsze (nie licząc benzyny i oleju) od utrzymania crossa? W jakiej cenie orientacyjnie są części? Mówiąc krótko, nie stać mnie na utrzymanie crossa, lub wyżyłowanego enduro 2t, więc zastanawiam się nad mocnym enduro z silnikiem w układzie 4 suwowym. Proszę o odpowiedź. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubertmtx Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 No tak. A jak wygląda sprawa trwałości części? W jakim czasie należy wymienić przykładowo tłok' date=' pierścienie itp.? Czy utrzymanie hard enduro jest sporo tańsze (nie licząc benzyny i oleju) od utrzymania crossa? W jakiej cenie orientacyjnie są części? Mówiąc krótko, nie stać mnie na utrzymanie crossa, lub wyżyłowanego enduro 2t, więc zastanawiam się nad mocnym enduro z silnikiem w układzie 4 suwowym. Proszę o odpowiedź. :P[/quote'] Zobacz 5 kartek wstecz tam masz wszystko napisane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 koszta są praktycznie te same Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.