Skocz do zawartości

motocykle w klasie 250-400 warte uwagi?


Rekomendowane odpowiedzi

hej.

jakie sa warte uwagi motocykle w klasie 250-400 ccm?

dopiero raczkuje w enduro, ale naczytalem sie duzo dobrego o suzuki dr 350, yam xt 350. co jeszcze polecacie?

nadmieniam, ze mam tylko 4000 zl na zakup, ale mimo to mozecie podac tez drozsze modele, moze kupie taki w przyszlym roku :D

 

chodzi mi oczywiscie tylko o motocykle, ktore maja prawo rejestracji i mozna nimi poruszac sie po drogach publicznych

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz powiem ci na moim przykladzie jesli chodzi od dr 350 to jest to super motocykl. Z niemiec go sciagnalem i dalem za niego 1200 euro. W polsce duzo drozsze.

Ale polecam ci go mało pali, moment obrotowy duzy, waga wiadomo nie jest lekki. Ale w terenie swietnie sie spisuje. :D

 

Pozdrawiam !!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xt to taki spokojny enduro jesli chcesz troszke poskakac to najlepoiej wybrac Dr 350 , KLX-a 250 -300 i chyba sa 350 czy 400 :roll: no i LC4 400 ale malo ich w polszy

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Xt to taki spokojny enduro jesli chcesz troszke poskakac to najlepoiej wybrac Dr 350 ' date=' KLX-a 250 -300 i chyba sa 350 czy 400 no i LC4 400 ale malo ich w polszy[/quote']

 

Na dr da sie skakac ale on raczej nie jest do tego; za ciezki. Pozatym to enduro nie cross.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen napisał:

Xt to taki spokojny enduro jesli chcesz troszke poskakac to najlepoiej wybrac Dr 350 , KLX-a 250 -300 i chyba sa 350 czy 400 no i LC4 400 ale malo ich w polszy

 

 

Na dr da sie skakac ale on raczej nie jest do tego; za ciezki. Pozatym to enduro nie cross.

 

To nic, że nie do tego ale ładnie leci w powietrzu. Jest dobrze wyważony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 4000zl to ciężko coś wyrwać jedynie jak sie trafi to enduro

250 2T np. crm 250, kdx 250 jeżeli chodzi o 4T xt 350 i ttr 350 choć są to mało popularne sprzęty i może być ciężko z gratami, wolał bym już Xr 600 (pojemnośc większa, ale za to łagodne oddawanie mocy) http://allegro.pl/show_item.php?item=86291921

 

W cenie ok 5000zl troszke wiencej można dostać te 410 http://allegro.pl/show_item.php?item=84656975

 

Powyższe sprzęty są dość ostre, jeżeli interesuje cie turystyka w 250-400 będzie ciężko jedynie w coś w klasie 600 np. xl 600 można spokojnie w tej kasie znaleźć i w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z czesciami do xt i tt nie ma problemu

 

Owszem, nowe sprowadzane pewnie można dostać bez problemu, ale ceny są straszne, chodziło mi o to że niektórych części poprostu nieopłaca się nowych brać, a o używki na polskim allegro raczej trudno (zwłaszcza ttr), a do XR jest tego masa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, nowe sprowadzane pewnie można dostać bez problemu, ale ceny są straszne, chodziło mi o to że niektórych części poprostu nieopłaca się nowych brać, a o używki na polskim allegro raczej trudno (zwłaszcza ttr), a do XR jest tego masa.

 

 

nie własnie nie ma problemu z zadnymi czesciami nawet uzywanymi ale ceny nowych czesci do xt tt sa porownywalnie takie same jak czesci do dr kiedys sprawdzałem z kolego bo on ma dr i praktycznie to samo czasem do niego drozsze byly a czasem do mnie ale to nie sa kosmiczne NIE PRZESADZAJ sa normalne jak do kazdego motocyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja słyszałem że do ttr350 w ogóle niema części.

 

mi sie wydaje że dużo części pewnie bedzie pasować z xt 350 :D, ja miałem xt 600 86', i gdy postawili my kumpla tt 600 chyba też 86' obok to po przyjrzeniu sie to wiele cześci było podobnych lub identycznych, ale np silnik tt a xt (w każdym razie z tych lat) to jest samo, o ile wydaje mi sie to tt ma inny np. gaźnik, inaczej przełozenia zestopniowane. A wracajac do tt 350, to najważnijejsze cześci można dostać od ręki, np u olka, a jak nie ma to z xt 350 powinno spaścić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a skrzynia ?? taka sama w XT jak w TT mowa o TT 2 od 98 btw TT ma 44 kuca a XT 40 te stare TT-tki to chyba nie roznily sie wagowo ani zawieszeniem od XT widzial ktos taka z bliska ?? sam mysle na co zmienic sprzeta w gre wchodza 3 maszyny TT , KLX-R lub LC4 uzywanych czesci do XT a co za tym idzie do TT jest sporo wszystkie moto w raichu w podobnej cenie nawet LC4 620 jest troszke tansze od dzaponcow :roll: i w sumie ono mi sie najbardziej podoba ale silnik dosc skomplikowany i malo jest maszyn niezakatowanych terenem :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się marzy KLX –R 250 albo 300 tylko jest ich strasznie mało,a jak coś jest to wcenie. bo jak kiedyś Strzalek pisał dobrego sprzęta niechętnie się ludzie pozbywają. Tak sobie myślę czy nie przywieść sobie LC4 400 i drugiego na części tak na początek. Bo i nawet z nowymi częściami łatwiej do tego moto. a do orania lasu i wkurzania Gajowego wystarczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...