thefex Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 hej.jakie sa warte uwagi motocykle w klasie 250-400 ccm?dopiero raczkuje w enduro, ale naczytalem sie duzo dobrego o suzuki dr 350, yam xt 350. co jeszcze polecacie?nadmieniam, ze mam tylko 4000 zl na zakup, ale mimo to mozecie podac tez drozsze modele, moze kupie taki w przyszlym roku :D chodzi mi oczywiscie tylko o motocykle, ktore maja prawo rejestracji i mozna nimi poruszac sie po drogach publicznych Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Wiesz powiem ci na moim przykladzie jesli chodzi od dr 350 to jest to super motocykl. Z niemiec go sciagnalem i dalem za niego 1200 euro. W polsce duzo drozsze.Ale polecam ci go mało pali, moment obrotowy duzy, waga wiadomo nie jest lekki. Ale w terenie swietnie sie spisuje. :D Pozdrawiam !!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Xt to taki spokojny enduro jesli chcesz troszke poskakac to najlepoiej wybrac Dr 350 , KLX-a 250 -300 i chyba sa 350 czy 400 :roll: no i LC4 400 ale malo ich w polszy Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 no raczej na dr to sie nie skacze to jest miejskie enduro tyle ze ma wieksze skoki zawieszen od xt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Xt to taki spokojny enduro jesli chcesz troszke poskakac to najlepoiej wybrac Dr 350 ' date=' KLX-a 250 -300 i chyba sa 350 czy 400 no i LC4 400 ale malo ich w polszy[/quote'] Na dr da sie skakac ale on raczej nie jest do tego; za ciezki. Pozatym to enduro nie cross. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Nitomen napisał: Xt to taki spokojny enduro jesli chcesz troszke poskakac to najlepoiej wybrac Dr 350 , KLX-a 250 -300 i chyba sa 350 czy 400 no i LC4 400 ale malo ich w polszy Na dr da sie skakac ale on raczej nie jest do tego; za ciezki. Pozatym to enduro nie cross. To nic, że nie do tego ale ładnie leci w powietrzu. Jest dobrze wyważony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 Do 4000zl to ciężko coś wyrwać jedynie jak sie trafi to enduro250 2T np. crm 250, kdx 250 jeżeli chodzi o 4T xt 350 i ttr 350 choć są to mało popularne sprzęty i może być ciężko z gratami, wolał bym już Xr 600 (pojemnośc większa, ale za to łagodne oddawanie mocy) http://allegro.pl/show_item.php?item=86291921 W cenie ok 5000zl troszke wiencej można dostać te 410 http://allegro.pl/show_item.php?item=84656975 Powyższe sprzęty są dość ostre, jeżeli interesuje cie turystyka w 250-400 będzie ciężko jedynie w coś w klasie 600 np. xl 600 można spokojnie w tej kasie znaleźć i w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 12 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2006 z czesciami do xt i tt nie ma problemu a co do xr to racxzej sprzet dla wymagajacych :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 z czesciami do xt i tt nie ma problemu Owszem, nowe sprowadzane pewnie można dostać bez problemu, ale ceny są straszne, chodziło mi o to że niektórych części poprostu nieopłaca się nowych brać, a o używki na polskim allegro raczej trudno (zwłaszcza ttr), a do XR jest tego masa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Owszem, nowe sprowadzane pewnie można dostać bez problemu, ale ceny są straszne, chodziło mi o to że niektórych części poprostu nieopłaca się nowych brać, a o używki na polskim allegro raczej trudno (zwłaszcza ttr), a do XR jest tego masa. nie własnie nie ma problemu z zadnymi czesciami nawet uzywanymi ale ceny nowych czesci do xt tt sa porownywalnie takie same jak czesci do dr kiedys sprawdzałem z kolego bo on ma dr i praktycznie to samo czasem do niego drozsze byly a czasem do mnie ale to nie sa kosmiczne NIE PRZESADZAJ sa normalne jak do kazdego motocyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduroboj. Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 ja słyszałem że do ttr350 w ogóle niema części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavlos Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 ja słyszałem że do ttr350 w ogóle niema części. mi sie wydaje że dużo części pewnie bedzie pasować z xt 350 :D, ja miałem xt 600 86', i gdy postawili my kumpla tt 600 chyba też 86' obok to po przyjrzeniu sie to wiele cześci było podobnych lub identycznych, ale np silnik tt a xt (w każdym razie z tych lat) to jest samo, o ile wydaje mi sie to tt ma inny np. gaźnik, inaczej przełozenia zestopniowane. A wracajac do tt 350, to najważnijejsze cześci można dostać od ręki, np u olka, a jak nie ma to z xt 350 powinno spaścić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoltecek Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 własnie o to chodzi xt i tt maja identyczne silniki poza paroma szczególami ale tłoki itd beda pasowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 a skrzynia ?? taka sama w XT jak w TT mowa o TT 2 od 98 btw TT ma 44 kuca a XT 40 te stare TT-tki to chyba nie roznily sie wagowo ani zawieszeniem od XT widzial ktos taka z bliska ?? sam mysle na co zmienic sprzeta w gre wchodza 3 maszyny TT , KLX-R lub LC4 uzywanych czesci do XT a co za tym idzie do TT jest sporo wszystkie moto w raichu w podobnej cenie nawet LC4 620 jest troszke tansze od dzaponcow :roll: i w sumie ono mi sie najbardziej podoba ale silnik dosc skomplikowany i malo jest maszyn niezakatowanych terenem :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel119 Opublikowano 13 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2006 Mi się marzy KLX –R 250 albo 300 tylko jest ich strasznie mało,a jak coś jest to wcenie. bo jak kiedyś Strzalek pisał dobrego sprzęta niechętnie się ludzie pozbywają. Tak sobie myślę czy nie przywieść sobie LC4 400 i drugiego na części tak na początek. Bo i nawet z nowymi częściami łatwiej do tego moto. a do orania lasu i wkurzania Gajowego wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.