Skocz do zawartości

Pompa hamulcowa z innego moto do MZ


MariuszN
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Normalnie chcecie założyć na przecięte końcówki odbydwu przewodów' date=' kawałek gumowej rurki i ścisnąc to opaskami?? Moim zdaniem to prosta droga na cmentarz, jak już coś robić to porządnie a nie lipe odwalać[/quote']

 

Gumową rurkę to możesz założyć wiesz na co.

 

Wygląda to tak. Przecinasz oba przewody, bierzesz mosiężną rurkę i karbowaniami z dwóch stron (to tzw jodełka dwustronna, podobne używane są do węży ogrodniczych) nasuwasz przewody i zaciskasz opaskami ( skręcanymi śrubami, nie tymi od kabli elektrycznych).

Oczywiście przewody nalezy dopasować na długość, a jak średnice wewnętrzne przewodów są różne to brać jedełkę na większą lub z dwoma różnymi średnicami.

Działa do dziś w ETZ 250'87 a pompa jest od virówki. Tylko ostrzegam bo łatwo zablokować przednie koło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja bym sie bal taki numer na opaski robic, kupic przewod z agmotu i tyle orginalnie zaprasowany prasa a nie opaskami bo z hamulcem nie ma zartow albo sie jest pewnym ze zadziala albo lepiej w ogole go nie miec :!:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen, wszystko zależy od kasy. Można też założyć pompę z zaciskiem od japończyka poprzez adapter dorobiony u ślusarza. Ale cena takowego hamulca może przekroczyć wartość motocykla ETZ 250. Tak liczyłem, jak zdechła mi pompa oryginalna od ETZ i kupiłem nową made in Turkey. Pompa po wlaniu płynu od razu ciekła, nawet nie zdążyłem nacisnąć dźwigni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo jest blad na tloczku ja dorobilem na tokarni szerszy o 0.5 mm tloczek i przez pol roku nawet sie nie spocil a 2 sprawa dopasowac gumki do polskiej pompy polskie gumki, do orginalnej szwabskie inaczej tez bedzie cieknac :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tą pompę kturą kolega kupił (wyżej link) od yamahy jest naprawde dobra, ja taką zawsze zaakładam jak robie hamulec przedni. Miałem w Yz125 i do HM-a tez taką kupiłem,mam teraz jeszcze stalowy oplot na przewodach, to koło moge zablokować jednym palcem!!!! (pamiętajcie że jeszcze odpowietrzenie i klocki sa bardzo wazne...) pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

mam takie małe pytanko

mówiliście o przewodzie z agmotu

http://www.allegro.pl/item91132031_pompa_h...g_jak_nowa.html

czy pasowałby do tej pompki?? moja orginalna od mz jest w tragicznym stanie i mam dość wymiany uszczelek co 2 tygodnie bo po takim czasie pada mi ta w środku od ciśnienia. a poza uszczelkami uchwyt pod klamką jest pęknięty.

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orginalny przwod mz spasuje na 100%

 

Nie,jesteś w błędzie.Przy tej pompce brakuje stalowego łącznika/przejściówki.Trzeba dorobić tą przejściówkę,dobrze by było żeby sprzedający ją miał,bo wtedy można przerobić na podłączenie orginalnego przewodu od MZ.Ja tak mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...