Hun996 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Najprostszym rozwiązaniem była przejściówka- jodełka dwustronna i 2 opaski zaciskowe. Łączysz oba przewody i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Najprostszym rozwiązaniem była przejściówka- jodełka dwustronna i 2 opaski zaciskowe. Łączysz oba przewody i po sprawie.Niepociło by sie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Najprostszym rozwiązaniem była przejściówka- jodełka dwustronna i 2 opaski zaciskowe. Łączysz oba przewody i po sprawie.Niepociło by sie ? Nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emzet Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Najprostszym rozwiązaniem była przejściówka- jodełka dwustronna i 2 opaski zaciskowe. Łączysz oba przewody i po sprawie. w pompce od ETKI tak, ale od lepszego japonca... bałbym się tym jezdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Normalnie chcecie założyć na przecięte końcówki odbydwu przewodów, kawałek gumowej rurki i ścisnąc to opaskami?? Moim zdaniem to prosta droga na cmentarz, jak już coś robić to porządnie a nie lipe odwalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Normalnie chcecie założyć na przecięte końcówki odbydwu przewodów' date=' kawałek gumowej rurki i ścisnąc to opaskami?? Moim zdaniem to prosta droga na cmentarz, jak już coś robić to porządnie a nie lipe odwalać[/quote'] Gumową rurkę to możesz założyć wiesz na co. Wygląda to tak. Przecinasz oba przewody, bierzesz mosiężną rurkę i karbowaniami z dwóch stron (to tzw jodełka dwustronna, podobne używane są do węży ogrodniczych) nasuwasz przewody i zaciskasz opaskami ( skręcanymi śrubami, nie tymi od kabli elektrycznych). Oczywiście przewody nalezy dopasować na długość, a jak średnice wewnętrzne przewodów są różne to brać jedełkę na większą lub z dwoma różnymi średnicami. Działa do dziś w ETZ 250'87 a pompa jest od virówki. Tylko ostrzegam bo łatwo zablokować przednie koło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Hun996 ja widziałem takie koncowki hydrauliczne z ta tak zwana jodełka było by jeszcze lepiej bo nie trzeba miec 2 wezykow :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszN Opublikowano 14 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 Aha wiem o co Ci chodzi, dzięki za pomoc, zobaczymy, myśle że bedzie trzymać,jak nie wyjdzie z tym przewodem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2006 no ja bym sie bal taki numer na opaski robic, kupic przewod z agmotu i tyle orginalnie zaprasowany prasa a nie opaskami bo z hamulcem nie ma zartow albo sie jest pewnym ze zadziala albo lepiej w ogole go nie miec :!: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 Nitomen, wszystko zależy od kasy. Można też założyć pompę z zaciskiem od japończyka poprzez adapter dorobiony u ślusarza. Ale cena takowego hamulca może przekroczyć wartość motocykla ETZ 250. Tak liczyłem, jak zdechła mi pompa oryginalna od ETZ i kupiłem nową made in Turkey. Pompa po wlaniu płynu od razu ciekła, nawet nie zdążyłem nacisnąć dźwigni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2006 bo jest blad na tloczku ja dorobilem na tokarni szerszy o 0.5 mm tloczek i przez pol roku nawet sie nie spocil a 2 sprawa dopasowac gumki do polskiej pompy polskie gumki, do orginalnej szwabskie inaczej tez bedzie cieknac :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 tą pompę kturą kolega kupił (wyżej link) od yamahy jest naprawde dobra, ja taką zawsze zaakładam jak robie hamulec przedni. Miałem w Yz125 i do HM-a tez taką kupiłem,mam teraz jeszcze stalowy oplot na przewodach, to koło moge zablokować jednym palcem!!!! (pamiętajcie że jeszcze odpowietrzenie i klocki sa bardzo wazne...) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michasik2 Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 mam takie małe pytankomówiliście o przewodzie z agmotuhttp://www.allegro.pl/item91132031_pompa_h...g_jak_nowa.htmlczy pasowałby do tej pompki?? moja orginalna od mz jest w tragicznym stanie i mam dość wymiany uszczelek co 2 tygodnie bo po takim czasie pada mi ta w środku od ciśnienia. a poza uszczelkami uchwyt pod klamką jest pęknięty.z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SAke Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Orginalny przwod mz spasuje na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shalashaska Opublikowano 15 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2006 Orginalny przwod mz spasuje na 100% Nie,jesteś w błędzie.Przy tej pompce brakuje stalowego łącznika/przejściówki.Trzeba dorobić tą przejściówkę,dobrze by było żeby sprzedający ją miał,bo wtedy można przerobić na podłączenie orginalnego przewodu od MZ.Ja tak mam. Cytuj Forum Volvo V40 S40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.