stachu Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Witam mam taki problem ,nie umiem odpowietrzyc układu hamulcowego.Rozebrałem zaciski zeby je pomalowac i teraz ja złozyłem to nie umiem odpowietrzyc.prosze o napisanie po kolei jak sie to robi.pozdrwiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5rk Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 http://www.aeb.com.pl/~bush/index.php?opti...id=29&Itemid=79 Pamiętaj, że płyn hamulcowy jest silnie higroskopijny, dlatego nie rób tego teraz na "świeżym" powietrzu. Zdecydowanie garaż jako miejsce suche, niekoniecznie ciepłe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Wlewasz plyn do zbiorniczka wyrownawczego, odkrecasz troche odpowietrznik i zakladasz na niego gumowy wężyk ktorego koncowke wloz do malego pojemniczka. Nalej tam troche plynu. Wazne zeby koncowka wezyka byla zanurzona bo potem bedzie widac czy jeszcze leca bable powietrza czy juz nie. I pompujesz uwazasz zeby w zbiorniczku nie zrobila sie susza bo cala robota na nic, czyli ciagle musisz dolewac plynu. Potem zakrecaj odpowietrznik i naciskaj klamke powinna co kazde sprawdzanie robic sie coraz twardsza. Jak juz w tym pojemniku po pompowaniu przy odkreconym odpowietrzniku widzisz ze nie leci wiecej bąbli powietrza z wezyka, a po zakreceniu odpowietrznika klamka jest juz twarda to mozesz zacząć smigac :). Jest jeszcze drugi sposob ja go nie testowalem, ale doswiadczeni bikerzy na forum go kiedys pisali. Bierzesz strzykawke i przez odpowietrznik wlewasz plyn. Czyli odwrotnie niz w pierwszym sposobie, az Ci sie pojawi w zbiorniczku wyrownawczym. I tym sposobem robota z odpowietrzaniem jest minimalna.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon19 Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 W ostatnim jednośladzie było, a jak nie oglądałeś to możesz sobie ściągnącć - wszystko było ładnie pokazane i omówione http://yahoo.allegro.pl/jednoslad/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 8 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 u mnie w gpz nie zadziałały żadne z powyższych rad .Klamka cały czas była miękka pompowałem chyba z godzine i nic .Potem przyszedł kumpel i zrobił tak : Nalał płynu do zbiorniczka odkręcił odpowietrznik i mówi teraz kilka min przerwy, aż płyn nie zaczął wypływać z odpowietrznika wtedy dopiero wkręcił odpowietrznik i dopiero wtedy poszła normalnie cała procecura odpowietrzania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu Opublikowano 8 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2006 Ja mam własnie tak jak ty,przed chwila wruciłem z gararzu.prubowałem godzine odpowietrzyc i ani troszke klamka nie stwardniała.jutro sprubije tym sposobem co ty pisałes moze bedzie ok.Ale mi płyn wypływa z odpowietrznika.. :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz01 Opublikowano 9 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 prubowałem godzine odpowietrzyc i ani troszke klamka nie stwardniała.Prawdopodobnie masz zapowietrzoną również pompę hamulcową - zwróć uwagę czy przy naciskaniu klamki leci płyn ( całkiem sporo - jakieś 10 ml)i oczywiście puszczaj klamkę ( powolutku ) na zakręconym odpowietrzniku - wtedy powstające w przewodzie podciśnienie zassie nową porcję płynu ze zbiorniczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stachu Opublikowano 9 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2006 Własnie pompa jest ok bo jest cisnienie i wypływa duzo płynu jak nacisne klamke.dzsiaj bede dalej prubował odpowietrzyc,zobacze co z tego wyjdzie:P.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maliniakosGFR Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 W mojej Gfr125 były właściciel założył z tyłu zadługi przewód hamulcowy od innego moto(wytwarza się zbyt małe ciśnienie bo przewód się rozpręża) , namęczyłem się co nie miara i lipa-hamulec dalej słaby! Także może też masz coś pokombinowane?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 ja u siebie odpowietrzyłem w inny sposób bo tłoczek miałem wyciągnięty i zaczołem ruszać klamką kilka razy i nic to nie dawało i wtedy wcisnołem do oporu tłoczek i tak mi się odpowietrzyło do momentu że było czuć że coś się dzieje i potem to już odpowietrznikiem się posługiwałem :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 18 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2006 Może tak.Pozakręcaj odpowietrzniki, nalej płynu,na odpowietrznik załóż wężyk a do wężyka przyczep strzykawkę,odkręć odpowietrznik z wężykiem i wyciągaj strzykawką płyn,jak pójdzie z jednego to z następnych.Przy tej czynności pojemnik płynu musi być odkręcony.Jak już to skończysz to druga część: załóż wężyk na odpowietrznik,popompuj hamulcem,trzymająć klamkę odkręć odpowietrznik i gdy płyn poleci zakręć go a następnie powoli puszczaj klamkę.I tak kolejno każdy odpowietrznik.A każdy odpowietrznik tyle razy masz odpowietrzać aż będzie leciał sam płyn bez bąbelków powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japko Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 sposób Ventury jest swietny i sprawdzony wiele razy w praktyce, porownywałem z innymi sposobami i w bolesnych przypadkach zazwyczaj tylko taki sposób dawał rade :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 Ja przy wymianie przewodu na stalowy(GS500) musialem nalac bezposrednio troche plyny do zacisku i dopiero skrecic oplot-inaczej za ch** nie dalo sie tego odpowietrznic :)Pozdrawiam :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilek71 Opublikowano 19 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2006 jak odtworzyć ten jednoślad? Wlącza mi sie 5 sekund programu i sie wylacza, sciagnelem nowsze kodeki i to samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrak Opublikowano 21 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2006 Jezeli odpowietrzymy caly uklad to hamulec lżej bedzie chodził??? W tej chwili mam straszne twardy hamulec i na dodatek trzeba sporo sily uzyc aby go nacisna, a jescze przed wymiana plynu bylo wszystko ok, co dalej???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.