Gość Młody Opublikowano 22 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2003 Przymierzam się do kupna sprzęcika i zaciekawił mnie VX. Sporo się już o nim dowiedziałem ale chciał bym jeszcze poznać opinię Waszą jak go się prowadzi w zakrętach? (czy się nie "wali" w zakręt z uwagi na ramę na sposób chopperów) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2003 Pytaj się VX800, On na ty śmiga. O lie wiem z jego opowiadań, sprzęt jhest naprawdę godny polecania. POzdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 23 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 Cześć!Zobacz sobie test na http://www.surowa.republika.pl/start.html autorstwa VX-a.A w ogóle to bardzo fajny wybór i motocykl, który łączy w sobie wiele cech zarówno chopperów jak i typowych nakedów.PozdrawiamDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 przy malych predkosciach ma tendencje do walenia sie w zakrety, a przy wyzszych nie powiem bo dopiero co go kupilem i nie mialem okazji tego sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 23 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 Ach ach, wreeeeszcie jakiś temacik, przy którym troche paluchy rozruszam. No więc: zrób tak1. jak napisał Dyzio: przeczytaj na Surowej mój artykuł.2. Zobacz temat VX800 w dziale Motocykle, poszperaj, albo wyszukaj.3. Przed chwilą napisałem o VX na temat "Suzuki, a jakość materiałów"4. Jak jeszcze coś będziesz chciał wiedzieć, to pisz. Walenie się w zakręty: przy małej predkości jest odczuwalne. po przesiadce z Urala wkurzało mnie dość konkretnie. po tygodniu jazdy już nawet nie pamiętałem, że takie coś w ogóle dolega VXowi.Przed samym końcem sezonu jechałem za kolesiem na Bandicie600 z Yoshimurą (ponad 80KM). Nie mógł mi ciec na odejściu. Mimo, że VX ma "tylko" 61KM, ma buta od samego dołu. Polecam gorąco i czekam na pytania. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 23 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 Przysłowie "SUZUKI - SAME STUKI" odchodzi w cień. Silnik naprawdę chodzi wspaniale i na wolnych i na wysokich obrotach, rzeczywiście ciągnie od samego dołu, ale jest to raczej moto dla rosłych ludzi - poniżej 175 cm mogą być problemy. Do zalet można też zaliczyć dość duży schowek pod zakluczaną kanapą. PozdrawiamDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Młody Opublikowano 23 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 Bardzo dzięki wszystkim za odzew! do VX800>> opis na "surowej" jest taki jak powinien być (ocena5+ :) ) Co do wysokości kierowcy to jeśli możesz Dyzio to napisz jakie mogą być problemy (ja mam 172cm i 85kg) a nie przymierzałem się jeszcz na motocyklu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 23 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 Ja mam 175 i około 80kg. Bez problemu. Jakbyś mierzył 160, może byłyby problemy. Moim zdaniem Dyzio trochę przesadził.Bardziej przeszkadzałaby chyba mała waga, mała siła, bo sprzęcior jest dość ciężki. Ale widziałem na Bemowie dziewczyne na VXie, może miała 165, może 170. Radziła sobie bez problemu. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Młody Opublikowano 23 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 To jeszcze jak można o jakieś orientacyjne cenki :?: :) PS: Jak pomożecie to może będe mógł pojechać na bemowo w tym roku :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 23 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2003 Cześć!Może trochę przesadziłem z tym wzrostem :) za co przepraszam.Ceny są różne, ale takie w miarę egzemplarze od 7000 PLN w górę. Mój brat 3 tyg. temu sprzedał za 7800 '91 ok. 40000 km w bardzo przyzwoitym stanie. Redwater kupił '96 28000 km za chyba 11500 (w razie czego sprostuje) W Niemczech przyzwoite egzemplarze zaczynają się od 1500 EUR. Jest dosyć duża podaż na rynku bo moto jest niezawodne i bardzo lubiane więc nie powinieneś mieć problemu z kupnem.PozdrawiamDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2003 Redwater kupił '96 28000 km za chyba 11500 (w razie czego sprostuje) ...PozdrawiamDyzio11300 z dowozem do domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2003 cze młodyvx-y są ok dla młodego jedynym problemem na początku może być ....... nadmiar mocy jakby nie było 67 koni w starszych wersjach. potem bylo już chyba mniej .... ale to i tak sporo.jesli chodzi o ceny to mój kolega kupil z 91 za 4800 ale po ślizgu..... rama ok lusterko do wym, trochę polery itd trzeba jednak do koszyka włożyć ze 1500 zł , ale i tak się opłacało.ja twierdzę , iż vx800 to piękna baza na nietypowego streetapozdro oil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 24 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2003 cze młodyvx-y są ok dla młodego jedynym problemem na początku może być ....... nadmiar mocy jakby nie było 67 koni w starszych wersjach. potem bylo już chyba mniej .... ale to i tak sporo. 67 koni - pierwsze słyszę . Zawsze wydawało mi się , że najmocniejsze mają 61 KM, a zdławione odpowiednio 27 i 50 KM. Ale może VX się wypowie.PozdrawiamDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 25 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2003 Racja Dyziobyły wersje 27, 34, 50 i 61 KM.Nie było mocniejszych (fabrycznie), a co do tej mocy, to zgadzam się, że może być dosyć problematyczna dla "zielonego". Moc jest oddawana już od samego dołu, sprzęt można uzbnnać za "narowisty" (oczywiście cały czas chodzi mi o zielonego), po przesiadce z Urala miałem respekt dla tych "nielicznych" 61 KM. Taka moc jest mała tylko w katalogu, gdzie obok mamy dane np. R1. W rzeczywistości ... wystarczy na prawdę na długo. Pozdrówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 25 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2003 Cześć!Jak mój brat kupił w zeszłym roku VX to ja jeździłem Enfieldem (koń raczej nikczemnej postury :lol: ) i gdy wsiadłem na VX to wydawało mi się, że to rumak wyścigowy :) :D Wtedy też po raz pierwszy pomyślałem o zmianie motocykla. Mój brat miał ta wersją 50 KM ale naprawdę wydawało mi się , że to w zupełności wystarcza, tym bardziej że moment obrotowy ten sam co w przypadku 61 KM. Może to nie najlepszy pomysł na pierwszy motocykl, ale generalnie jest to raczej "łatwa" maszyna i dla kogoś kto na czymś już jeździł nie będzie zła.PozdrowionkaDyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.