Skocz do zawartości

opinie na temat suzuki VX 800 ( VX800 )


Gość Młody
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do kupna sprzęcika i zaciekawił mnie VX. Sporo się już o nim dowiedziałem ale chciał bym jeszcze poznać opinię Waszą jak go się prowadzi w zakrętach? (czy się nie "wali" w zakręt z uwagi na ramę na sposób chopperów)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach ach, wreeeeszcie jakiś temacik, przy którym troche paluchy rozruszam.

 

No więc: zrób tak

1. jak napisał Dyzio: przeczytaj na Surowej mój artykuł.

2. Zobacz temat VX800 w dziale Motocykle, poszperaj, albo wyszukaj.

3. Przed chwilą napisałem o VX na temat "Suzuki, a jakość materiałów"

4. Jak jeszcze coś będziesz chciał wiedzieć, to pisz.

 

Walenie się w zakręty: przy małej predkości jest odczuwalne. po przesiadce z Urala wkurzało mnie dość konkretnie. po tygodniu jazdy już nawet nie pamiętałem, że takie coś w ogóle dolega VXowi.

Przed samym końcem sezonu jechałem za kolesiem na Bandicie600 z Yoshimurą (ponad 80KM). Nie mógł mi ciec na odejściu. Mimo, że VX ma "tylko" 61KM, ma buta od samego dołu.

 

Polecam gorąco i czekam na pytania.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przysłowie "SUZUKI - SAME STUKI" odchodzi w cień. Silnik naprawdę chodzi wspaniale i na wolnych i na wysokich obrotach, rzeczywiście ciągnie od samego dołu, ale jest to raczej moto dla rosłych ludzi - poniżej 175 cm mogą być problemy. Do zalet można też zaliczyć dość duży schowek pod zakluczaną kanapą.

Pozdrawiam

Dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dzięki wszystkim za odzew!

 

do VX800>> opis na "surowej" jest taki jak powinien być (ocena5+ :) )

 

Co do wysokości kierowcy to jeśli możesz Dyzio to napisz jakie mogą być problemy (ja mam 172cm i 85kg) a nie przymierzałem się jeszcz na motocyklu.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 175 i około 80kg. Bez problemu. Jakbyś mierzył 160, może byłyby problemy. Moim zdaniem Dyzio trochę przesadził.

Bardziej przeszkadzałaby chyba mała waga, mała siła, bo sprzęcior jest dość ciężki. Ale widziałem na Bemowie dziewczyne na VXie, może miała 165, może 170. Radziła sobie bez problemu.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Może trochę przesadziłem z tym wzrostem :) za co przepraszam.

Ceny są różne, ale takie w miarę egzemplarze od 7000 PLN w górę. Mój brat 3 tyg. temu sprzedał za 7800 '91 ok. 40000 km w bardzo przyzwoitym stanie. Redwater kupił '96 28000 km za chyba 11500 (w razie czego sprostuje) W Niemczech przyzwoite egzemplarze zaczynają się od 1500 EUR. Jest dosyć duża podaż na rynku bo moto jest niezawodne i bardzo lubiane więc nie powinieneś mieć problemu z kupnem.

Pozdrawiam

Dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

cze młody

vx-y są ok dla młodego jedynym problemem na początku może być ....... nadmiar mocy jakby nie było 67 koni w starszych wersjach. potem bylo już chyba mniej .... ale to i tak sporo.

jesli chodzi o ceny to mój kolega kupil z 91 za 4800 ale po ślizgu..... rama ok lusterko do wym, trochę polery itd trzeba jednak do koszyka włożyć ze 1500 zł , ale i tak się opłacało.

ja twierdzę , iż vx800 to piękna baza na nietypowego streeta

pozdro oil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze młody

vx-y są ok dla młodego jedynym problemem na początku może być ....... nadmiar  mocy jakby nie było 67 koni w starszych wersjach. potem bylo już chyba mniej .... ale to i tak sporo.

 

67 koni - pierwsze słyszę . Zawsze wydawało mi się , że najmocniejsze mają 61 KM, a zdławione odpowiednio 27 i 50 KM. Ale może VX się wypowie.

Pozdrawiam

Dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja Dyziobyły wersje 27, 34, 50 i 61 KM.

Nie było mocniejszych (fabrycznie), a co do tej mocy, to zgadzam się, że może być dosyć problematyczna dla "zielonego". Moc jest oddawana już od samego dołu, sprzęt można uzbnnać za "narowisty" (oczywiście cały czas chodzi mi o zielonego), po przesiadce z Urala miałem respekt dla tych "nielicznych" 61 KM.

 

Taka moc jest mała tylko w katalogu, gdzie obok mamy dane np. R1. W rzeczywistości ... wystarczy na prawdę na długo.

 

Pozdrówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!

Jak mój brat kupił w zeszłym roku VX to ja jeździłem Enfieldem (koń raczej nikczemnej postury :lol: ) i gdy wsiadłem na VX to wydawało mi się, że to rumak wyścigowy :) :D

Wtedy też po raz pierwszy pomyślałem o zmianie motocykla. Mój brat miał ta wersją 50 KM ale naprawdę wydawało mi się , że to w zupełności wystarcza, tym bardziej że moment obrotowy ten sam co w przypadku 61 KM. Może to nie najlepszy pomysł na pierwszy motocykl, ale generalnie jest to raczej "łatwa" maszyna i dla kogoś kto na czymś już jeździł nie będzie zła.

Pozdrowionka

Dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...