aftys6 Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Chce kupić sobie na wiosne motocykl, podkreślam, że to ma być moje pierwsze moto, interesuje mnie głownie sprzet typowo tutystyczny.Dobry kumpel doradził mi "yahahe diversion", stwierdził, że on od niej zaczynał, świetnie nadaje sie na pierwsze moto, jest stosunkowo łatwa w ogsłudze i świetnie nadaje sie dla początkującego, pozatym jest niedroga w eksploatacji, łatwa w prowadzeniu i świetnie nadaje sie do turystyki dla początkującego kierowcy. Co wy o tym sądzicieP.S. kase jaką mogę wyłożyć to 10 tys złRozważam także suzuki gs 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Jak chcesz bardziej turystyczną maszyne to lepiej XJ,poszukaj w archiwum,było sporo takich tematów,gdzieś nawet było porównanie obu :)Ogólnie to GS niby lepiej śmiga po zakrętach a XJ bardziej nadaje się do turystyki zwłaszcza w dwie osoby :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POM Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 yamaha diversion spełni oczekiwania, które zamieściłes wyżej, ma opinię najtańszej w klasiei nie jest to opinia na wyrost, gabarytowo większa od gs, mocniejsza, do turystki i na początek jest w sam raz, za kwotę którą wymieniłes możesz nabyć większość diversionek oferowanych na rynku wtórnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 2 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 a jak jest z tym zawieszeniem, podobno nie nalezy do zbyt wytrzymałych, podobno najgorzej jest z tyłem, tylni wahacz ma skłonnośc do pekania, to jest normalka w diverskach czy tylko pojedyńcze przypadki ????Niektorzy mi mowili że normalką jest głosny rozrząd, na który nie nalezy zbytnio zwracac uwagi. Wiec jak rozpoznać czy rozrząd jest okey czy nie ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 To z tym wahaczem i ogólnie zaiweszeniem to raczej tylko w tych najstarszych XJ.Za 10tyś kupisz już powyżej 1998r po wielu modyfikacjach w których usunięto niedomagania z pierwszych egzemplarzy :P Przeczytaj artykuł ze Świata Motocykli(chyba grudniowy)tam są opisane Diversionki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56426...26,3026968.html mysle ze nie pozalujesz zakupu dywersji :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Ja też zaczynałem od XJ 600 N '99 r. i bardzo, bardzo sobie nie chwalę tego motocykla o ile można to w ogóle motocyklem nazwać. Co prawda 4 cyl. ma i 600 pojemności ale co z tego? To archaiczna konstrukcja która cała się trzęsie i telepie po dodaniu gazu. Oponka z tyłu "130" wygląda jak od komara i podobnie jeździ, o jakim kolwiek głębszym składaniu trzeba zapomnieć. Prowadzenie nazwałbym wręcz niebezpiecznym. Nie ma mowy o puszczeniu kierownicy bo łapie shimmy jak cholera. Silnik ledwo się wykręca do 8 tys. a brzmi przy tym jakby się miał rozlecieć i zużywa 1 litr oleju na 1000 km. Wszystko się trzęsie a zwłaszcza lusterka w których nic przez to nie widać, a po przekroczeniu pewnej prędkości opór powietrza składa je do wewnątrz. Przejechałem tym archaizmem 10 tys. km i sprzedałem w jasną cholere byle się tylko pozbyć, za 10 tys zł rocznik '99. Potem kupiłem SV'kę '03 na wtrysku i różnica jest jak niebo i ziemia. Tym razem bardzo, bardzo sobie ją chwalę. A tak wógle to XJ absolutnie nie nadaje się na I moto bo jest ciężka - prawie 200 kg przez co trudna w prowadzeniu. Jeżeli chcesz nauczyć się dobrze jeździć na motocyklu to polecam Ci na początek jakiś lekki czterosuwowy motocykl max. 250 ccm. Jak opanujesz go i będziesz w pełni wykorzystywał jego możliwości to wtedy możesz przejść na większą pojemność i bardziej ciężką wagę. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domel Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Mi tam shimmy nie łapie.Co do osiągów teraz masz porównanie to tak piszesz ale ja po przesiadce ze słabszej maszyny narzekać nie moge więc do dopiero na pierwsze moto.Co do wagi to troche waży ale jakoś specjalnie to nie przeszkadza.Litr oleju to troche dużo,pewnie miałeś coś nie tak bo więcej niż 0,5litra na 1000km nie powinna palić.Wibracje faktycznie przy 4-5tyś obr/min łapie i to jest troche wkurzające.A co do tej opony to faktycznie jest taka troche chudziutka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 do sv to nie ma co porownywac. Natomiast jesli mowisz o spalaniu litra oleju, czy skladajacych sie lusterkach to chyba kiepski egzemplarz trafiles. Shimm rowniez nie stwierdzilem. Xjota i tak jest super :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek xj550 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Ja śmigam na starszej siostrze xj550 i uważam że są to podobne motocykle o podobnych właściwościach i nie mogę powiedzieć złego słowa na xj-ty. Dalekie trasy w dwie osoby ze sporym bagażem należą do przyjemnych i mało męczących. Polecam. Cytuj GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Ja śmigam na starszej siostrze xj550 i uważam że są to podobne motocykle o podobnych właściwościach i nie mogę powiedzieć złego słowa na xj-ty. Dalekie trasy w dwie osoby ze sporym bagażem należą do przyjemnych i mało męczących. Polecam. widzialem Twoje moto na bikepics, ladny sprzet!Tez złego slowa na XJ nie powiem, ale ja lubie klasyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Z tym olejem to przesadziłem - było ok. 0,5 litra na 1000 km. Z lusterkami to było tak że trzęsły się i składały pod wpływem wiatru, więc odżałowałem troche grosza i zamówiłem orginały, nówki sztuki w serwisie yamahy po 200 zł /szt. (później i tak jedno potłukłem) Troche pomogło ale dalej było bardzo źle tzn. nie były odpowiednio stabilne i dalej składały się przy dużych prędkościach. Egzęplarz faktycznie nie był specjalnie udany, był po dzwonie w przód, ale lagi miał wymienione na nowe. Ogólenie dołożyłem do niego sporo kasy, powymieniałem sporo rzeczy a ten złom dalej nie chciał jeździć i nigdy mi nie odpowiadał. Był to mój pierwszy (nie licząc ogara) sprzęt i już prawie skutecznie zniechęcił mnie do motocyklizmu. Już chyba zawsze będą powracać złe wspomnienia widząc jakąś XJ-tę diversiona.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paluch Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 ja też zaczynałem od xj i oleju nie paliła mi wcale przy delikatnej jeździe, miałem rocznik 92 a jednak wahacz był oki. zadnych usterek mimo wieku. generalnie zajebisty motorek do wszystkiego. polecampozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 3 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 paweł-SV, chyba yamaszke xj traktowałes jako ściganta, niezapominaj że temu motorkowi troche brakuje do "żylety". Jest raczej przeznaczony do niedalekich wypraw turystycznych. Co do zawieszenia ponoc doskonałe nie jest, ale kilka drobnych modyfikacji może troche polepszyć stabilność. Co do lusterek jesteś chyba pierwszą osobą, od której słysze niechlubne opinnie na ich temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon72 Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 witamja ze swojej XJ-tki jestem zadowolony a lusterka są naprawde dobre tzn. super widać do tyłu i nie zdażyło mi się aby się składały podczas jazdy,może trzeba je dokręcic...pozdr.Leon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.