M a D a F a K a Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Taj jak mówi dziur CBR-ka fajna ale taka mało męska, no i cherlawa w barach. R6 to prawdziwy potencjał w 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Kolego najpierw to uzbieraj pieniazki, na moto, na ubezpieczenie i rejestracje i przede wszystkim na ciuchy a pozniej kombinuj jakie moto chcialbys miec, bo poki co to chcialaby dusza do raju..... :icon_razz: P.S.I pewnie bedzie to twoj pierwszy motocykl :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Kilka dni temu gadałem z gościem który zakupił R6 rocznik 99,przebieg ponad 40tys...wszystko byłoby ok gdyby nie drugi bieg:) To nie mit...to fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6surfer Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Dorzucę trochę do "pieca" :icon_razz: Jeśli nadal zastanawiasz się nad problemem CBR a R6 to musisz jeszcze uściślić jedną kwestię - nie oceniaj R6 wobec CBR F1..4 - jeśl już to z CBR RR. Jeśli ktoś mówi, że na CBR-ce jest wygodniej to myśli o F-ce. Zapewniam Cię, że pozycja na CBR RR już nie jest taka lajtowa a jeśli masz powyżej 185 to możesz mieć kłopoty by sie na niej poskładać. Myślę, że jeśli porównywać CBR F-ki z Yamahą to raczej z Thundercatem - oba motocykle mają podobne przeznaczenie, a R6 z RR. Takie skromne zdanie początkującegoM.PS a piszę dlatego że miesięc temu siedziałem prawie codziennie na RR i R6 nie wiedząc którą wybrać i wybrałem Yamaha m.in. ze względu na lepszą (dla mnie więc może to być subiektywne) pozycję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2006 Redline - jeśli myślisz że skrzynia w Hondzie jest niezniszczalna to sie mylisz. Wszystko zależy od elsploatacji. Dla przykładu miałem zx-6r z ubiegłego roku, dotarta tak jak każe producent i potem wkrecana do oporu non stop. Efekt nic, biegi w góre ładowałem bez sprzęgła itd i nic. Kolega z Łodzi położył skrzynię w takim modelu - 1 i 2 bieg - po 2 tys km. Tylko motocykl opuszczając salon już jechał na jednym. Mam kumpli co uprawiają troche stuntu i nie ma sprzętu który by sie nie psuł. Suzuki, Kawasaki, Honda Yamaha - w każdym coś sie dzieje, po urywanie sie zaczepów od owiewek, łożyska w główce ramy w przednim kole, skrzynie biegów, utraty kompresji itd. Koleś zatarł R1 na kole. Jechał tak długo po A2 na jednym, że zapaliła sie kontrolka oleju, a on tego nie zauważył, jak opadł to silnik już dymił. I co powiesz mi że morał z tego taki że w R1 silniki sie zacierają? Poprostu zależy jak dany delikwent podchodzi do sprzętu. A co do porównania F4 z R6 to zgadzam sie z R6surfer-em. Poprostu nie ma co porównywać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Redline - jeśli myślisz że skrzynia w Hondzie jest niezniszczalna to sie mylisz. Wszystko zależy od elsploatacji. Dla przykładu miałem zx-6r z ubiegłego roku, dotarta tak jak każe producent i potem wkrecana do oporu non stop. Efekt nic, biegi w góre ładowałem bez sprzęgła itd i nic. Kolega z Łodzi położył skrzynię w takim modelu - 1 i 2 bieg - po 2 tys km. Tylko motocykl opuszczając salon już jechał na jednym. Mam kumpli co uprawiają troche stuntu i nie ma sprzętu który by sie nie psuł. Suzuki, Kawasaki, Honda Yamaha - w każdym coś sie dzieje, po urywanie sie zaczepów od owiewek, łożyska w główce ramy w przednim kole, skrzynie biegów, utraty kompresji itd. Koleś zatarł R1 na kole. Jechał tak długo po A2 na jednym, że zapaliła sie kontrolka oleju, a on tego nie zauważył, jak opadł to silnik już dymił. I co powiesz mi że morał z tego taki że w R1 silniki sie zacierają? Poprostu zależy jak dany delikwent podchodzi do sprzętu. A co do porównania F4 z R6 to zgadzam sie z R6surfer-em. Poprostu nie ma co porównywać. To że jeżdżę Hondą nie ma żadnego znaczenia w tym momencie.Padł temat o problemie R6 z drugim biegiem który jest powrzechnie znany.W tamtym roku sam rozważałem dwa motocykle: R6 i F4 i powiem szczerze że gdyby nie złe opinie o skrzyni w tym pierwszym to wybrałbym yamahę. Czytałem wypowiedzi ludzi którym skrzynia padła po 20-25tys kilometrow i to wcale nie byli stunterzy.Przypadków było tak dużo że firma przestała wymieniać to na gwarancji.Jak ktoś ma czas to zapraszam to lektury http://www.r6messagenet.com/forums/r6_warr...d+gear+warranty.Kupiłem F4 wiedząc że są jaja z napinaczem.Mówię sobie: "Co tam,na pewno nie będzie tego problemu,silnik chodzi przecież cicho." Pojeździłem 2 miechy i napinacz musiałem zmienić. To tylko przykład ale skoro setki osób mówią o jakiejś typowej usterce to nie można tego bagatelizować. Wracając do tematu.R6 w linii prostej jest szybsza od F4,to oczywiste.Kto nie widział niech obejrzy ftp://ftp.motorcycle.com/pub/videos/00_600s_drag_01.mpg Na dystansie 400m wygrywa o długość góra 2 motocykli.Czy to dużo czy mało to już zależy od punktu widzenia i nie będę się nad tym rozwodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6surfer Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Padł temat o problemie R6 z drugim biegiem który jest powrzechnie znany. Tyle tylko, że dotyczy to modeli przed 2003. Ale nie o to chodzi, znów wracamy do porównywania F-ki z R-ką :icon_razz: To tak jakbyśmy mieli porównać np Hondę CBR XX z Yamahą R1 - porównujecie motory, które konstrukcyjnie są przeznaczone dla różnych motocyklistów i zastosowań. Żeby wybrać, trzeba usiąść, przjechać się (jeśli oczywiście można) i zastanowić się do czego ma być ten sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Odniosłem wrażenie że mówimy o motocyklach z roczników 99-02 a w tym czasie bezpośrednim konkurentem R6 była właśnie CBR 600F więc porównanie tych modeli wcale nie jest takie bezsensowne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Odniosłem wrażenie że mówimy o motocyklach z roczników 99-02 a w tym czasie bezpośrednim konkurentem R6 była właśnie CBR 600F więc porównanie tych modeli wcale nie jest takie bezsensowne. Nom, szczególnie gdy weźmiemy F4i Sport pod uwagę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6surfer Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 Odniosłem wrażenie że mówimy o motocyklach z roczników 99-02 a w tym czasie bezpośrednim konkurentem R6 była właśnie CBR 600F więc porównanie tych modeli wcale nie jest takie bezsensowne. Fakt, zwracam honor. Ale mimo wszystko nie zaprzeczycie, że to jednak trochę inne sprzęty - nawet jeśli mówimy o bezpośredniej konkurencji. Jednak osobiście uważam, że do takiego porównania, to z Yamahy bardziej pasowałby Thundercat. Tu macie ciekawy link do bazy wiedzy o motocyklach - testy, porównania i opinie w większości zebrane od użytkowników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 1 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2006 (edytowane) R6surfer wydaje mi się że na siłe chcesz zepchnąc f4 z kategorii sport do turystyk jednoczesnie wynosząc swoja R6 NA PIEDESTAŁ :icon_razz: :icon_razz: fAKT fuctem R6 jest maszyna o charakterystyce bardziej sportowej ale porównywanie f4 z thundercatem tez niema sensuJak Redline słusznie zauważuł konkurencja f4 jest wlasnie r6. Coprawda zapewne w tym porównaniu lepiej pewnie wypada f4i sport albo 600rr ale pomimo tego wiele osób kupując 600 rozważa własnie R6 I F4 i WŁASNIE DLATEGO PORÓWNANIE TYCH 2 MODELI MA SENS :biggrin: Edytowane 1 Maja 2006 przez romek21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6surfer Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 R6surfer wydaje mi się że na siłe chcesz zepchnąc f4 z kategorii sport do turystyk jednoczesnie wynosząc swoja R6 NA PIEDESTAŁ :bigrazz: :icon_mrgreen: fAKT fuctem R6 jest maszyna o charakterystyce bardziej sportowej ale porównywanie f4 z thundercatem tez niema sensuJak Redline słusznie zauważuł konkurencja f4 jest wlasnie r6. Coprawda zapewne w tym porównaniu lepiej pewnie wypada f4i sport albo 600rr ale pomimo tego wiele osób kupując 600 rozważa własnie R6 I F4 i WŁASNIE DLATEGO PORÓWNANIE TYCH 2 MODELI MA SENS ;) Robi się temat co lepsze. A ja nie mam zamiaru nikomu niczego wciskać. Napisałem o swoich wątpliwościach z którymi nie musiasz się Romek zgadzać. Jeśli komuś odpowiada to najlepszym motocyklem może być np . R6 Sport Thundercat CBR :cool: (dokładnie taki). Więc opanuj trochę emocje bo krzyk na forum (a o tym świadczą duże litery) niczemu nie służy. Ale podtrzymam swoje zdanie -jeśli napiszesz że na F-ce jest wygodniejsza pozycja niż na R-ce - to przyznam Ci rację, ale gdybym chciał mieć Yamahę z pozycją jak na F-ce to wziąłbym Kotka i tyle. Każdy ma swoje zdanie i doświadczenia którymi może się tu podzielić. I o to chodzi. a my mamy sobie tutaj pomagać, odpowiadać na wątpliwości i pytania a nie wykazywać co jes lepsze. Bo wszyscy mamy mieć radość z nawijania km czego wszystkim życzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowak Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 jak masz watpliwosci to kup honde :icon_mrgreen: :bigrazz: :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 taak, jak watpliwosci to tylko honda.... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S?AWO-CBR Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 (edytowane) Robi się temat co lepsze. A ja nie mam zamiaru nikomu niczego wciskać. Napisałem o swoich wątpliwościach z którymi nie musiasz się Romek zgadzać. Jeśli komuś odpowiada to najlepszym motocyklem może być np . R6 Sport Thundercat CBR :bigrazz: (dokładnie taki). Więc opanuj trochę emocje bo krzyk na forum (a o tym świadczą duże litery) niczemu nie służy. Ale podtrzymam swoje zdanie -jeśli napiszesz że na F-ce jest wygodniejsza pozycja niż na R-ce - to przyznam Ci rację, ale gdybym chciał mieć Yamahę z pozycją jak na F-ce to wziąłbym Kotka i tyle. Każdy ma swoje co jes lepsze. Bo wszyscy mamy mieć radość z nawijania km czego wszystkim życzęzdanie i doświadczenia którymi może się tu podzielić. I o to chodzi. a my mamy sobie tutaj pomagać, odpowiadać na wątpliwości i pytania a nie wykazywać Tych dużych liter nie bierz do siebie.Chciałem tylko podkreślic swoje zdanie. :cool: Co do R6 to uważam ja za świetna maszyne podobnie jak CBR.specyfikacja tych 2 modeli jak już wszyscy zdążyli przeczytać jest troche inna i niema co powtarzac tego 10 razy.Co do emocji trzymie je na wodzy bo nie widze tu żadnych problemów :icon_mrgreen: Edytowane 2 Maja 2006 przez romek21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.