RADAR Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Uwaga!!!Ranking 900 - cetek na forum, z lat 90-tych co najlepsze?????? Czy kawa?? czy CBR-a czy może RF :):) czy może inne sprzęty??? Czy potwierdzi ktos, że RF został niesłusznie wycofany z produkcji a był porównywalny do rywali :?: to prawda że cbrą można lepiej sie zabawic niż kawą?? kto dołączy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Jak CBR to tylko 929 z lat 1998-2000 Kawa to każda a o RF nie mam wyrobionego zdania. Nie widziałem jeszcze tego moto w akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 Jak CBR to tylko 929 z lat 1998-2000 A dlaczego?jakies traumatyczne przezycia?Kawa to każda Mozev cos wiecej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 2 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 929 z lat 1998-2000 929 robili w 2000 i 2001 :) A pytanie do autora tematu - co znaczy najlepsze?? Najszybsze?? - ZX-9RNajtrwalsze?? - 900RR , Najwygodniejsze - RF 900 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADAR Opublikowano 2 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2006 do sportu najlepsza jest cbr_a i tak stwierdzam , nie wiem czy mam rację, ale przy tym przystanę, RF jest też extra, ale czy trochę nie za ciężka???? przecież w 94r. w teście porównawczym RF wygrał z kawą (czyt. Świat Motocykli nr. nie pamiętam) i to RF była uznana za bardziej sportową, a sama kawa ważyła wtedy grubo ponad 200kg, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 NO RF tez do lekkich nie nalezy, ale Kawa od poczatku miala lepsze prowadzenie, osiagi, hamulce dlatego nie wiem co to za test :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RESO Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Only Blady :lol: najlepszy sprzęt do katowania, do dalszych wypadów też sie nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nika Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 ale Kawa od poczatku miala lepsze prowadzenie, osiagi, hamulce co niby 6cio tloczkowe zaciski?? :D tyle ze malo palila i miala najwieksza maksymalna na budziku za to ma + :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Jak CBR to tylko 929 z lat 1998-2000 cbr 929 masz racje zgadzam sie z tobą:) motocykl zajebisty, ale to moto jest od 00 do 01. pozdrawiam wracając do tematu honda 900RR od 90r miała najbardziej zywotne silniki, 40000 to pestka zero zuzycia w silniku. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADAR Opublikowano 3 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 NO RF tez do lekkich nie nalezy, ale Kawa od poczatku miala lepsze prowadzenie, osiagi, hamulce dlatego nie wiem co to za test Tak, ale w teście właśnie było napisane, że to Kawa jest nastawiona na turystykę a suza preferowała bardziej sport. :P P.S. panowie, broncie kawy :P hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 co niby 6cio tloczkowe zaciski?? No pierwsze 9-tki mialy 4-tloczkowe, dopiero w 1997 jak sie nie myle weszly 6-cio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Only Blady najlepszy sprzęt do katowania, do dalszych wypadów też sie nadajeJak się ma 160 cm to i może do dalszych wypadów się nadaje. Przy moich 194 cm gdy jadę Bladym w pozycji odprężonej to cały pęd powietrza odcylany przez owiewkę wpada mi pod kask i unosi mi głowę :P Po pół godzinnej jeździe schodzę z Bladego jak Robocop to samo miałem gdy przejechałem się dużej na GSX-R 1100. Pewnie to kwestia przyzwyczjenia do pozycji. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RADAR Opublikowano 3 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Panowie,Przedstawie wam "mity" jakie słyszałem: otuż - "honda to honda a kawasaki to kawasaki,(honda) jest niezniszczalna" - nic nie sugeruję ale tak wiele razy słyszałem. a i jeszcze to: "suzuki ..... jest ok, ale jak zawsze u suzuki, silnik głośno pracuje, hehe, co do mojej to musiałbym się zgodzić :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
O-L-O Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Sorx za błędy, macie racje. Mi się podoba Blady z 1998-2000 czyli CBR 900 i jego następca 929 bo po prostu wygląd. No i są masywne i budzą respekt.Kawa to prawie każda mi się podoba, szczególnie ZX z dwoma światłami z przodu pod wspólnym kloszem i te co miały wloty ram-air pod światłem. Ale nie ma to jak Kawa ZX 1300 naked :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 3 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2006 Ale nie ma to jak Kawa ZX 1300 naked Chyba 1800 :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.