Vector Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 A co mieli wymyślić, skoro dopiero co łyknęli? Mam nadzieję, że nie z germanizują marki bo to będzie jak kop w jaja makaroniarzom :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Tamka, a łaj mają robić podróbę, na dobrą sprawę już wszystko jest podróbą, tylko technologicznie bardziej rozwiniętą... Wspomniane ramy Ducatów miały swego praprzodka w wyścigówce na ramie Seeleya, a teraz monoqoue Panigale to też nie jest nowy pomysł...Swoją drogą przejedź się Ducati SS 800 ( mocowo/ wagowo mniej więcej podobne do SV 650) poczujesz różnicę...Ktoś kiedyś wspomniał o Ducati w wersji terenowej, myślę, że to niezły pomysł, jednak koszty opracowania nowego motocykla są przeogromne, pewnie zrezygnować trzebaby z Desmo w rozrządzie...zresztą dawniej nie wszystkie Ducati miały Desmo...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Tamka, a łaj mają robić podróbę, na dobrą sprawę już wszystko jest podróbą, tylko technologicznie bardziej rozwiniętą... Wspomniane ramy Ducatów miały swego praprzodka w wyścigówce na ramie Seeleya, a teraz monoqoue Panigale to też nie jest nowy pomysł...Swoją drogą przejedź się Ducati SS 800 ( mocowo/ wagowo mniej więcej podobne do SV 650) poczujesz różnicę...Ktoś kiedyś wspomniał o Ducati w wersji terenowej, myślę, że to niezły pomysł, jednak koszty opracowania nowego motocykla są przeogromne, pewnie zrezygnować trzebaby z Desmo w rozrządzie...zresztą dawniej nie wszystkie Ducati miały Desmo...Pozdr. J-999 za długo makarony korzystały z niemieckiego pomysłu desmo aż w końcu odkupili, teraz tylko dołożą TDI i będzie typisch deutsch :biggrin:Die Deutschen sind zuverlässig :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Po długich poszukiwaniach, w końcu jest. Ducati 996 dzis zagościło w moim garażu. 20 godzin jazdy w deszczu ale warto było. Zdjęcia wkrótce. Jest oczywiście czerwone :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Gratulejszn Gargamel!Piękny motocykl, warto teraz tylko o niego dbać...No i pewnie to początek wydatków, wspomnę o paru gadżetach, które co nieco się przydają w Twoim biku:- regulowany amorek skrętu, oryginał działa, ale na niektórych ciulowych drogach, potrzeba jeszcze go asekurować siłą mięśni- nakładka - błotnik carbonowy nad tylne koło, osłoni to przynajmniej częściowo tylny amorek przed syfem z drogi- jeśli myślisz wymieniać klamki, to do sprzęgła fajna rzecz to akcesoryjny siłownik, z reguły lepiej działają niż oryginał, i potrzeba mniejszej siły nacisku na klamkę, do 200-300 km wytrzymasz i na oryginalnej, ale 1000 km to łapa potrafi spuchnąć, chyba że wyćwiczysz na twardej gumowej piłeczce silę i wytrzymałość lewej dłoni- teraz tylne zębatki są dostępne na allegro, kiedyś trza było zamawiać cholera wie skąd, i drogie były jak ciort, ale fajnym patentem jest akcesoryjny carrier tylnej zębatki wraz z dedykowanymi zestawami zębatek ( różne firmy mają różne patenty i innej firmy zębatka może nie pasować do danego carierra), wymaga też wyprasowania zderzaków z oryginalnego, lub dokupienia nowego kompletu takowych- osłona zbiornika paliwa ( to jest chyba 1 rzecz do kupienia) tank pad, ale porządny- zestaw podstawowych kluczy do samodzielnej obsługi motocykla ( chyba, że masz pod siedzeniem), jak się nie mylę klucz do naciągu łańcucha, to i od VFR będzie pasować, lub po małych modyfikacjach, ja to zrobiłem tak, że pożyczyłem oryginał i dałem do dorobienia, kosztowało chyba 80 zł...., klucz do luzowania śrub z tyłu wahacza, przed naciągnięciem łańcucha- książki : Haynesa, lub Buchelli odnośnie Desmoquatrrościągnij sobie parts catalog, ze strony Ducati to może być ostatnia chwila:www.ducati.com tam wejdź w zakładkę maintance i z prawej strony wyskoczą okienka wpisz tam modl rocznik , w jakim języku itp, tam też będzie chyba owners manualwww.carlsalter.com ściągnij sobie serwisówkę( może być też 748), service manual, tam podane będą momenty dokręcania śrub i inne ważne informacje, no chyba, że kupisz książki... W razie jakiś problemów, pytań itp. dawaj śmiało na priva, lub zaloguj się na forum Ducati,i tam pytaj, bo tutaj mało ludzi zaglądaPozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 jannikiel dzięki za poradę. Lista zakupów jest długa. Jednak na początek zainwestuje w anty hopping. Droga inwestycja ale może wybawić z nie jednej opresji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Śliczny motocykl, i prawdopodobnie masz 123 KM wersję..Przyjemnego śmigania!Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 W papierach ma wpisaną normalną moc. Nie jest to wersja "S". Ale kto wie. Może i ma123KM.Czy można jakoś sprawdzić to w prosty sposób, np. po numerach komputera, VIN itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 (edytowane) Piszę prawdopodobnie, jakby było wiadomo, że to wersja 996 S- z EU to prawdopodobnie 123( silnik z SpS)KM... Ważniesze jest co innego:Pamiętaj, że zbiornik paliwa tworzy airbox, uszczelka pod nim, musi być niewygełdana i równa, jak miałem Desmoquatrraka to dodatkowo uszczelniłem dookoła, oraz smarowałem olejem do gąbkowych filtrów powietrza, oraz starałem się nie jeździć po szutrach... Zwróć uwagę na umocowanie bolca z przodu zbiornika, bolec trza wetknąć w odpowiednią równą dziurke, i powoli zamykać airbox, opuszczając zb. paliwa i zwracając uwagę, czy wsio tam je szczelne, może jaką silną latarkę zostawić w nocy i sprawdzić gdzie prześwituje światło...a taki mam pomysł, uszczelnić przyklejoną gąbką ( tylko dobrze, żeby nie wessało w lejki) i posmarkaną w/w olejkiem do filterków...Jest zabawa jest szał :lalag: :clap: :buttrock:Pozdr. J-999Można inaczej znaleć filter gąbkowy dedykowany Desmoquatrro np ITG wkładany pod zbiornik, zabiera 3-6 KM ale za to pewniejszy... Edytowane 12 Czerwca 2012 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 12 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2012 Przy najbliższej okazji na pewno zwrócę na to uwagę. Filtr powietrza jest wymieniony ale warto sprawdzićco tam niemcy nawywijali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Wczoraj na drodze pierwszy raz widziałem Panigale. Star Trek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 jest naprawde sliczna ;)tylko droga :banghead: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Już wiem, czego szukać, żeby mieć pewność jaki się ma silnik, czy SpS czy nie SpS....\Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Czy zdradzisz mi ten sekret? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (edytowane) Oczywiście :icon_mrgreen: ... jak masz silnik SpS -a to masz ok. 123 KM ( zawsze pisze się w przybliżeniu), a jak zwykła 996 to 113 KM ot co... Żartowałem, daj znać na priva to Ci napiszę...ale powiem już teraz nie jest łatwo... Edytowane 14 Czerwca 2012 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.