Skocz do zawartości

Ducati... ogólna dyskusja


Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma to jak rzeczowa odpowiedź :banghead:

No wiesz, kto jak kto ale Janek zna się na włoszczyźnie.

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest desmoquattro. Zanim zatrzesz silnik zarzygasz tylne koło i zadławisz silnik olejem wlanym do airboxu przez odmę.

 

P.S. Nie wiesz jakim motocyklem się interesujesz?

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli krótko mówiąc nie można nim jeździć na gumie, szkoda. Nie zgłębiałem tematu zbyt, bo nie planuje w najbliższym czasie zmieniać motocykla, ale S4 jest świetny i nie ukrywam, że będę brał go pod uwagę wcześniej czy później. A Ty jak ocenisz ten motocykl jako użytkownik(jak widać nie niedzielny). Z tego co widzę na bikepics podwozie pozwala jeździć bardzo dynamicznie, także chyba bym się nie zawiódł.

Mój profil bikepics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podwoziowo motocykl można przy amatorskiej jeździe torowej porównać do SBK. Własciwie poza drobnymi zmianami w geometrii przodu to mechanicznie w kwestii zawieszenia to właśnie SBK (916-996) Czyli nawet pierwsza wersja S4 (jak mój) ma w pełni regulowane zawieszenia, łacznie z regulacją front i rear high.

Niesamowite hamulce nawet jak na współczesne standarty. I mimo ze dopiero po 2007 roku S-czwórki dostały promieniowe zaciski to klasycznym nic zarzucić nie można.

Na pewno pod wzgledem silnikowym jak i podwoziowym każda S4-ka przewyższa mozliwościami dyskusyjną aerodynamikę.

Jesli przesiądziesz się z jakiegokolwiek innego nakeda bedziesz zachwycony. No chyba że nie przypadnie Ci do gustu charakterystyka V-ki w co wątpię.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mnie tylko utwierdziłeś w przekonaniu, że to maszyna dająca masę frajdy z jazdy. Bardzo lubię charakterystykę V2, nie porównam silnika ducati do HD, ale po jeździe np. na SV 1000 byłem zadowolony z oddawania mocy, przede wszystkim lubię czuć mocny dolny i średni zakres obrotów, czyli to, co w normalnej eksploatacji jest najbardziej potrzebne.

Edytowane przez barteck_street

Mój profil bikepics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurde, nie podoba się moja krótka rzeczowa odpowiedź?

Chcesz jeździć na gumie kupuj coś innego, bo i Testa potrafi rzygnąć oliwą w najbardziej nieodpowiednim momencie.

W SV 1000 np. zanim zatrzesz silnik, wybuchnie Ci skrzynia biegów.

Tyle n/t...

Dlatego napisałem, że kaszana( w kwestii gumowania...) i dlatego mam Ducatów - 2 sztuki :icon_mrgreen:

 

Pozdr. J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, a Streetfighter? Nie mówcie, że to też się nie nadaje do gumowania :unsure:

 

Jak chcesz włocha w V2 do gumowania, to poszukaj dobrej Tuono. Apki mają suche miski olejowe, praktycznie większość czasu można spędzić w wersji mono :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...